quote:Vanavond in NOVA Politiek
Vrijheid van meningsuiting?
In Amsterdam speelt vrijdag de rechtszaak over de verwijdering in diverse steden van een aantal spandoeken met kritische teksten over minister Verdonk. Is de vrijheid van meningsuiting hier in het geding? De Nijmeegse burgemeester Guusje ter Horst is een van de gedaagden. In NOVA Politiek reageert zij op de kwestie.
Over deze en andere actuele zaken verder een gesprek met Tweede Kamerlid Hilbrand Nawijn (Groep Nawijn) en de leider van de Arabisch Europese Liga in België, Dyab Abou Jahjah.
En verder natuurlijk de Politieke Barometer en de kijk van Joep Bertrams op de afgelopen week.
Presentatie: Jeroen Pauw en Paul Witteman
Tel daar bij zijn charisma op en je hebt een clown. Zeker tegen de goedgebekte Abou Jahjah komt ie niet goed uit z'n woordenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:08 schreef JimmyJames het volgende:
Nawijn is zo lachwekkend domGing die vragen aan de minister van financieën stellen over hulpsinterklazen en de BTW-aftrek die ze blijkbaar genieten
![]()
Hunk Hilbrand Nawijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:36 schreef Airelle het volgende:
Dat gezicht van die kerel alleen al![]()
.
Idd, dat wordt een afgang voor hemquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Tel daar bij zijn charisma op en je hebt een clown. Zeker tegen de goedgebekte Abou Jahjah komt ie niet goed uit z'n woorden.
leuke schoondochterquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:56 schreef pberends het volgende:
Hilarische uitzending vanavond, met Jeroen Pauw, en Hilbrand "Charisma van een zak Aardappelen" Nawijn en relnicht Abou Jahjah.
[..]
idd, abou jahjah maakt gehakt van hem..quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Tel daar bij zijn charisma op en je hebt een clown. Zeker tegen de goedgebekte Abou Jahjah komt ie niet goed uit z'n woorden.
SP ruim dubbel zo groot als GroenLinks, dat is pas opmerkelijk. Terwijl ze wel eens gelijk stondenquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:00 schreef PsyCha het volgende:
VVD blijft staan op 28.
SPquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef pberends het volgende:
[..]
SP ruim dubbel zo groot als GroenLinks, dat is pas opmerkelijk. Terwijl ze wel eens gelijk stonden. SP
.
Ze herhalen het straks nog de hele nacht, geloof ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
hahaafgelopen.
precies 1 minuut gekeken.
Alleen omdat ie 2 dagen minister is geweeestquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze herhalen het straks nog de hele nacht, geloof ik
En ik blijf het ongelofelijk vinden dat iemand als bv Filip De Winter zich inlaat met een totaal hulpeloze politicus als Nawijn ...![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Alleen omdat ie 2 dagen minister is geweeest.
Uitzending gister, online na te zienquote:Op zaterdag 19 november 2005 10:48 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik heb het gister gemist, door BvD. Het was niet veel met Hilbrand gisteren lees ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |