FANTASTISCHquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Check dit: http://media.putfile.com/BB-Fight-for-your-right
nee daarom twijfel ik dat hij er misschien toch niet bij was, hij heeft namelijk niet gelachenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:45 schreef Day het volgende:
En dus ook zijn gelach. (als hij in de kamer was)
Ik had het in het vorige topic al geplaatst, maar je had het waarschijnlijk gemistquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
En dus ook zijn gelach. (als hij in de kamer was)
Viel mij ook tegen. Er straalde geen enorme liefde uit ofzo. Ik had toch wel iets anders in die brief geschreven. Aan de andere kant is Brenda misschien niet zo'n soort type.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vond het ook helemaal niet zo'n emotionele brief.
Dat staat mij ook bij idd!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had het in het vorige topic al geplaatst, maar je had het waarschijnlijk gemist;
Rob was erbij en lachte, maar zei wel zogenaamd verontwaardigd "Nathalie!"
Joost was er ook bij en keek oprecht niet vrolijk maar zei helemaal niets.
Brenda is duidelijk niet dom, en heeft een uitgekiend verhaaltje neergepend.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:42 schreef Wup het volgende:
[..]
nee een of ander vaag verhaal over haar vriendinnen
Ik vond Brenda sowieso helemaal niet een leuk type sowieso. Dat is overigens geen vrijbrief voor sommigen op FOK om dan over d'r omvang of lichaamsgewicht te beginnen, want dat vinnik zo'n slappe inkopper...weg van de minste weerstand...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Viel mij ook tegen. Er straalde geen enorme liefde uit ofzo. Ik had toch wel iets anders in die brief geschreven. Aan de andere kant is Brenda misschien niet zo'n soort type.
Ik mag dr niet zo (Brenda), vind dr zeer afstandelijk en onsymphatiek overkomen (al kan het natuurlijk komen omdat ze zich niet zo op dr gemak voelt op tv)quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Viel mij ook tegen. Er straalde geen enorme liefde uit ofzo. Ik had toch wel iets anders in die brief geschreven. Aan de andere kant is Brenda misschien niet zo'n soort type.
thanks allemaal !!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:41 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er morgen wel weer een link op de Blog van Fok zal staan. Dus nog even geduld
Hoe Brenda op mij over kwam... de vorige keer al, is dat ze niet graag in de belangstelling staat... geen gekke dingen met haar doen... ze komt heel nuchter over. Echt de tegenpool van Joost dus... en dat moet ook wel, anders hou je het niet uit met Joost.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske is 'sleeping with the enemy' en ze heeft het niet eens door!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef style het volgende:
Lieske begon zowaar over Joost te roddelen.![]()
En Klaar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:
GatverdammeZe roepen nu echt allemaal dat "klaar" van Rob.
ik denk dat ze zich een beetje gedwongen voeldequote:Op vrijdag 18 november 2005 00:51 schreef BONG4002 het volgende:
Ik mag dr niet zo (Brenda), vind dr zeer afstandelijk en onsymphatiek overkomen (al kan het natuurlijk komen omdat ze zich niet zo op dr gemak voelt op tv)
Je kijkt naar de verkeerde cam hoor...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:49 schreef Pinball het volgende:
Wat liggen Lieske en Dido vies chips te eten in bed zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |