quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog enigszins objectief.![]()
Met zo'n mep die Ruud de Wild symbolisch aan Nathalie gaf... geweldigquote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Wil je een honkbal knuppel, kan je het zelf doen.
Het gaat niet om dat beetje zand in z'n bed, het gaat om de enorme minachting die van zo'n actie uitgaat. Lekker ff met je vieze poten bij de zwakste uit de groep door z'n bed banjeren, en oh wat een lol hebben we er om.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk normaal kom je er uberhaupt niet achter, en wat niet weet wat niet deert
maar nu is het zó gemanipuleerd... voor het zelfde geld hadden ze 'n leuk filmpje gemaakt, zo'n clipje
dan zou iedereen, vooral Bridget en Ruud, hartelijk staan te lachen om dat fragment,
en Menno braaf meedoen.... en dan zouden de mennoreetkevers het ineens wel grappig vinden
dat Menno erin trapt en Hummies plannetjes uitvoert past in het plaatje,
maar over de reacties hier ben ik écht verbaasd
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef teamlead het volgende:
zo.. ben er weer...
Zijn ze alweer flink aan het roddelen en zeuren over menno?
en welke doofpot
De doofpot waarin de bewoners alles gooien wat ze niet bevalt.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef teamlead het volgende:
zo.. ben er weer...
en welke doofpot
Dat is inderdáád wel een nadeeltje van deze verder prima nominatieronde.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef it_was_me het volgende:
Kan iemand die zelfvoldane blik van Robzijn gezicht afhalen?
Please? Iemand?![]()
Hmmm... dat is ook een idee!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Wil je een honkbal knuppel, kan je het zelf doen.
Hè gezellig.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Straatjes schoonvegen, dingen verdraaien, ouwe koeien uit de sloot halen, natrappen, je kent dat wel...
Ze is gewoon moe denk ikquote:Op donderdag 17 november 2005 23:53 schreef mijn23 het volgende:
dido is echt shaggi
Dat snap ik, maar zou wel leuk zien hoe hun zouden reageren als ze zolang in een huis zitten.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk niet dat die het huis in willen
Dat is haar lot.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Tweede keer dat Nathalie op de bank zit ZONDER door een medebewoner te zijn genomineerd.
Best zielig eigenlijk....![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is er klaar meequote:Op donderdag 17 november 2005 23:53 schreef mijn23 het volgende:
dido is echt shaggi
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar ik blijf wel een objectieve lieske Fan
Mss is Rob volgende week wel aan ded beurt!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met zo'n mep die Ruud de Wild symbolisch aan Nathalie gaf... geweldig![]()
Nou, dat waardeer ik dan weer in je. Je zeikt tenminste niet over mijn broek heen van het lachenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:38 schreef k_i_m het volgende:
ik zeik echt bijna in mijn broek van het lachen.
Ja, ff wachten hoor. Ik ben door m'n bijwoorden heen om naast haar kutstem ook nog eens die lege, overdreven, neppe, josti-band waardige, overtrokken, van echte emotie gespeende en lelijke kutkoppen die ze kan trekken te voorzien van commentaar.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie denkt.... hebbbbb iiiiikkk daaaat?
[afbeelding]
Na al die weken verbaas je me toch nog.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef regenworm het volgende:
nee hoor, op dit moment zou ik het niet erg vinden.
Er komt alleen maar onzin uit de mond van lieske.
Voor de poort van het BB-huis. Ik loop achter je aan met een camcorder en zet het moment dat je Rob zijn hersens inslaat op Fok.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:53 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Hmmm... dat is ook een idee!
En waar kan ik de knuppel komen halen?![]()
Ik feest effe meequote:Op donderdag 17 november 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
Tweede keer dat Nathalie op de bank zit ZONDER door een medebewoner te zijn genomineerd.
Best zielig eigenlijk....![]()
![]()
![]()
![]()
Had je nou echt niets recenters?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:55 schreef schatje het volgende:
Roel de kneus met z'n niet onder de indruk praatjes. Hij is braaf zijn eigen zeik gaan opruimen.
Ze doen niets andersquote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef teamlead het volgende:
en welke doofpot
Ooooooh, jij bent drónken. Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 17 november 2005 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is inderdáád wel een nadeeltje van deze verder prima nominatieronde.
Maar voor de rest: BB is voor het eerst sinds een week weer léuk!!!!!![]()
![]()
![]()
vooral na een flesje wijn en een paar biertjes.![]()
Ik vind het onterecht dat er in het televisieprogramma zo'n nadruk op EEn faux pas gelegd wordt. EEn dronken streek valt toch in het niet bij alle kwaadsprekerij van anderen over Menno, waarbij Joost en Ingrid voorop hebben gelopen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat beetje zand in z'n bed, het gaat om de enorme minachting die van zo'n actie uitgaat. Lekker ff met je vieze poten bij de zwakste uit de groep door z'n bed banjeren, en oh wat een lol hebben we er om.
Jeuh Doen wequote:Op donderdag 17 november 2005 23:56 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Voor de poort van het BB-huis. Ik loop achter je aan met een camcorder en zet het moment dat je Rob zijn hersens inslaat op Fok.![]()
Jij ben bang voor die pleister??quote:
JA!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:55 schreef schatje het volgende:
Roel de kneus met z'n niet onder de indruk praatjes. Hij is braaf zijn eigen zeik gaan opruimen.
Misschien houden ze die nog achter de hand voor haar exit uitzending.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:56 schreef Wup het volgende:
btw: waartom hebben ze Chantal eigenlijk niet verteld dat er in heel Nederland geen date voor haar te vinden was?
Joost wordt ook de hemel ingeschreven door BB. Toen de moeder van Roel iets negatiefs over Joost wilde zeggen (en zéér terecht), wilde de regie haar meteen al afkappen. Het is dat Bridget zei dat ze het verhaal wilde horen, anders hadden ze haar dus gewoon de mond gesnoerd. Joost moet winnen van Hummie... en daar doet ze alles aan.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:55 schreef Sonique het volgende:
En Joost is de enige die iedereen recht in de ogen aan kan kijken. (op het bonen incidentje na dan, maar ik geloof dat Joost daar echt niets meer van kan herinneren.)
Roel: "Uh, zit m'n haar zo leuker als daarnet? Moet het kort of niet...."quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:56 schreef Prediker het volgende:
[..]
Ik vind het onterecht dat er in het televisieprogramma zo'n nadruk op EEn faux pas gelegd wordt. EEn dronken streek valt toch in het niet bij alle kwaadsprekerij van anderen over Menno, waarbij Joost en Ingrid voorop hebben gelopen.
Dat hoorde je wel toen ze even met Nathalie sprak.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef mijn23 het volgende:
dido is ook maar stilletjes,die kan het toch niet hebben dat ze genomineerd is
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij ben bang voor die pleister??
Dattie losschiet........................
en d'r ineens een eind lul hangt.
Chantal heet eigenlijk Sjaak.![]()
meehuilen met de underdog dus?!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:53 schreef BVO het volgende:
Het gaat niet om dat beetje zand in z'n bed, het gaat om de enorme minachting die van zo'n actie uitgaat. Lekker ff met je vieze poten bij de zwakste uit de groep door z'n bed banjeren, en oh wat een lol hebben we er om.
Des te groter de kans dat mensen van haar walgen en niet op haar stemmen.quote:
slapenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar goed, mijn mening is nu wel duidelijk... 't zal mijn eigen cynisme wel zijn
plezier nog hier, en goodnight voor de mensen die aan slapen doen![]()
Volgens mij begint ze eeder meer en meer mee te doen. Ze probeert steeds witte voetjes te halen en lult met de massa mee. Spreekt niet echt voor haar, de weken ervoor was ze veel sterker bezig.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:58 schreef theMi het volgende:
Ik denk dat Lieske zich de afgelopen week als enige van dit stelletje schijnheilige nerds langzaamaan een beetje is gaan beseffen waar ze zich in bevindt... Hoop dat ze niet langer aan die vreselijke spelletjes meespeelt.... Ik denk dat zij een grote kans maakt!
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Zeg Gert, ben jij echt jarig zometeen?
Sorry. Ik zat net even aan m'n reet te krabben.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:00 schreef Mlose het volgende:
Er gebeurd tenminste weer eens wat!
Stukken leuker dan naar gapende, nootjes vretende, neuspeuterende luilakken kijken
Ja zeker, dat had veel meer indruk gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:57 schreef Kolomo het volgende:
Ik wou echt dat ze het fragment volledig (dus beginnend met Naat bij Roel en Dido 'in' bed en eindigend met Menno die binnenkwam) en met geluid hadden laten zien. dan was Nathalie veeeeel meer door de mand gevallen.
En daarbij ook Roel en Dido, die vrolijk meelachten toenquote:Op donderdag 17 november 2005 23:57 schreef Kolomo het volgende:
Ik wou echt dat ze het fragment volledig (dus beginnend met Naat bij Roel en Dido 'in' bed en eindigend met Menno die binnenkwam) en met geluid hadden laten zien. dan was Nathalie veeeeel meer door de mand gevallen.
Haar man wilde haar afkappen, niet de regiequote:Op donderdag 17 november 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost wordt ook de hemel ingeschreven door BB. Toen de moeder van Roel iets negatiefs over Joost wilde zeggen (en zéér terecht), wilde de regie haar meteen al afkappen. Het is dat Bridget zei dat ze het verhaal wilde horen, anders hadden ze haar dus gewoon de mond gesnoerd. Joost moet winnen van Hummie... en daar doet ze alles aan.
Ik had het niet beter kunnen zeggen, zo denk ik er ook over.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:00 schreef Lamon het volgende:
Ruzie in het huis gaat er echt nooit meer komen, he?
Niemand staat meer verbaasd van een ander zijn/haar nominatie.
mensen die wrijving hebben gaan gewoon voorzichtiger met elkaar om.
Ik kan bijna niets meer bedenken, wat nog zou kunnen gebeuren de komende weken om de boel op scherp te zetten.
Gezapig glijden ze naar de finale..
dat afkappen was volgens mij niet opzettelijk, maar dat zal wel weer naief zijnquote:Op donderdag 17 november 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Joost wordt ook de hemel ingeschreven door BB. Toen de moeder van Roel iets negatiefs over Joost wilde zeggen (en zéér terecht), wilde de regie haar meteen al afkappen. Het is dat Bridget zei dat ze het verhaal wilde horen, anders hadden ze haar dus gewoon de mond gesnoerd. Joost moet winnen van Hummie... en daar doet ze alles aan.
Ik ook, maar dan moeten ze haar wel iets eerlijker op tv laten zien en niet een uitzending beginnen met zinnen als 'De harde wraakactie van Lieske' en meer van dat door ongein.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:58 schreef theMi het volgende:
Ik denk dat Lieske zich de afgelopen week als enige van dit stelletje schijnheilige nerds langzaamaan een beetje is gaan beseffen waar ze zich in bevindt... Hoop dat ze niet langer aan die vreselijke spelletjes meespeelt.... Ik denk dat zij een grote kans maakt!
Denk dat ze er errug slecht tegen kan dat ze genomineerd is geworden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:03 schreef mijn23 het volgende:
zie je wel,er is iets met dido hahaah ze is er klaar mee
Mooie Nijntje tekstquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:03 schreef Rica het volgende:
Roel is nu weer stoer want Roel lijk nu weer op zijn stoere papa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |