Helemaal mee eens, maar daar ga ik dan al helemaal niet op in.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond Brenda sowieso helemaal niet een leuk type sowieso. Dat is overigens geen vrijbrief voor sommigen op FOK om dan over d'r omvang of lichaamsgewicht te beginnen, want dat vinnik zo'n slappe inkopper...weg van de minste weerstand...
Waar zat/stond je?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef Anitra het volgende:
Ik zit nog een keer de liveuitzending te kijken, langleve de dvdrecorders. Kan ik gelijk kijken of we redelijk in beeld zijn geweest
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Maar nu ben ik cht naar m'n bed!
Tot morgen (c.q. straks)!.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, jij kent mij niet (denk ik) maar ik wil toch zeggen HOI![]()
Welke grap?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja op zich weer ouderwets rommeligwel leuke actie van Menno
en voor Joost .. wat wel tikkie gemeen was hehee..
Verders tja.. Ruud had 1redelijke grap..
Verders
Wij stonden rechts 2e verdieping. Isa had een roze shirt aan en ik stond schuin achter haar. Ik had rooie mouwen en Dido oorbellenquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:00 schreef Rica het volgende:
[..]
Waar zat/stond je?
en wat had je aan?
Wanneer vond het armveegincident plaats?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:59 schreef ks_choice het volgende:
Het voetveegincident vond plaats op zo 6-11 dacht ik.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:00 schreef style het volgende:
Chantal denkt dat internetkijkers een naam kunnen intoetsen en dat de streams dan laten zien waar diegene zich bevindt.![]()
Was op zich niet slecht verzonnen... het had zomaar zo kunnen zijn ja.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:00 schreef style het volgende:
Chantal denkt dat internetkijkers een naam kunnen intoetsen en dat de streams dan laten zien waar diegene zich bevindt.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef Wup het volgende:
oke nu ga ik het terugzoeken, weet iemand nog welke datum dat bedstampen is uitgezonden?
Was het maar waar!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:00 schreef style het volgende:
Sociaal?quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zo af en toe kan ik wel sociaal zijn![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wij stonden rechts 2e verdieping. Isa had een roze shirt aan en ik stond schuin achter haar. Ik had rooie mouwen en Dido oorbellen
Het wordt steeds moeilijker voor mij om Dido nog een beetje leuk te vinden.quote:
Lieske kan beter gaan slapen, want ze kraamt alleen maar onzin uit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:04 schreef odie22 het volgende:
Lieske vond joost alleen de 1e week niet leuk![]()
Het is geen plichtpleging, hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt steeds moeilijker voor mij om Dido nog een beetje leuk te vinden.![]()
ik vind lieske wel lief zoquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:06 schreef Day het volgende:
[..]
Lieske kan beter gaan slapen, want ze kraamt alleen maar onzin uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |