Vorige week zondag, geloof ik. Ze kregen dit feestje i.p.v. zaterdag.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef Wup het volgende:
oke nu ga ik het terugzoeken, weet iemand nog welke datum dat bedstampen is uitgezonden?
Dat was Roel volgens mij. Allen bedacht hij zich heel kort daarna dat Dido wel lag te gieren van het lachen, dus dat het niet zo slim was om echt heel erg hard tegen de actie van Nathalie in te gaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef newcleus het volgende:
Joost was zich meteen al bewust van de hufterige aktie van Nathalie.
Hij zei op dwingende toon "Naat!!", toen ze op Menno's bed stond te stampen.
Edit: voor mij duidelijk Joost, en niet Rob's stemgeluid.
Datum weet ik even niet. Was de avond van de salsa volgens Dido.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef Wup het volgende:
oke nu ga ik het terugzoeken, weet iemand nog welke datum dat bedstampen is uitgezonden?
De uitzending van dinsdag 8 november.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef Wup het volgende:
Welke villa heb je gekocht?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef Coraatje het volgende:
[..]
thanks allemaal !!!
dan moet ik nu maar niet te veel mee lezen ,want ik irriteer me dat ik het niet gezien heb en ik nu juist deze aflevering wel had willen zien ...
quote:
Roel zei "dat kan je niet maken". En iemand (Rob of Joost) zei "Naat", maar degene is buiten beeld.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat was Roel volgens mij. Allen bedacht hij zich heel kort daarna dat Dido wel lag te gieren van het lachen, dus dat het niet zo slim was om echt heel erg hard tegen de actie van Nathalie in te gaan.
Roel toonde dus wel enig fatsoen, maar schoof dat maar aan de kant om z'n kansen met Queen Dido niet te verknallen. En liet dus weer zien wat voor een ruggegraatloos ei hij eigenlijk is.
Ja op zich weer ouderwets rommeligquote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
Bij die voetenafveeg-aktie waren behalve Roel en Dido, die er smakelijk om konden lachen, maar wat dus vanavond nauwelijks in beeld kwam, ook Joost aanwezig die er meteen zijn afkeuring over uitsprak.
Rob was daar niet bij.
Nee Joost lag in het hoekje. Trok nog een paar keer demonstratief het dekbed over zijn hoofd omdat hij zich lag te ergeren aan Nat, Ddo en Roel. En hij heeft de actie van Nath wel gezien maar niks tegen zijn pik Menno gezegd. Echte maatjes. Waar je erg om moet huilen als ze wegggaan enzo.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat was Roel volgens mij. Allen bedacht hij zich heel kort daarna dat Dido wel lag te gieren van het lachen, dus dat het niet zo slim was om echt heel erg hard tegen de actie van Nathalie in te gaan.
Roel toonde dus wel enig fatsoen, maar schoof dat maar aan de kant om z'n kansen met Queen Dido niet te verknallen. En liet dus weer zien wat voor een ruggegraatloos ei hij eigenlijk is.
Ah, OK. Dat Joost het dus ook gezien had heb ik gemist. Mij staat alleen een (in eerste instantie) afkeurende reactie van Roel bij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef golfer het volgende:
Bij die voetenafveeg-aktie waren behalve Roel en Dido, die er smakelijk om konden lachen, maar wat dus vanavond nauwelijks in beeld kwam, ook Joost aanwezig die er meteen zijn afkeuring over uitsprak.
Rob was daar niet bij.
Geen burka gezienquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:56 schreef Anitra het volgende:
Ik zit nog een keer de liveuitzending te kijken, langleve de dvdrecorders. Kan ik gelijk kijken of we redelijk in beeld zijn geweest
Ik ken jou niet, jij kent mij niet (denk ik) maar ik wil toch zeggen HOIquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
MissHobje negeert me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |