abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34288161
Hallo,

Ik zit met een dilemma.
Men ouders gaan waarschijnlijk scheiden, aanleiding daarvan is een jarenlange ruzie die nu veranderd is in een koude oorlog. Dus heeft men moeder besloten van de scheiding in te zetten.

Men moeder heeft een affaire gehad met iemand anders waar wij zogezegd nix van weten. Men broertje heeft haar email gekraakt en nu zijn er nogal gevoelige emails tevoorschijn gekomen. Hij wil men moeder daar pas mee confronteren als het hem uitkomt (chantage dus)

Nu is mijn vraag moet ik dit aan mijn moeder vertellen of niet?
We hebben wel een goede band maar aangezien dit zo gevoelig ligt...

Help...
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts, there's no end to what you can't do...
pi_34288276
van je kinderen moet je het hebben. wat een klootzak is je broertje, zeg ? en hoe wil hij haar chanteren.

Ik zou zeggen aan je moeder dat je op de hoogte bent, ja
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:35:46 #3
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34288312
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:34 schreef petitlapin het volgende:
van je kinderen moet je het hebben. wat een klootzak is je broertje, zeg ? en hoe wil hij haar chanteren.

Ik zou zeggen aan je moeder dat je op de hoogte bent, ja
Affaire hebben vind ik klootzakkerig'er'.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34288328
Waar gaat die kouwe oorlog eigenlijk om dan? Of vraag ik nou teveel?
pi_34288388
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:35 schreef Pracissor het volgende:

Affaire hebben vind ik klootzakkerig'er'.
ik niet.

en haar zoon heeft er zeker niets mee te maken. Hij heeft zich gewoon niet met haar liefdesleven te moeien. Ik zie me al mijn moeder aanspreken omdat ze vreemdgaat , ze doet maar.
pi_34288423
Wat petitlapin zegt.

Waar bemoeit hij zich mee, zeg.
Een scheiding is pijnlijk, idd, ga het daarom maar even nog pijnlijker maken, waarom niet!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34288469
chanteren om naar de film te gaan, dingen te betalen, ritjes naar zen vriendin enzo... hij heeft geen rijbewijs.

De koude oorlog is voornamelijk omdat ze uit elkaar gegroeid zijn. Men moeder zit volgens men vader teveel op internet en omgekeerd is men vader teveel weg enzo... over domme dingen eigenlijk.

Ik ben wel bezorgd dat die dingen rechtsgeldig zijn in een scheidingsprocedure... zou men moeder niet graag gepluimd zien... En men broer heeft al printscreens genomen voor het geval men moeder ze nog zou wissen uit haar inbox
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts, there's no end to what you can't do...
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:41:40 #8
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34288477
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:38 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik niet.

en haar zoon heeft er zeker niets mee te maken. Hij heeft zich gewoon niet met haar liefdesleven te moeien. Ik zie me al mijn moeder aanspreken omdat ze vreemdgaat , ze doet maar.
Een zoon gaat het niet aan wat zijn moeder doet? Vreemde redenering, wanneer mijn moeder me vader zou bedriegen zou mij dat iig niet koud laten.

Knap dat je, 'je doet maar' zou zeggen tegen haar, je geeft zeker veel om je vader (en je moeder).
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_34288495
wat wil je ermee bereiken ?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:42:41 #10
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34288509
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:39 schreef milagro het volgende:
Wat petitlapin zegt.

Waar bemoeit hij zich mee, zeg.
Een scheiding is pijnlijk, idd, ga het daarom maar even nog pijnlijker maken, waarom niet!
Laat ze maar eerst scheiden, overspel is nooit goed te keuren.
pi_34288510
Hoe komt het bij je broertje in zijn hoofd op, om jullie moeder te gaan chanteren?

Jullie hebben niets met de affaire van je moeder te maken. Het is spijtig dat je ouders uit elkaar gaan maar de manier waarop, heeft niets met jullie van doen.

Ik zou als ik in jouw schoenen stond je moeder het gewoon vertellen. En ik hoop dat je broertje nog lang niet jarig is dan .
ijs_beer fan!
pi_34288518
misschien gaat je vader ook wel vreemd. , wie zal het zeggen.

en wat dan ?

En ik hoop nooit zo'n smerig duivels kind te krijgen als die broer van jou .
pi_34288537
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Maar als kind zijnde heb jij niet te maken met het liefdes leven van je ouders.
ijs_beer fan!
pi_34288557
ik wil er niets mee bereiken...
ik zit er middenin...

Als ik het niet zeg bennek niet eerlijk tegenover men moeder...
als ik het wel zeg is men broer kwaad want dan kan ben ik volgens hem niet te vertrouwen
pi_34288567
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef Pracissor het volgende:

Een zoon gaat het niet aan wat zijn moeder doet? Vreemde redenering, wanneer mijn moeder me vader zou bedriegen zou mij dat iig niet koud laten.

Knap dat je, 'je doet maar' zou zeggen tegen haar, je geeft zeker veel om je vader (en je moeder).
mijn ouders wonen niet meer samen. I could not care less.
en als zoon je moeder bedreigen, dan heb je ze wel niet meer allemaal op een rij, dat is duidelijk.
pi_34288580
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:44 schreef BrUnEtjAh het volgende:

ben ik volgens hem niet te vertrouwen
hahaha, en je broer wel
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:45:40 #17
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34288597
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:44 schreef petitlapin het volgende:

[..]

mijn ouders wonen niet meer samen. I could not care less.
en als zoon je moeder bedreigen, dan heb je ze wel niet meer allemaal op een rij, dat is duidelijk.
So speak for yourself, dat die zoon niet helemaal klopt zal niemand je betwisten.
pi_34288607
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef petitlapin het volgende:
misschien gaat je vader ook wel vreemd. , wie zal het zeggen.

en wat dan ?

Het kind is altijd het product van de familie zelf. Kijk paps en mams er maar op aan als het een klein duiveltje geworden is. Klinkt trouwens alsof het een flink verknipte famille is met kouwe oorlog, scheiding en vreemdgaan.......
pi_34288608
quote:
ik wil er niets mee bereiken...
ik zit er middenin...

als ik het wel zeg is men broer kwaad want dan kan ben ik volgens hem niet te vertrouwen
En je broertje is wel te vertrouwen wilde je zeggen? Lekkere vertrouwensband hoor, prive dingen van je moeder gaan lezen .
ijs_beer fan!
pi_34288616
jah men broer is een ander verhaal
dat is al wel langer vastgesteld dat die ze niet allemaal op een rij heeft...

maar daarom betekent het net zoveel dat hij mij daarover in vertrouwen neemt
klinkt misschien raar maar is wel zo
pi_34288650
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef Pracissor het volgende:

[..]

En dus moet ze gestraft worden, haar raken waar het zeer doet, en goed!
Moet ze maar niet, had ze maar niet, eigen schuld, bloeden zal ze, dat loeder.

Je hebt als kinderen geen donder te maken met de relatie van je ouders.
Dat is iets tussen hen twee, en gestook en idiote chantagepraktijken van een rancuneuze zoon maken het alleen maar erger, en dan dus niet alleen voor de moeder maar óók voor de vader.

Maar goed, als zoonlief graag de boel nog erger wil maken dan het al is, moet hij dat vooral doen.
Ontaarde moeder? ontaarde zoon.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 19:50:25 #22
11682 Moonah
Jolie femme
pi_34288739
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:42 schreef petitlapin het volgende:

quote:
Hij vindt zichzelf wél betrouwbaar?

Edit; NanKing was me voor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_34288885
Nou het is wel net iets te gemakkelijk om het broertje schuld te geven. Als ik het zo lees is er jarenlange ruzie en geen stabiele ondergrond voor dat joch geweest. Een kind is ook maar een product van z'n opvoeding. Misschien is zijn chantage een middel om zijn onmacht te uiten of ziet hij het als een soort wraak jegens je moeder voor het kapot maken van het huwelijk met je vader (de affaire). Het zou allemaal zo maar kunnen. Het is niet echt een verhaal waar je verder iets mee kunt op een forum.
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:47 schreef milagro het volgende:

[..]
Je hebt als kinderen geen donder te maken met de relatie van je ouders.
Dus er is jarenlang sprake van een instabiele verhouding tussen de ouders waar de kinderen onder lijden en die hebben er volgens jou geen donder mee te maken? Die hebben er alles mee te maken, hun thuissituatie is toch van belang in hun opvoeding en levenswijze. Het komt op mij nou niet echt over dat deze kinderen een normale opvoeding hebben genoten.

En voor de topicstarter, ik zou me compleet buiten dit (komende) conflict tussen je moeder en broertje houden, mocht het zover komen dan lijkt het me bijzonder stug dat je moeder zich daadwerkelijk laat chanteren, en hoe ze dat dan gaat oplossen met je broertje merk je vanzelf wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door boebiedoe op 20-01-2006 20:04:23 ]
pi_34289025
BrUnEtjAh je bent pas niet eerlijk als ze ernaar vraagt en je liegt dan,..
Moeilijk,.. maar ik zou me mond houden.
En kijken hoe het loopt.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op vrijdag 20 januari 2006 19:45 schreef Panzerknacker het volgende:

[..]

Het kind is altijd het product van de familie zelf. Kijk paps en mams er maar op aan als het een klein duiveltje geworden is. Klinkt trouwens alsof het een flink verknipte famille is met kouwe oorlog, scheiding en vreemdgaan.......
jajaja, die theorie ken ik. Maar ik denk niet dat je ouders zondermeer de schuld kan geven van hoe je kind is geworden. Je kind is vandalist, en dat zou jouw schuld zijn? Je kind brengt mensen om het leven? Is dat dan jouw schuld als vader/moeder?? Ik denk niet dat een kind enkel en alleen door zijn gezin is gevormd... Er zijn ook andere invloeden te noemen zoals opgedane ervaringen buiten het gezin (in de maatschappij), de vriendengroep waar het kind toe behoord enz. enz.

Als het gezin waarin je opgroeit ervoor zorgt hoe je bent, dan zou TS hetzelfde moeten zijn als haar broertje!
pi_34385242
De appel valt niet ver van de boom zo te zien. Onvoorstelbaar dat mensen elkaar dit soort dingen aandoen....
Als het goed is zal je moeder zich niet laten chanteren door je broertje, wat een misselijk ventje
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_34386053
HAHA wat een held je broertje Net een slechte film. En een affaire hebben vind ik trouwens nog veel sneuer. Als mijn moeder een affaire zou hebben zou ik haar ook niet meer hoeven zien.
pi_34403058
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:13 schreef x_smilegirl_x het volgende:

[..]

jajaja, die theorie ken ik. Maar ik denk niet dat je ouders zondermeer de schuld kan geven van hoe je kind is geworden. Je kind is vandalist, en dat zou jouw schuld zijn? Je kind brengt mensen om het leven? Is dat dan jouw schuld als vader/moeder?? Ik denk niet dat een kind enkel en alleen door zijn gezin is gevormd... Er zijn ook andere invloeden te noemen zoals opgedane ervaringen buiten het gezin (in de maatschappij), de vriendengroep waar het kind toe behoord enz. enz.

Als het gezin waarin je opgroeit ervoor zorgt hoe je bent, dan zou TS hetzelfde moeten zijn als haar broertje!
Tuurlijk zijn er ook nog externe factoren die in personen vormen cq beinvloeden, zowel positief als negatief. Maar lees de openingspost nog eens een keer goed door;
quote:
Men ouders gaan waarschijnlijk scheiden, aanleiding daarvan is een jarenlange ruzie die nu veranderd is in een koude oorlog
Er vanuit gaande dat het kind nog maar onder de 18 is en tot nu toe voor een groot deel afhankelijk geweest is van zijn ouders, wat elk kind tot een bepaalde leeftijd is, zou ik eens verder de psyche inkijken dan een simpele en snel afgedane mening als; "kutkind, misselijk". Zoals een aantal bovenstaande reacties. Ouders fungeren ook gedeeltelijk als voorbeeld en als deze een groot deel van zijn opvoeding ruzie, wanhoop, verwijten en gebrek aan liefde geniet kan dit het kind in een dusdanige positie plaatsen dat deze geen uitweg meer weet en uit onmacht met deze chantage dreigt. Ik vraag me in eerste instantie al af wat dit kind ertoe heeft bewogen het e-mail adres van zijn moeder te hacken, dat is al een signaal dat er iets niet snoor zit in die familie.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 04:46:35 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34403126
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef BrUnEtjAh het volgende:

Ik ben wel bezorgd dat die dingen rechtsgeldig zijn in een scheidingsprocedure... zou men moeder niet graag gepluimd zien... En men broer heeft al printscreens genomen voor het geval men moeder ze nog zou wissen uit haar inbox
Die rechtsgeldigheid doet er helemaal niet toe, je moeder wil scheiden en of ze nu wel of niet vreemd is gegaan heeft er helemaal niets mee te maken en doet ook niet terzake voor de scheiding. Je broer zou haar alleen maar kunnen chanteren als ze niet zou willen scheiden, nu denk ik dat het haar weinig kan schelen of je vader erachter komt of ze vreemd gegaan is, zal het proces alleen maar versnellen.
pi_34428163
Hoe wou hij je moeder trouwens chanteren?

"Mam, als jij niet bij papa blijft, laat ik hem alle mailtjes lezen!"

My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_34433318
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:41 schreef BrUnEtjAh het volgende:En men broer heeft al printscreens genomen voor het geval men moeder ze nog zou wissen uit haar inbox
En het is geen idee dat jij alsnog die printscreens wist?
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef Sade het volgende:
Hoe wou hij je moeder trouwens chanteren?

"Mam, als jij niet bij papa blijft, laat ik hem alle mailtjes lezen!"

Dat is al gezegd, hij wil dat de bios voor 'm betaald word en dat hij met de auto naar vrienden gebracht word... "anders ga ik het vertellen." Dat idee!
pi_34433865
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:21 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Dat is al gezegd, hij wil dat de bios voor 'm betaald word en dat hij met de auto naar vrienden gebracht word... "anders ga ik het vertellen." Dat idee!
Daar ben je dan mooi klaar mee
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_34440293
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:38 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik niet.

Als het maar niet met de melkman is.
Word die hufter ook nog wettelijk je vader.
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')