Want ik heb weer een infantieltje leren kennen die me kettingmails stuurt, eerst met hele lieve gelukswensen en gewauwel over God die van me houdt, met daarna het "befel" om de mails binnen 12 uur naar MINIMAAL TIEN MENSEN TE STUREN DIE LIEFDE EN GELUK NODIG HEBBEN ANDERS GEBEUREN ER VRESELIJKE DINGEN! Zo was er een man die mail A meteen wiste en TWEE UUR LATER verloor hij zijn baan, zijn vrouw en zijn huis. DIT IS ECHT WAAR!
Met de ongelovige spelbreker van mail B liep het nog slechter af, nadat hij de mail had gewist, viel er een boom op zijn huis en verloor hij bijna zijn benen. DIT IS ECHT WAAR DUS STUUR DEZE MAIL NAAR MENSEN DOOR DIE WEL WAT GELUK KUNNEN GEBRUIKEN!
Ik snap het echt niet. Waarom in godsnaam zijn er mensen die nog steeds dit soort troep verspreiden? En wat de neuk is de gedachte er achter?
![]()
. Wat denken die mensen op zo'n moment? Ik kom maar tot 2 opties;
1) OMFG OMFG IK MOET DIT DOORSTUREN ANDERS GEBEURT ER IETS ERGS!!! IK STUUR M NAAR ALLE MAILADRESSEN DIE IK HEB!
2) Ik ga Inso een liev mailtje sturen, om haar te laten weten dat ik aan haar denk.
![]()
. Als ze mijn ruimhartige gebaar niet waardeert en de mail weggooit, zal rampspoed op haar pad komen.
![]()
.
Waarom zou je eerst iemand iets aardigs sturen met zo'n walgelijk dwingende boodschap er achteraan? WHY! GOD! WHY!