quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog enigszins objectief.![]()
Met zo'n mep die Ruud de Wild symbolisch aan Nathalie gaf... geweldigquote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Wil je een honkbal knuppel, kan je het zelf doen.
Het gaat niet om dat beetje zand in z'n bed, het gaat om de enorme minachting die van zo'n actie uitgaat. Lekker ff met je vieze poten bij de zwakste uit de groep door z'n bed banjeren, en oh wat een lol hebben we er om.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk normaal kom je er uberhaupt niet achter, en wat niet weet wat niet deert
maar nu is het zó gemanipuleerd... voor het zelfde geld hadden ze 'n leuk filmpje gemaakt, zo'n clipje
dan zou iedereen, vooral Bridget en Ruud, hartelijk staan te lachen om dat fragment,
en Menno braaf meedoen.... en dan zouden de mennoreetkevers het ineens wel grappig vinden
dat Menno erin trapt en Hummies plannetjes uitvoert past in het plaatje,
maar over de reacties hier ben ik écht verbaasd
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef teamlead het volgende:
zo.. ben er weer...
Zijn ze alweer flink aan het roddelen en zeuren over menno?
en welke doofpot
De doofpot waarin de bewoners alles gooien wat ze niet bevalt.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef teamlead het volgende:
zo.. ben er weer...
Zijn ze alweer flink aan het roddelen en zeuren over menno?
en welke doofpot
Dat is inderdáád wel een nadeeltje van deze verder prima nominatieronde.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef it_was_me het volgende:
Kan iemand die zelfvoldane blik van Robzijn gezicht afhalen?
Please? Iemand?![]()
Hmmm... dat is ook een idee!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Wil je een honkbal knuppel, kan je het zelf doen.
Hè gezellig.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Straatjes schoonvegen, dingen verdraaien, ouwe koeien uit de sloot halen, natrappen, je kent dat wel...
Ze is gewoon moe denk ikquote:Op donderdag 17 november 2005 23:53 schreef mijn23 het volgende:
dido is echt shaggi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |