Banmeldtopic - welke baggeraars behalve Dagonet zijn er nu weer gebanned?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:28 schreef Dagonet het volgende:
Kom op z'n mínst met iets leuks, tot nu toe is het allemaal niets.
nee, Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban is grappig.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:28 schreef Dagonet het volgende:
Kom op z'n mínst met iets leuks, tot nu toe is het allemaal niets.
Zat net te denken aan "Users voor de zak naar Spanje zijn..."quote:Op donderdag 17 november 2005 19:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
"De users die de feestdagen niet op Fok! doorbrengen zijn...!"
cynix, maar die's geen FA meerquote:Op donderdag 17 november 2005 19:36 schreef Pikkebaas het volgende:Ik heb een weekban in POL en NWS, naar wie moest ik die foto van m'n lul nou mailen ??
Die had best sneller vol gemogenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:32 schreef Tiemie het volgende:
[..]
nee, Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban is grappig.
WHA-HA![]()
.
Ok, dan gaan we dat maar doen. Moet het een stijve zijn of mag 'ie ook slap hangen ?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
cynix, maar die's geen FA meer
Ja maar dat topic is in maart nog niet vol...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:34 schreef Gloeidoos het volgende:
Zat net te denken aan "Users voor de zak naar Spanje zijn..."![]()
Die van cerror vind ik wel wat hebben hoor. De rest is prut, incluus mijn bijdragen, maarja je moet toch wat als je geen tvp wil plaatsen..quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:19 schreef Dagonet het volgende:
Ik vond het 'voorspel hier de volgende ban' toch leuker om te volgen eigenlijk.
Neen. Erg mooiquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef Dromenvanger het volgende:
Banmeldtopic: Met onze ban-knop in de hand, controleren wij heel fok-land.
Of is die te streng en te onrechtvaardig?
Precies. En wiens schuld is dat...quote:Op donderdag 17 november 2005 19:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die had best sneller vol gemogen
adminsquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Banmeldtopic - Postopkrikken voor moderators
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |