Banmeldtopic - welke baggeraars behalve Dagonet zijn er nu weer gebanned?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:28 schreef Dagonet het volgende:
Kom op z'n mínst met iets leuks, tot nu toe is het allemaal niets.
nee, Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban is grappig.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:28 schreef Dagonet het volgende:
Kom op z'n mínst met iets leuks, tot nu toe is het allemaal niets.
Zat net te denken aan "Users voor de zak naar Spanje zijn..."quote:Op donderdag 17 november 2005 19:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
"De users die de feestdagen niet op Fok! doorbrengen zijn...!"
cynix, maar die's geen FA meerquote:Op donderdag 17 november 2005 19:36 schreef Pikkebaas het volgende:Ik heb een weekban in POL en NWS, naar wie moest ik die foto van m'n lul nou mailen ??
Die had best sneller vol gemogenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
nee, Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban is grappig.
WHA-HA![]()
.
Ok, dan gaan we dat maar doen. Moet het een stijve zijn of mag 'ie ook slap hangen ?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
cynix, maar die's geen FA meer
Ja maar dat topic is in maart nog niet vol...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:34 schreef Gloeidoos het volgende:
Zat net te denken aan "Users voor de zak naar Spanje zijn..."![]()
Die van cerror vind ik wel wat hebben hoor. De rest is prut, incluus mijn bijdragen, maarja je moet toch wat als je geen tvp wil plaatsen..quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:19 schreef Dagonet het volgende:
Ik vond het 'voorspel hier de volgende ban' toch leuker om te volgen eigenlijk.
Neen. Erg mooiquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Banmeldtopic: Met onze ban-knop in de hand, controleren wij heel fok-land.
Of is die te streng en te onrechtvaardig?
Precies. En wiens schuld is dat...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die had best sneller vol gemogen
adminsquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Banmeldtopic - Postopkrikken voor moderators
Hoeveel?quote:Op zondag 20 november 2005 16:51 schreef Meki het volgende:
Bandmeltopic mede door minister Donner
Ook dit keer weer mijn favoriet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:02 schreef Renmaestro het volgende:
Om maar even mijn vorige suggestie te recyclen.
Banmeldtopic. Omdat we geen nekschoten mogen uitdelen.
Oude of nieuwe stijl?quote:Op zondag 20 november 2005 17:08 schreef Herald het volgende:
Wie ban je nu? deel XVI
Als jullie te lui zijn om iets leuks over de user en zijn (of incidenteel, haar) ban te vertellen en het alleen maar gebruiken om je postaantal op te krikken, kun je het gewoon Oude stijl noemen.quote:Op zondag 20 november 2005 17:12 schreef Dagonet het volgende:
Oude of nieuwe stijl?
Maar ja, gezien de post/view ratio zou je toch eerder denken aan Nieuwe Stijl.quote:Op zondag 20 november 2005 18:41 schreef dwerg het volgende:
[..]
Als jullie te lui zijn om iets leuks over de user en zijn (of incidenteel, haar) ban te vertellen en het alleen maar gebruiken om je postaantal op te krikken, kun je het gewoon Oude stijl noemen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:26 schreef Adelante het volgende:
dit topic kan wel dicht, er is al een nieuw banmeldtopic en die's (nog) niet vol
Ja, die Kloojoo of zo doet wel z'n best he?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef renz0r het volgende:
Welke zullen de modjes nu kiezen? Vorige keer duurde het zowat een dik haff jaar om het bantopic vol te krijgen, nu na een paar maanden
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:13 schreef iamredleader het volgende:
Banmeld topic deel 675
Nog maar 39 te gaan!
Banmeldtopic - mailen heeft geen zin
knopje zodat je niet 2x achter elkaar post in hetzelfde topic. Topic-kicken binnen 24-uur is niet cool
at random? je kan toch ook elke pagina wisselen van naam? maak je altijd wel een gefrustreerd rukkertje blij!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:36 schreef Dagonet het volgende:
Volstrekt willekeurig.
Als ik er tijd voor zou nemen zou ik het elke minuut van naam kunnen veranderen natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
at random? je kan toch ook elke pagina wisselen van naam? maak je altijd wel een gefrustreerd rukkertje blij!![]()
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik er tijd voor zou nemen zou ik het elke minuut van naam kunnen veranderen natuurlijk.
Hey, het ding komt in míjn AT hoor, niet de jouwe.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:38 schreef Falco het volgende:
Ik had een betere TT verwacht van je Dagonet!
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, het ding komt in míjn AT hoor, niet de jouwe..
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, het ding komt in míjn AT hoor, niet de jouwe..
*Vastlegt voor het nageslacht*quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Een MED zonder Dribbel
(goeie voornemens ende zo)
Inderdaad, niet erg fantasievol...quote:Op woensdag 5 april 2006 21:31 schreef iamredleader het volgende:
Bah, wat origineel die nieuwe.
Komt er dan niet weer een met leuke TT?
Te laat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:40 schreef Gitanki het volgende:
Banmeldtopic - om de electriciteitcentrales te sparen
Die is goed!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:04 schreef tonks het volgende:
Banmeldtopic: And I will execute great vengeance upon them with furious rebukes; and they shall know that I am the LORD, when I shall lay my vengeance upon them
Dan zou ik eerder zeggen: Banmeldtopic - Send in the kloons.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:59 schreef cerror het volgende:
Banmeldtopic - Wie zien we terug als kloon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |