Menno was in de studio, mocht via de live-verbinding Nathalie om verhaal halen vanwege haar 'ik veeg mijn voeten aan Menno's bed af'-actie, Nathalie wist helemaal niet waar 'ie het over had, totdat ze de beelden zag en het zogenaamd heel erg vond.quote:
Eum... anders.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:51 schreef Svensational het volgende:
Airelle, wat vond jij van het onderwijs van pakweg 60 jaar geleden?
Ze twijfelden wie het was, Menno was een mogelijkheid, maar toen zei Ingrid met een heel serieus gezicht zoiets van:quote:Op donderdag 17 november 2005 21:57 schreef MissBliss het volgende:
Zhenar, Menno zei zoiets van: ik wou Ingrid van de bank halen, maar na deze opmerking niet meer...
Welke opmerking?
Zonder te stotteren en te struikelen over z'n woorden bedoelde ze.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze twijfelden wie het was, Menno was een mogelijkheid, maar toen zei Ingrid met een heel serieus gezicht zoiets van:
"Nee, die kan het niet zijn, want die kan nooit zoveel woorden normaal achter elkaar zeggen".
Doe eens alsof je mijn oma bent en vertel eens een leuk verhaal van toen zij op school zat.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eum... anders.
Ik kan je wel wat vertellen over het onderwijs van rond 1880. Maar ik weet niet of je daar op zit te wachten. En dan gaat het ook nog eens meer over de sturing van bovenaf (poltiek). Ik heb me zitten uitsloven op een essay over de schoolstrijd namelijk. Moet ik doorgaan?
.
quote:Op donderdag 17 november 2005 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze twijfelden wie het was, Menno was een mogelijkheid, maar toen zei Ingrid met een heel serieus gezicht zoiets van:
"Nee, die kan het niet zijn, want die kan nooit zoveel woorden normaal achter elkaar zeggen".
Kom zeg, mij een beetje jouw huiswerk laten doenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eens alsof je mijn oma bent en vertel eens een leuk verhaal van toen zij op school zat.
In interview-vorm gaarne. [afbeelding].
Vind ik helemaal niet! Menno praat toch nogal haperend? Ik had precies hetzelfde gezegd, ook als Menno een vriend van mij was.quote:
Nu is Ingrid ook niet bepaald een toonbeeld van vloeiend taalgebruik.quote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niet! Menno praat toch nogal haperend? Ik had precies hetzelfde gezegd, ook als Menno een vriend van mij was.
Het was een grapjequote:Op donderdag 17 november 2005 22:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kom zeg, mij een beetje jouw huiswerk laten doen.
Heb ik toch nog ietsquote:Anyway, vroegah toen ik nog klein en lief was zat ik op een gristelijke basisschool.
PUNT.
Mensen die wel het toonbeeld van vloeiend taalgebruik zijn, gaan doorgaans niet in zo'n pauper programma zittenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu is Ingrid ook niet bepaald een toonbeeld van vloeiend taalgebruik..
Nou ik vind het nogal lullig klinkenquote:Op donderdag 17 november 2005 22:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niet! Menno praat toch nogal haperend? Ik had precies hetzelfde gezegd, ook als Menno een vriend van mij was.
Ja, ik heb het gelezen.quote:Op donderdag 17 november 2005 21:54 schreef pberends het volgende:
Minister Hoogervorst gaf 16 miljoen euri uit aan 1 website.
Hoi.quote:
goede ideequote:Op donderdag 17 november 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
Demonstratie 31 November 2005 23.00 Amsterdam LEIDSEPLEIN
*In agenda zet..
Wat doe je hier dan?quote:Meki woedend op fok
Oh, dan post je wél in ShowChatquote:
Die staat in de Largequote:Op donderdag 17 november 2005 21:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit lijkt me ook wel tof.
quote:Wie hebben 't vaakst in het Idols III-forum gepost?
001. 0769 BVO
002. 0744 Svensational
003. 0622 Tom_Tom-
005. 0313 Dizer
019. 0090 Zhenar
020. 0090 PeRi
021. 0085 Sventastic
013. 0133 Tania18
025. 0080 LeBeau
029. 0063 Duiveltja
037. 0045 MissBliss
038. 0042 mark_03
073. 0025 Bupatih
Ik sta op 1quote:
Ik vind het zo lekker als jij me quote!quote:
quote:
Ik heb er al wel gepost maar sta (nog lang) niet in de lijstquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]En ik was niet eens van plan Idols te gaan kijken, laat staan in IDO te gaan posten!
quote:
Eindexamenjaar...quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Erger dan dat.
Ik moet om half12 al naar school. Wat een leven!
quote:
Yeah baby!quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:59 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Nog een dagje doorbuffelen er het isweekend
.
Juistemquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eindexamenjaar...Het meest relaxte jaar van de middelbare schooltijd.
![]()
Ja, je zou het misschien niet zeggen, maar ik werk 40 uur per week vast en doe daarnaast ook regelmatig nog wat freelance klussen.quote:
Tja, wat is dat "doorbuffelen" anders?quote:
Bij dit soort opmerkingen snap ik nooit of het nu serieus of niet serieus bedoeld is...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, je zou het misschien niet zeggen, maar ik werk 40 uur per week vast en doe daarnaast ook regelmatig nog wat freelance klussen.
* Nu weer snel interview uitwerken gaat.
Ja, ik werk echt fulltime.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:21 schreef Zhenar het volgende:
Bij dit soort opmerkingen snap ik nooit of het nu serieus of niet serieus bedoeld is...![]()
Nee meer van... uhh hoe leg je dat uit. Ze werkt best veel (naar eigen zeggen) en heeft dat ook meerdere malen laten doorschemeren hier op Fok!quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, wat is dat "doorbuffelen" anders?
Laten we zeggen dat je gewoon uitermate goed kunt multitasken.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik werk echt fulltime.
Okay, ik ben fulltime aanwezig.
quote:
I'm a multitasking maniac!quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:35 schreef Zhenar het volgende:
Laten we zeggen dat je gewoon uitermate goed kunt multitasken.![]()
Holiday on Ice...?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]!
Vanavond ga ik naar Holiday on Ice. Mama_Tom- had gratis kaartjes gekregen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, het is wel een beetje Margriet Winterfair-achtig.
Maar hé, het is gratis!.
Ik haat schaatsen.quote:
Maar ik ben al naar de WC geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:24 schreef Duiveltja het volgende:
Dat werkt laxerend
Ik las Golden Showerquote:
Ja, wat voltrekt zich daar nu eigenlijk?!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar ik ben al naar de WC geweest..
En Zhenar, jij kan je nu dus vast ook goed vermaken op de Dam.
Schaatsbaan!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:32 schreef Zhenar het volgende:
Ja, wat voltrekt zich daar nu eigenlijk?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |