Jij liever dan ik.quote:Op zondag 20 november 2005 18:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel even met je moeder neuken..
Neen! Linksonder is dood. Dikke vette 404 man.quote:Op zondag 20 november 2005 19:14 schreef NJ het volgende:
Werkt prima hier.
zet mij er ff inquote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
Da's de schuld van die stomme FlyingFox.
Die is heul niet stom!quote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
Da's de schuld van die stomme FlyingFox.
Waarom doe je hem dan op slot????quote:Op maandag 21 november 2005 13:53 schreef Stofje het volgende:
Prachtig topic, alleen onbegrijpelijk gezien het aantal TR's.
Tsjongejonge, wat lopen er toch domme mensen rond in ONZ. Wat er in dat topic gaande is is satire. Een al dan niet bestaand vooroordeel (gemene slechte joden) wordt belachelijk gemaakt door het naar het absurde door te voeren. Dat lijkt me iets wat je alleen maar kan toejuichen. Maar goed, blijkbaar gebeurt dat dus niet. Hebben die klagers een enorm bord voor hun kop of missen ze gewoon essentiele hersendelen?quote:Op maandag 21 november 2005 15:32 schreef mikey99 het volgende:
[..]
benieuwd hoe jij zal reageren als er een topic wordt geopend waarin de draak wordt gestoken met een groot stuk uit je leven...ik noem je moeder o.i.d.
Ze missen het vermogen tot het maken van onderscheid tussen satire en racisme.quote:Op maandag 21 november 2005 15:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hebben die klagers een enorm bord voor hun kop of missen ze gewoon essentiele hersendelen?
Lees nou eens even goed ipv zo gepikeerd te zijn, IR heeft het hier al duidelijk gezegd.quote:Op maandag 21 november 2005 15:39 schreef mikey99 het volgende:
mischien hebben de posters ook wel een bord voor hun kop, lekker makkelijk om "minderheden" te grbruiken voor je eigen vermaak, post een foto van je eigen porrem en ga daar lol over maken
quote:Een al dan niet bestaand vooroordeel (gemene slechte joden) wordt belachelijk gemaakt door het naar het absurde door te voeren. Dat lijkt me iets wat je alleen maar kan toejuichen.
was het nog niet duidelijk dat ik het dus niet toejuich?quote:Op maandag 21 november 2005 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees nou eens even goed ipv zo gepikeerd te zijn, IR heeft het hier al duidelijk gezegd.
[..]
krijg ik ook nog een reactie op het slotje van stofje??quote:Op maandag 21 november 2005 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees nou eens even goed ipv zo gepikeerd te zijn, IR heeft het hier al duidelijk gezegd.
[..]
Een tragedie an sich.quote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef mikey99 het volgende:
[..]
was het nog niet duidelijk dat ik het dus niet toejuich?
Het was een "zoek op google, copy paste hier" topic. Beetje te makkelijk dus, waardoor Stofje het op slot gooide. Terecht wat mij betreft.quote:Op maandag 21 november 2005 15:46 schreef EL_REY het volgende:
[..]
krijg ik ook nog een reactie op het slotje van stofje??![]()
okee, daar heb je gelijk in.. Maar je maakt mij niet wijs dat je minstens moest glimlachen..quote:Op maandag 21 november 2005 16:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was een "zoek op google, copy paste hier" topic. Beetje te makkelijk dus, waardoor Stofje het op slot gooide. Terecht wat mij betreft.
Dus je punt is dat de bestaande vooroordelen serieus genomen moeten worden?quote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef mikey99 het volgende:
[..]
was het nog niet duidelijk dat ik het dus niet toejuich?
Slotje op verzoek gezet.quote:Op maandag 21 november 2005 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
Er staat mij vreselijke ellende te wachten
Slotje svp en een nekschot voor Tha_T. Vanaf hier lezen.
EIndelijk iemand die het snapt.quote:Op maandag 21 november 2005 20:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd, maar opgeruimd en terug naar KLB.
misschien heel duidelijk voor mensen die zelf niet Joods zijn maar ik vind het nog steeds absurd dat het topic open staat en daar blijf ik bij. Morgen een over Arabieren woensdag de Aziaten aanpakken het is en blijft humor met een racistische aard.quote:Op maandag 21 november 2005 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Humor met een racistische of beledigende aard was iets van "kijk wat een maffe neus ze hebben" of "kijk wat ze een domme tradities hebben". Dit had - je zegt het zelf al - net zo goed met Arabieren, Aziaten, Liechtensteiners of West-Vlamingen gedaan kunnen worden, en heeft niks met haat of weet ik het tegen joden te maken.quote:Op maandag 21 november 2005 21:45 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
misschien heel duidelijk voor mensen die zelf niet Joods zijn maar ik vind het nog steeds absurd dat het topic open staat en daar blijf ik bij. Morgen een over Arabieren woensdag de Aziaten aanpakken het is en blijft humor met een racistische aard.
Zo zien we de topics graag in ONZ.quote:Op maandag 21 november 2005 22:13 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Oja NJ, dank voor de vermelding in de bovenste sticky![]()
Tenzij de joden echt via splintergroeperingen (dare I say: cellen?) achter elke kleine ergernis in het leven zitten. De snoodaards.quote:Op maandag 21 november 2005 22:13 schreef Intxaurraga het volgende:
Dit had - je zegt het zelf al - net zo goed met Arabieren, Aziaten, Liechtensteiners of West-Vlamingen gedaan kunnen worden, en heeft niks met haat of weet ik het tegen joden te maken.
Dan moet het topic naar NWS.quote:Op maandag 21 november 2005 23:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tenzij de joden echt via splintergroeperingen (dare I say: cellen?) achter elke kleine ergernis in het leven zitten. De snoodaards.
Nee.quote:Op maandag 21 november 2005 23:59 schreef blauw_muisje het volgende:
zal ik er een topic over openen?
Het is uiteraard wel de bedoeling dat die optie opengehouden blijft.quote:Op maandag 21 november 2005 23:49 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tenzij de joden echt via splintergroeperingen (dare I say: cellen?) achter elke kleine ergernis in het leven zitten. De snoodaards.
Omdat je hem dat ook prima via MSN kan mededelen.quote:
hij is al gaan slapenquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat je hem dat ook prima via MSN kan mededelen.
Denk dan voortaan alsjeblieft even goed na voordat je dit soort topics opent als het toch niet slecht bedoelt is. Want waarom zou je de joden pakken als het toch niet echt op die groep gericht is en natuurlijk mag ik de tweede werdeld oorlog etc er niet bij halen want dat is allemaal heel erg achterhaalt enzo maar Joden houden er niet van om belachelijk gemaakt te worden tenzij ze dit zelf uit zelfspot doen want daar hebben zij nare ervaringen mee.quote:Op maandag 21 november 2005 22:13 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Humor met een racistische of beledigende aard was iets van "kijk wat een maffe neus ze hebben" of "kijk wat ze een domme tradities hebben". Dit had - je zegt het zelf al - net zo goed met Arabieren, Aziaten, Liechtensteiners of West-Vlamingen gedaan kunnen worden, en heeft niks met haat of weet ik het tegen joden te maken.
Oja NJ, dank voor de vermelding in de bovenste sticky![]()
Flauw dat de joden het dan wel uit zelfspot mogen doen.quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:22 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Denk dan voortaan alsjeblieft even goed na voordat je dit soort topics opent als het toch niet slecht bedoelt is. Want waarom zou je de joden pakken als het toch niet echt op die groep gericht is en natuurlijk mag ik de tweede werdeld oorlog etc er niet bij halen want dat is allemaal heel erg achterhaalt enzo maar Joden houden er niet van om belachelijk gemaakt te worden tenzij ze dit zelf uit zelfspot doen want daar hebben zij nare ervaringen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |