Omdat het bagger is.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:55 schreef tuut84 het volgende:
waarom gooi je dat topic nou dicht NJ ??
omdat jij dat bagger vind jah. d'r zijn er genoeg die t geen bagger vindenquote:
Die personen zijn geen ONZ-mod.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:56 schreef tuut84 het volgende:
[..]
omdat jij dat bagger vind jah. d'r zijn er genoeg die t geen bagger vinden
jah en. ze vinden het wel interessant. want anders dan posten ze niequote:
Ook al reageert meer dan de helft afwijzend.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef tuut84 het volgende:
[..]
jah en. ze vinden het wel interessant. want anders dan posten ze nie
Have fun.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:59 schreef tuut84 het volgende:
maar ga jij maar lekker je pc opvreten aan die kant. ik ga nu zo mooi weg. lekker biertjes drinken
Ik was even door de index aan het rausen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:14 schreef zalmsalade het volgende:
NJ wat doe je m'n topic was allang gezakt!
En jij bevordert de kwaliteit op het forum niet. Dit is alweer het derde topic dat je puur om het baggeren opent in die nog geen week dat je terug bent van je ban.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:19 schreef zalmsalade het volgende:
NJ jij bevordert de vriendschap op dit forum niet!
LUL!
Een hele hoop users, kijk voor de grap even die drie FB-topics door die hierover zijn volgeluld.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:23 schreef zalmsalade het volgende:
who gives a fuck
ik bedoel dat het me niet introduceert als ik geband wordquote:Op zaterdag 19 november 2005 20:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Een hele hoop users, kijk voor de grap even die drie FB-topics door die hierover zijn volgeluld.
Ik denk dat je een ander woord bedoelt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik bedoel dat het me niet introduceert als ik geband word
Wat doe je hier dan nog?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:25 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ik bedoel dat het me niet introduceert als ik geband word
de grens is verlaagd, heb ik dat goed?quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik denk dat je een ander woord bedoelt.
Maar dat blijkt. En dat boeit mij ook niet, als je baggert ga je weg, zo simpel is het tegenwoordig.
Niet voor topics, wél voor bans.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de grens is verlaagd, heb ik dat goed?
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:45 schreef zoalshetis het volgende:
zow, dat was snel(kan je daar trouwens ook nog een prijsje mee winnen? )
binnen de minuut. moet toch een soort van record zijn?quote:
Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik sneller was dan bij dit slotje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
binnen de minuut. moet toch een soort van record zijn?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen meegemaakt dat ik sneller was dan dit bij dit slotje..
Bedankt.quote:Op zondag 20 november 2005 00:40 schreef zalmsalade het volgende:
goed opgelost in FB NJ
welk topic had een user met een hakenkruis eigenlijk?quote:Op zondag 20 november 2005 00:40 schreef zalmsalade het volgende:
goed opgelost in FB NJ
geheimquote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk topic had een user met een hakenkruis eigenlijk?
http://forum.fok.nl/user/history/135254quote:Op zondag 20 november 2005 00:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk topic had een user met een hakenkruis eigenlijk?
geheim veradert!quote:Op zondag 20 november 2005 00:43 schreef NJ het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/135254
Ik kom morgen wel even met je moeder neuken.quote:Op zondag 20 november 2005 17:58 schreef Chriz2k het volgende:
Krijg aids.
Jij liever dan ik.quote:Op zondag 20 november 2005 18:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel even met je moeder neuken..
Neen! Linksonder is dood. Dikke vette 404 man.quote:Op zondag 20 november 2005 19:14 schreef NJ het volgende:
Werkt prima hier.
zet mij er ff inquote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
Da's de schuld van die stomme FlyingFox.
Die is heul niet stom!quote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef Bupatih het volgende:
Da's de schuld van die stomme FlyingFox.
Waarom doe je hem dan op slot????quote:Op maandag 21 november 2005 13:53 schreef Stofje het volgende:
Prachtig topic, alleen onbegrijpelijk gezien het aantal TR's.
Tsjongejonge, wat lopen er toch domme mensen rond in ONZ. Wat er in dat topic gaande is is satire. Een al dan niet bestaand vooroordeel (gemene slechte joden) wordt belachelijk gemaakt door het naar het absurde door te voeren. Dat lijkt me iets wat je alleen maar kan toejuichen. Maar goed, blijkbaar gebeurt dat dus niet. Hebben die klagers een enorm bord voor hun kop of missen ze gewoon essentiele hersendelen?quote:Op maandag 21 november 2005 15:32 schreef mikey99 het volgende:
[..]
benieuwd hoe jij zal reageren als er een topic wordt geopend waarin de draak wordt gestoken met een groot stuk uit je leven...ik noem je moeder o.i.d.
Ze missen het vermogen tot het maken van onderscheid tussen satire en racisme.quote:Op maandag 21 november 2005 15:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hebben die klagers een enorm bord voor hun kop of missen ze gewoon essentiele hersendelen?
Lees nou eens even goed ipv zo gepikeerd te zijn, IR heeft het hier al duidelijk gezegd.quote:Op maandag 21 november 2005 15:39 schreef mikey99 het volgende:
mischien hebben de posters ook wel een bord voor hun kop, lekker makkelijk om "minderheden" te grbruiken voor je eigen vermaak, post een foto van je eigen porrem en ga daar lol over maken
quote:Een al dan niet bestaand vooroordeel (gemene slechte joden) wordt belachelijk gemaakt door het naar het absurde door te voeren. Dat lijkt me iets wat je alleen maar kan toejuichen.
was het nog niet duidelijk dat ik het dus niet toejuich?quote:Op maandag 21 november 2005 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees nou eens even goed ipv zo gepikeerd te zijn, IR heeft het hier al duidelijk gezegd.
[..]
krijg ik ook nog een reactie op het slotje van stofje??quote:Op maandag 21 november 2005 15:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lees nou eens even goed ipv zo gepikeerd te zijn, IR heeft het hier al duidelijk gezegd.
[..]
Een tragedie an sich.quote:Op maandag 21 november 2005 15:45 schreef mikey99 het volgende:
[..]
was het nog niet duidelijk dat ik het dus niet toejuich?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |