Affaire hebben vind ik klootzakkerig'er'.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:34 schreef petitlapin het volgende:
van je kinderen moet je het hebben. wat een klootzak is je broertje, zeg ? en hoe wil hij haar chanteren.
Ik zou zeggen aan je moeder dat je op de hoogte bent, ja
ik niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:35 schreef Pracissor het volgende:
Affaire hebben vind ik klootzakkerig'er'.![]()
Een zoon gaat het niet aan wat zijn moeder doet? Vreemde redenering, wanneer mijn moeder me vader zou bedriegen zou mij dat iig niet koud laten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik niet.
en haar zoon heeft er zeker niets mee te maken. Hij heeft zich gewoon niet met haar liefdesleven te moeien. Ik zie me al mijn moeder aanspreken omdat ze vreemdgaat, ze doet maar.
Laat ze maar eerst scheiden, overspel is nooit goed te keuren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:39 schreef milagro het volgende:
Wat petitlapin zegt.
Waar bemoeit hij zich mee, zeg.
Een scheiding is pijnlijk, idd, ga het daarom maar even nog pijnlijker maken, waarom niet!
Ik ben het met je eens. Maar als kind zijnde heb jij niet te maken met het liefdes leven van je ouders.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Laat ze maar eerst scheiden, overspel is nooit goed te keuren.
mijn ouders wonen niet meer samen. I could not care less.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef Pracissor het volgende:
Een zoon gaat het niet aan wat zijn moeder doet? Vreemde redenering, wanneer mijn moeder me vader zou bedriegen zou mij dat iig niet koud laten.
Knap dat je, 'je doet maar' zou zeggen tegen haar, je geeft zeker veel om je vader (en je moeder).
![]()
hahaha, en je broer welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:44 schreef BrUnEtjAh het volgende:
ben ik volgens hem niet te vertrouwen
So speak for yourself, dat die zoon niet helemaal klopt zal niemand je betwisten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:44 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn ouders wonen niet meer samen. I could not care less.
en als zoon je moeder bedreigen, dan heb je ze wel niet meer allemaal op een rij, dat is duidelijk.
Het kind is altijd het product van de familie zelf. Kijk paps en mams er maar op aan als het een klein duiveltje geworden is. Klinkt trouwens alsof het een flink verknipte famille is met kouwe oorlog, scheiding en vreemdgaan.......quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef petitlapin het volgende:
misschien gaat je vader ook wel vreemd., wie zal het zeggen.
en wat dan ?
En ik hoop nooit zo'n smerig duivels kind te krijgen als die broer van jou.
En je broertje is wel te vertrouwen wilde je zeggen? Lekkere vertrouwensband hoor, prive dingen van je moeder gaan lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:44 schreef BrUnEtjAh het volgende:
ik wil er niets mee bereiken...
ik zit er middenin...
Als ik het niet zeg bennek niet eerlijk tegenover men moeder...
als ik het wel zeg is men broer kwaad want dan kan ben ik volgens hem niet te vertrouwen
En dus moet ze gestraft worden, haar raken waar het zeer doet, en goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Laat ze maar eerst scheiden, overspel is nooit goed te keuren.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef petitlapin het volgende:
En ik hoop nooit zo'n smerig duivels kind te krijgen als die broer van jou.
Hij vindt zichzelf wél betrouwbaar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:44 schreef BrUnEtjAh het volgende:
Als ik het niet zeg bennek niet eerlijk tegenover men moeder...
als ik het wel zeg is men broer kwaad want dan kan ben ik volgens hem niet te vertrouwen
Dus er is jarenlang sprake van een instabiele verhouding tussen de ouders waar de kinderen onder lijden en die hebben er volgens jou geen donder mee te maken? Die hebben er alles mee te maken, hun thuissituatie is toch van belang in hun opvoeding en levenswijze. Het komt op mij nou niet echt over dat deze kinderen een normale opvoeding hebben genoten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Je hebt als kinderen geen donder te maken met de relatie van je ouders.
jajaja, die theorie ken ik. Maar ik denk niet dat je ouders zondermeer de schuld kan geven van hoe je kind is geworden. Je kind is vandalist, en dat zou jouw schuld zijn? Je kind brengt mensen om het leven? Is dat dan jouw schuld als vader/moeder?? Ik denk niet dat een kind enkel en alleen door zijn gezin is gevormd... Er zijn ook andere invloeden te noemen zoals opgedane ervaringen buiten het gezin (in de maatschappij), de vriendengroep waar het kind toe behoord enz. enz.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:45 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Het kind is altijd het product van de familie zelf. Kijk paps en mams er maar op aan als het een klein duiveltje geworden is. Klinkt trouwens alsof het een flink verknipte famille is met kouwe oorlog, scheiding en vreemdgaan.......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |