Okquote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb maar iets roze aangetrokken trouwens. Nu laat ik het maar zo.
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Roel maar matig leuk.
Dus vanavond het publiek scannen op zoek naar een lady in pinkquote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef Isabeau het volgende:
truitje, bloesje, jurkje??quote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Alleen t-shirtje. Doe gewoon een simpele zwarte broek aan. En ik hoop eigenlijk niet in beeld te komenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:03 schreef muizemeis het volgende:
truitje, bloesje, jurkje??
moet wel weten naar welk roze gevaar ik enthousiast moet wijzen en gillen en zwaaien natuurlijk...
wil wel dat mn man uit zn stoel springt vanachter de pc als ik jou op tv zie
ieieieieieieieie kijk, kijk nou, dat is isabeau van het forum!!!
Is toch leuk onze Isa in beeldquote:Op donderdag 17 november 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen t-shirtje. Doe gewoon een simpele zwarte broek aan. En ik hoop eigenlijk niet in beeld te komen![]()
Ik ga op je letten hoor!!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen t-shirtje. Doe gewoon een simpele zwarte broek aan. En ik hoop eigenlijk niet in beeld te komen![]()
Kun je niet een roze paraplu meenemen en open doen? Is de kans groter dat we je zienquote:Op donderdag 17 november 2005 14:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is toch leuk onze Isa in beeld![]()
![]()
![]()
of je haar ff roze verven??quote:Op donderdag 17 november 2005 14:10 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Kun je niet een roze paraplu meenemen en open doen? Is de kans groter dat we je zien![]()
Da's toch zo'n hotel waar je je je voor een vaste prijs helemaal vol kan laden met eten en drinken?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:09 schreef muizemeis het volgende:
van het weekend naar preston palace, moet wel ff leuke outfitjes hebben
Hey lieverdquote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo allemaal
Is het de moeite om de streams aan te gooien of kan ik ze maar beter uitlaten?
Er is momenteel in de SC érg veel tijd om het over randzaken te hebben.... ;0quote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo allemaal
Preston palace, lekker hoor. Je eigen heel het weekend volgooienquote:Op donderdag 17 november 2005 14:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik ga op je letten hoor!!
zometeen op het forum... screencaps van Isabeau!!
Maar niemand een idee over het nomineren?? Jammer![]()
ga nof ff sigaretje roken en dan verder met de was... van het weekend naar preston palace, moet wel ff leuke outfitjes hebben
:quote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo allemaal
en zwembad en saune, bowlen, pianobar, bruine kroeg, engelse pub, karaoke bar, danszaal etc etc....quote:Op donderdag 17 november 2005 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's toch zo'n hotel waar je je je voor een vaste prijs helemaal vol kan laden met eten en drinken?
vergeet je je camera niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en zwembad en saune, bowlen, pianobar, bruine kroeg, engelse pub, karaoke bar, danszaal etc etc....
ja zoiets ja... niet helemaal mijn stijl, maarja bedrijfsuitje he
maar voor zwembad en sauna heb ik maar bikini gekocht, wil ik wel ff uitproberen
Hey mijn favoriete Limbo is er ook weerquote:Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
:hey lekker ding!
Je mist niks hoor
dat kan enorm ingewikkeld zijn hoor... jij doet er maar zo makkelijk overquote:Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef Day het volgende:
Lieske heeft gewoon een verhaal van 3 minuten nodig om aan te geven dat ze haar vriendje Sultana's meegaf.![]()
Ik moet toch iets te zeiken hebben!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat kan enorm ingewikkeld zijn hoor... jij doet er maar zo makkelijk over![]()
Teamlead Limbo?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey mijn favoriete Limbo is er ook weer![]()
![]()
![]()
Had idd al van Gert begrepen, dat ik ze net zo goed uit kon laten ja.
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:23 schreef Day het volgende:
[..]
Teamlead Limbo?
Hey! Ik kom jouw kant uit, volgend weekend!
LOL welja je hebt gelijk... en over wie anders beter zeiken dat de bewoners??quote:Op donderdag 17 november 2005 14:21 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet toch iets te zeiken hebben!![]()
Ik verveel me.
Van al dat koffie leut krijg ik trek in een bakkiequote:Op donderdag 17 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]gezellig.... wip ff binnen, koffie staat klaar
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:26 schreef muizemeis het volgende:
[..]
LOL welja je hebt gelijk... en over wie anders beter zeiken dat de bewoners??
Ik ga dr weer even vandoor, moet me echt beetje nuttig maken hier anders komt er weer niets van
Misschien tozzo en anders tot de volgende keer![]()
![]()
![]()
![]()
Zou nog makkelijk kunnen, ook!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]gezellig.... wip ff binnen, koffie staat klaar
Ben jij vanavond degene die YESSSS schreeuwt als Rob genomineerd wordt?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Roze is nou ook weer niet helemaal mijn kleur, maar het valt wel lekker op
(ik heb trouwens ook roze Dido oorbellen in die heel erg schitteren als ik mijn hoofd beweeg)
en erbij gaat zingen natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 14:29 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ben jij vanavond degene die YESSSS schreeuwt als Rob genomineerd wordt?
Domme vraag, omdat het Rob is natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:31 schreef DDuiveltje het volgende:
waarom mag rob nog wel in zijn badjas lopen ?
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Domme vraag, omdat het Rob is natuurlijk.
Rob mag alles.
Rob mag blijven als ie eigenlijk is weggestemd, Rob mag stemafspraken maken, dus waarom niet in badjas lopen![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Domme vraag, omdat het Rob is natuurlijk.
Rob mag alles.
Rob mag blijven als ie eigenlijk is weggestemd, Rob mag stemafspraken maken, dus waarom niet in badjas lopen![]()
Hummie ziet er dan ineens wel beter uit dan voor BBquote:Op donderdag 17 november 2005 14:34 schreef teamlead het volgende:
[..]precies.. Rob is Hummie
en die mag alles
Ja, echt wel supervent gewoon die rob.quote:
Misschien kan je via Talpa een handtekening van hem lospeuteren?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, echt wel supervent gewoon die rob.
Ben helemaal fan van hem.. ech waar hoor
Rob![]()
![]()
![]()
rot op
Als je het slim speelt, kun je vast wel een heel been lospeuterenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:36 schreef Yez het volgende:
[..]
Misschien kan je via Talpa een handtekening van hem lospeuteren?![]()
Onder z'n oprotcontract dan hoop ikquote:Op donderdag 17 november 2005 14:36 schreef Yez het volgende:
[..]
Misschien kan je via Talpa een handtekening van hem lospeuteren?![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als je het slim speelt, kun je vast wel een heel been lospeuteren![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:38 schreef teamlead het volgende:
Als je het slim speelt, kun je vast wel een heel been lospeuteren![]()
Die dingen met verlichting? Cool!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef bunnyma het volgende:
![]()
M'n BB bloempotten zijn binnen.
Tjesus wat zijn ze groot. Wel heel leuk.
Zo nu kan ik boodschappen gaan doen. Moest nl thuisblijven voor het afleveren van die dingen..
Gaaf zeg!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Zo nu kan ik boodschappen gaan doen. Moest nl thuisblijven voor het afleveren van die dingen..
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die dingen met verlichting? Cool!
wel resultaat in je tuin in beeld laten zienquote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Ja, 1 grote van 1 meter en 1 van 60cm.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:43 schreef Day het volgende:
[..]
Gaaf zeg!
Heb je die hele grote genomen?
Zit d'r ook een zak met geld in?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, 1 grote van 1 meter en 1 van 60cm.
Ik ben blij!!!!
Zal ik doen, moet nog wel even een boompje voor gaan kopen.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:44 schreef whitef0x het volgende:
[..]
wel resultaat in je tuin in beeld laten zien![]()
Controleer je ff of er niet ergens 10.000 verstopt zit?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben blij!!!!
Ik heb geen paarse genomen.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:47 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Zit d'r ook een zak met geld in?
Veul plezier dames...quote:
Offtopic Hee de batterijtjes van je msn op?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Controleer je ff of er niet ergens 10.000 verstopt zit?
Veel plezierquote:
Huh?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:48 schreef TRiXeS het volgende:
Hij heeft je gewoon fucking door Rob!Niks joost lult...
ik ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik heb de hele week nog geen BB gekeken....![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:51 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Offtopic Hee de batterijtjes van je msn op?![]()
Moet je ze wel net zo mooi uitlichten.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben blij!!!!
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze neemt je in de maling hoor baterijen van msn kunnen niet leeg![]()
Hahaha.. jullie zijn weer aardig op dreef he !quote:Op donderdag 17 november 2005 15:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
hele opluchting, ik was al bang dat ik een nieuwe msn moest gaan kopen
[..]
Nee hoor hoef niet anders had ik wel baterijen verstuurd via snelle mailquote:Op donderdag 17 november 2005 15:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nodig ja. De bewoners valt het ook steeds meer op volgens mij.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:04 schreef flugeltje het volgende:
Die camera's mogen wel eens gesmeerd worden. Je begint het zoomen steeds beter te horen...
Wij altijdquote:Op donderdag 17 november 2005 15:03 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Hahaha.. jullie zijn weer aardig op dreef he !![]()
Wat liefquote:Op donderdag 17 november 2005 15:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ok bij deze genomineerd voor DE opmerking van de dag
Ik heb nog een 2e handse in de aanbiedingquote:Op donderdag 17 november 2005 15:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mij op visitequote:
hey... dat is handig.. neem je hem mee als je naar het zuiden komt? Altijd handig om er één op voorraad te hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:07 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb nog een 2e handse in de aanbieding![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mij op visite![]()
Is de koffie al klaar?
Wat is je bod? Op MP is het hoogste bod 15 euro.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
hey... dat is handig.. neem je hem mee als je naar het zuiden komt? Altijd handig om er één op voorraad te hebben
Dan bied ik 17.50quote:Op donderdag 17 november 2005 15:10 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is je bod? Op MP is het hoogste bod 15 euro.
Nouuuuuuuu! Ik kom toch volgend weekend?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:11 schreef Day het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu! Ik kom toch volgend weekend?
Niet goed genoeg?![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Gezien de berichten hier moet het wel enorm saai zijn op de streams op dit moment.
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:12 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben er weer.
Doordat ik net zo leuk genegeerd werdben ik maar gaan werken.
Was best wel even goed...
Straks nog maar een keer...
Hoi Scanquote:Op donderdag 17 november 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
Gezien de berichten hier moet het wel enorm saai zijn op de streams op dit moment.
Is niet goed want dan denken de bewoners weer te veel aan ik ben op te tvquote:Op donderdag 17 november 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nodig ja. De bewoners valt het ook steeds meer op volgens mij.
maar eerst nog een massage door de huisnichtquote:Op donderdag 17 november 2005 15:13 schreef Wup het volgende:
ow er ligt vanalles op bed
Nathalie zal wel al bezig zijn met opmaken voor vanavond
Heyquote:Op donderdag 17 november 2005 15:12 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben er weer.
wb Kleintjequote:Op donderdag 17 november 2005 15:12 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben er weer.
daar leef jij voor he?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef regenworm het volgende:
De regie sloeg op tilt toen lieske dreigde haar badjas te openen.
Ze heeft er namelijk niks onderaan en dat mogen we niet zien.
nog niet.. het is een typische donderdagmiddag in het huis.. niks schokkends... Joost en Nathalie zullen zo wel weer in bad gaan liggen met hun maskertjequote:Op donderdag 17 november 2005 15:17 schreef Kleintje het volgende:
Zijn ze allemaal al netjes voor vanavond?
Is er al meer bekend over de nominaties?
Vergeet de foto van Linda niet...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog niet.. het is een typische donderdagmiddag in het huis.. niks schokkends... Joost en Nathalie zullen zo wel weer in bad gaan liggen met hun maskertje
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vergeet de foto van Linda niet...
Ja zeker, maar ze is wel knapste, lekkerste van BB5.quote:
Je mag vanavond naar mij toe komen ?quote:
Kan ze beter aan Ingrid gevenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:20 schreef Falco het volgende:
Lieske gaat haar FAKE-shirt aantrekken
Ze schijnt ook weer een maskertje gebruikt te hebben op haar eczeemhuidje....quote:Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef Wup het volgende:
en Lieske meldt dat ze gaat slapen
leuk is dat
Alleen als ik dan kan mee-etenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:21 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Je mag vanavond naar mij toe komen ?![]()
Regenworm, het moet me nu echt van m'n hart.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef regenworm het volgende:
Welk spelletje ben je aan het spelen?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:23 schreef Kleintje het volgende:
Geloof dus dat ik niets mis en verder kan gaan met mijn verslavende internetspelletje???
ja ze had volgens mij nog commentaar gekregen van BB daaropquote:Op donderdag 17 november 2005 15:21 schreef Bocaj het volgende:
Ze schijnt ook weer een maskertje gebruikt te hebben op haar eczeemhuidje....![]()
Die muts schijnt het maar niet te begrijpen volgens mij....![]()
Zo lopen ze er hier op kantoor nou nooit bij.quote:
http://www.ferryhalim.com/orisinal/g3/bubble.htmquote:Op donderdag 17 november 2005 15:25 schreef Day het volgende:
[..]
Welk spelletje ben je aan het spelen?
Ben uitgekeken op de mijne.
Maak niet uit, joh.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:25 schreef Kleintje het volgende:
Ow Day... morgen gaat je cd op de post... kwam er gewoon niet eerder van... sorry
Je bent eerlijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:23 schreef Day het volgende:
[..]
Regenworm, het moet me nu echt van m'n hart.
Ik vind jouw Lieske-obsessie nog erger dan die van Scan.
Snap out of it!!!!!![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vergeet de foto van Linda niet...
Goulash met broodquote:Op donderdag 17 november 2005 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Alleen als ik dan kan mee-eten
Tuurlijk !! Geen probleem ! Wat is je lievelingskostje?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Alleen als ik dan kan mee-eten
'goulash met brood heb ik van de week al gehad... en die wet dream gisteren... tijd voor wat andersquote:Op donderdag 17 november 2005 15:27 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Goulash met brood![]()
Misschien wel een wet dream als aperatief![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:28 schreef Falco het volgende:
En jawel Nathalie en Joost in bad!
ehmquote:Op donderdag 17 november 2005 15:27 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Tuurlijk !! Geen probleem ! Wat is je lievelingskostje?![]()
Wat een toeval !!!! Ik eet spaghetti vanavond !!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm
Frietje oorlog met 2 fricandellen speciaal
Maar anders is spaghetti ook welkom hoor
Hier heb jij een Lieske.... http://trailers.allinternal.net/yasmine_trailer.mpg (18+)quote:Op donderdag 17 november 2005 15:16 schreef regenworm het volgende:
MMM lekkerquote:Op donderdag 17 november 2005 15:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm
Frietje oorlog met 2 fricandellen speciaal
Maar anders is spaghetti ook welkom hoor
Nathalie neemt Joost steeds bij de neusquote:
vanavond ga ik bij Tamrah spaghetti eten....quote:
Scanman en ik hebben er een handje van dezelfde caps te maken de laatste tijd.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:33 schreef Wup het volgende:
help.... ik zie dubbel
Gezelliequote:Op donderdag 17 november 2005 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
vanavond ga ik bij Tamrah spaghetti eten....
Morgen bij jou dan maar?
Jij hebt van de week al spaghetti op. Toch niet nog een keer zekerquote:
Als je dan toch door Nederland gaat crossen dump mij dan ff in twente scheelt mij weer kou lijdenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
vanavond ga ik bij Tamrah spaghetti eten....
Morgen bij jou dan maar?
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij hebt van de week al spaghetti op. Toch niet nog een keer zeker
Ben er weer even vadoor, tot later
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bent eerlijk.![]()
![]()
Maar wat is het probleem precies?
Te veel screenshots van Lieske of hoe ik over haar praat.
Minder screenshots valt over te praten.
Een hele opluchting, tussen dat jolige baddergedoe van dat schijtwijf en die josti.quote:
hoe meer hoe beter hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef frizti het volgende:
Scanman en ik hebben er een handje van dezelfde caps te maken de laatste tijd.![]()
Dan kun je je lol op als ik straks thuis ben en trevanian ook nog langskomt voor het droppen van zijn dagelijkse 40 foto's.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als je dan toch door Nederland gaat crossen dump mij dan ff in twente scheelt mij weer kou lijden
Maar aan wat moet ik werken zolang dat niet duidelijk voor me is kan ik niks doenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:39 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Je bent dus wel bereid aan je obsessie te werken? Good for you!!![]()
trevanian lult tenminste niet....quote:Op donderdag 17 november 2005 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan kun je je lol op als ik straks thuis ben en trevanian ook nog langskomt voor het droppen van zijn dagelijkse 40 foto's.![]()
Doe net als ik: Geluid van de streams uit en lekker een cdtje in the pcquote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef Falco het volgende:
Mên wat een vrouwengezeik tussen Dido en Lieske
Ja, het is gewoon KUTquote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef Falco het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef Falco het volgende:
Lieve Regenworm, je hoef helemaal nergens aan te werken.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar aan wat moet ik werken zolang dat niet duidelijk voor me is kan ik niks doen
ach dat weet jij maar je tomtom nietquote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Twente ligt niet echt op de route naar Den Haag hoor
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Twente ligt niet echt op de route naar Den Haag hoor
Twente is ok olé oléquote:Op donderdag 17 november 2005 15:48 schreef whitef0x het volgende:
[..]
ach dat weet jij maar je tomtom niet![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:48 schreef whitef0x het volgende:
[..]
ach dat weet jij maar je tomtom niet![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb een twingo hoor..... Tomtom zou in 1 klap de waarde van de auto verdubbelen....
Ok nou ziet hij er heel eng uitquote:Op donderdag 17 november 2005 15:52 schreef scanman01 het volgende:
Een Joost drieluik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoezo? Wat doet ze dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:53 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het idee dat Lieske zometeen een waarschuwing gaat krijgen...
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:46 schreef Day het volgende:
[..]
Lieve Regenworm, je hoef helemaal nergens aan te werken.
Maakte gewoon een geintje. Grappig dat je er zo serieus op ingaat.
Ze wilde een appel in de magnetron stoppen om te demonstreren dat de appel dan explodeert....quote:Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Wat doet ze dan?
(ik heb geen geluid aan)
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb een twingo hoor..... Tomtom zou in 1 klap de waarde van de auto verdubbelen....
ze is weer "weetjes" aan het oplepelen.. En op zich heeft ze wel gelijk in wat ze zegt hoor, maar ik vind het altijd zo overkomen alsof ze dolblij is dat ze iets kan bijdragen aan het gesprek.,.. komt een beetje sneu over...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Wat doet ze dan?
(ik heb geen geluid aan)
Ze wil gaan experimenteren met de magnetronquote:Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo? Wat doet ze dan?
(ik heb geen geluid aan)
Leuk!! moet ze doen!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze wilde een appel in de magnetron stoppen om te demonstreren dat de appel dan explodeert....
Een ei in de magnetron is ook leukquote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze is weer "weetjes" aan het oplepelen.. En op zich heeft ze wel gelijk in wat ze zegt hoor, maar ik vind het altijd zo overkomen alsof ze dolblij is dat ze iets kan bijdragen aan het gesprek.,.. komt een beetje sneu over...
niet als je een magnetron explosie krijgtquote:Op donderdag 17 november 2005 15:58 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Leuk!! moet ze doen!
hoezo zou ze daar eenw aarschuwing voor krijgen? BB is toch meer rebelser, en harder?![]()
Ach ja... als je de jongste bent heb je toch wat meer de drang om je te bewijzen. Dat weet ik zelf ook maar al te goedquote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze is weer "weetjes" aan het oplepelen.. En op zich heeft ze wel gelijk in wat ze zegt hoor, maar ik vind het altijd zo overkomen alsof ze dolblij is dat ze iets kan bijdragen aan het gesprek.,.. komt een beetje sneu over...
Het zal je dochter maar zijn..... Geen magnetron die heel blijftquote:
Hallo daar is hij weer.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
de kip van maandag...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef Wup het volgende:
wat is roel aan het eten?
3 dagen oude kip van robquote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef Wup het volgende:
wat is roel aan het eten?
ja, ik snap het ook wel.. .maar de ene keer kan ik er beter tegen dan de andere keerquote:Op donderdag 17 november 2005 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... als je de jongste bent heb je toch wat meer de drang om je te bewijzen. Dat weet ik zelf ook maar al te goed
Zegt mij ook nix.... doctor bibberquote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Wup het volgende:
bibberpen?
quote:
Ja dat is een pen met een batterij erin als je hem aan zet gaat hij trillen kan je leuke dingen mee makenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Wup het volgende:
bibberpen?
Wat staat er op dat shirt? (we moeten natuurlijk wel weten waar we op moeten lettenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef Anitra het volgende:
Ik ben er ook helemaal klaar voor
Ik heb rooie mouwen en bruin met licht blauwe letters op mijn shirt.
Verder wil me haar totaal niet zitten en een simpel make upje gaat er zo nog op. Geen oorbellen in want mijn Dido oorbellen zijn groen en staan niet bij dit shirt.
jij was toch al eens eerder geweest daar?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef Anitra het volgende:
Ik ben er ook helemaal klaar voor
Ik heb rooie mouwen en bruin met licht blauwe letters op mijn shirt.
Verder wil me haar totaal niet zitten en een simpel make upje gaat er zo nog op. Geen oorbellen in want mijn Dido oorbellen zijn groen en staan niet bij dit shirt.
Uhm.... OK. Dat noemen ze in jouw omgeving dus een "pen".quote:Op donderdag 17 november 2005 16:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dat is een pen met een batterij erin als je hem aan zet gaat hij trillen
Passionquote:Op donderdag 17 november 2005 16:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wat staat er op dat shirt? (we moeten natuurlijk wel weten waar we op moeten letten)
Lieske is altijd heel blij met aandacht van Didoquote:Op donderdag 17 november 2005 16:07 schreef sleepy1958 het volgende:
Lieske was zat van de treurnis rondom Chantal en Ingrind. Heeft haar hart gelucht tegenover Dido die op haar beurt Roel 'opdracht' heeft gegeven om wat meer aandacht
aan Lieske te geven. Prachtig gesprek tussen Lieske en Roel dinsdagavond. Sinds-
dien trekt ze meer op met Roel en Dido. Lieske fleurt hier zichtbaar van op.
Nee een pen is gewoon een pen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm.... OK. Dat noemen ze in jouw omgeving dus een "pen".![]()
Yep ik was met de exit van Rikkert geweest, DE uitzending die geen uitzending wasquote:Op donderdag 17 november 2005 16:10 schreef Wup het volgende:
[..]
jij was toch al eens eerder geweest daar?
enne, je hebt best nog tijd voor een maskertje:)
hahaquote:Op donderdag 17 november 2005 16:12 schreef Gert het volgende:
Uhm.... OK. Dat noemen ze in jouw omgeving dus een "pen".![]()
jammer van mij mag je dit allemaal doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:16 schreef Anitra het volgende:
Bij deze trouwens:
Ik Anitra zweer vanavond van alle stekkertjes af te blijven.
Ook zet ik geen kranen of ander bouwmateriaal in de zendweg van de sataliet.
Ik Anitra zweer vanavond braaf te zijn en geen gekke dingen te doen.
En bedankt voor het nieuws van vanmorgen vroeg.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef johanvonnie het volgende:
Mannen- jacht BB-Chantal mislukt
Big Brother is er niet in geslaagd een geschikte man voor Chantal te vinden. Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft de speurtocht naar een geschikte partner voor de 40-jarige bewoonster van het huis opgegeven. "We hebben meer dan honderd mannen gezien..."
Hahaha die had ik ook gemaakt ja... maar wilde Lieske besparenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs Lieske staat wel eens minder op een foto
[afbeelding]
Die is wel erg.... ehm.. wat is het juiste woord?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef johanvonnie het volgende:
Big Brother is er niet in geslaagd een geschikte man voor Chantal te vinden. Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft de speurtocht naar een geschikte partner voor de 40-jarige bewoonster van het huis opgegeven. "We hebben meer dan honderd mannen gezien..."
Ja maar dan loopt het weer uit en missen er een aantal hun trein en dat wil ik niet op mijn geweten hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer van mij mag je dit allemaal doen.
Was al bekend.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef johanvonnie het volgende:
Heel serieusquote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Niet dat het me zou verbazen.... maar is dit serieus??
http://bigbrother.fok.nl/blog/1010/quote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Jep.. vanmorgen in de telegraaf.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)Chantal_mislukt.htmlquote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Staat zo wel op de Talpa site dacht ikquote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
meer dan 100 man en geen geschikte kandidaat kunnen vinden.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef johanvonnie het volgende:
*bloos* ik wist dat ook nog nietquote:Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef frizti het volgende:
En bedankt voor het nieuws van vanmorgen vroeg.![]()
dank voor linkjequote:Op donderdag 17 november 2005 16:23 schreef MrObjective het volgende:
Geen man voor Chantal (is dat gek?)
Dido helemaal als Lieske weer net even te veel aandacht aan Roel geeftquote:Op donderdag 17 november 2005 16:25 schreef Day het volgende:
Het lijkt me alleen niet verstandig als Lieske alleen maar met Roel en Dido optrekt.
Die zijn het gekwebbel zo zat en nomineren haar.
Lijkt op een hele grote puist uitknijpenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:27 schreef scanman01 het volgende:
WTF zijn Nathalie en Joost daar aan het doen
Pukkels uitknijpenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:27 schreef scanman01 het volgende:
WTF zijn Nathalie en Joost daar aan het doen
Nee, juist die kleine zwarte puntjes op zen neus... Daarvoor moet NatteLie flink knijpen om daar wat uit te krijgen...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt op een hele grote puist uitknijpen![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:29 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Nee, juist die kleine zwarte puntjes op zen neus... Daarvoor moet NatteLie flink knijpen om daar wat uit te krijgen...
De nominaties zijn inmiddels bekend.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:25 schreef Day het volgende:
Het lijkt me alleen niet verstandig als Lieske alleen maar met Roel en Dido optrekt.
Die zijn het gekwebbel zo zat en nomineren haar.
Dit is echt waar.. er stond wel nog bij dat de dames van het bemiddelingsbureau geen perfecte match zagen..quote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
stijve hark.quote:
Nee hoor, nu heeft Dido tenminste weer eens een echte lul gezien.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:33 schreef sleepy1958 het volgende:
Joost kwam wel weer helemaal op het verkeerde moment binnen
Wat een bleke blote billen zegquote:
ben benieuwd of de voorspelling weer klopt......quote:Op donderdag 17 november 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
De nominaties zijn inmiddels bekend.
Althans, er is bekend wie er genomineerd zijn.
Ik zal het hier niet neerzetten, het staat in het nominatietopic.
Maar het is een héle brede bank.
Daar kun je wel vanuit gaan hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ben benieuwd of de voorspelling weer klopt......![]()
klopt.. maar op basis van eerdere voorspellingen ben ik ban dat iemand anders de lul is danquote:Op donderdag 17 november 2005 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kun je wel vanuit gaan hoor.
Die vorige was onmogelijk "toevallig" goed te gokken.
Ik ben er wel tevreden over. Er zit in ieder geval één iemand op de bank die ik er dolgraag uit wil hebben.
Ik heb het net gelezen (kon het niet latenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
De nominaties zijn inmiddels bekend.
Althans, er is bekend wie er genomineerd zijn.
Ik zal het hier niet neerzetten, het staat in het nominatietopic.
Maar het is een héle brede bank.
Mja...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt.. maar op basis van eerdere voorspellingen ben ik ban dat iemand anders de lul is dan
Tja, vroeg of laat was je het vervelende nieuws toch wel te weten gekomen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:41 schreef Day het volgende:
Ik doe het voortaan niet meer, hoor. Word altijd heel verdrietig van Tanjalies' berichten.
gelukkig heeft hij het ook wel eens mis:quote:Op donderdag 17 november 2005 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja...
Hopelijk niet.
Onze forum-mol zegt daarover overigens niets. Hij vermoedt dat alleen maar.
We blijven hopen dus....quote:[quote]Op zaterdag 5 november 2005 03:40 schreef tanjalies het volgende:
Om goed door te hebben wat er a.s. donderdag(en iedere exitdag) gaat gebeuren moet je veel meer kijken vanuit het publiek wat ALLEEN de TV beelden ziet. Onze mening hier is gebaseerd op wat wij via de streams en de streamverslagen zien/lezen en dat geeft en totaal ander beeld. Voor de dagelijkse TVuitzending moet er een selectie gemaakt worden en daar moet een zekere verhaallijn in zitten anders is het niet om aan te zien. Dit is geen eenvoudige zaak. Dat wordt door vele redacteuren gedaan en dat er soms wat logica ontbreekt tussen de diverse afleveringen is voor mij zeer begrijpelijk.
Kijk ik zelf nu naar a.s. donderdag dan denk ik dat Menno vooral bij de SMSende doelgroep erg populair is. Zijn leeftijd, maar vooral de underdog positie zijn daar oorzaak van. Dido heeft een goede move gemaakt door tegen Roel te zeggen dat ze veel gevoel voor hem heeft. Ik vraag me af of ze dit zelf bedacht heeft of dat BB het haar ingegeven heeft. (dit is als dat is gebeurd nu een goed voorbeeld van BB manipulatie) Dido en Roel dat schept verwachting voor meer en dat wil de kijker zien. Dus staan zij denk ik ook hoog in de lijst.
Ten slotte Rob. Hoe leuk is het om Rob uit de groep kwijt te raken. Hij heeft een zekere leiders rol, en wie neemt dat in de nu ontstane verhoudingen dan over. Misschien komt er donderdag wel een vriendje voor Chantal het huis in. Het zal denk ik een wat oudere man zijn. Een leuke wissel lijkt mij dat.
En dan nog een gedachte die ik niet onvermeld mag laten. De wat vreemde herverkiezing van Rob verleden week kan ook wel eens het gevolg zijn geweest van het niet meer voor handen hebben van een goede vervanger zoals dat in BB 1 wel het geval is geweest. Ja dan moet je het wel zo op lossen.
Het mijn gedachten en niet beweringen. Ook ik weet niet alles, in tegendeel.
Is ook weer waar.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, vroeg of laat was je het vervelende nieuws toch wel te weten gekomen. [afbeelding]
Dat lijkt me ook logisch, aangezien je dat niet al kunt weten. OF je moet er vanuit gaan dat er echt wordt valsgespeeld door BB. Maar met bv Ingrid en Chantal op de bank, is het toch wel duidelijk dat één van die twee ook de klos zal zijn. Er zit zo'n enorm gat tussen die twee en de rest, dat zelfs vreemde tussenstanden daar niets aan kunnen verhelpen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja...
Hopelijk niet.
Onze forum-mol zegt daarover overigens niets. Hij vermoedt dat alleen maar.
Je bent het gat tussen Rob en Menno van vorige week zeker vergeten Scan...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook logisch, aangezien je dat niet al kunt weten. OF je moet er vanuit gaan dat er echt wordt valsgespeeld door BB. Maar met bv Ingrid en Chantal op de bank, is het toch wel duidelijk dat één van die twee ook de klos zal zijn. Er zit zo'n enorm gat tussen die twee en de rest, dat zelfs vreemde tussenstanden daar niets aan kunnen verhelpen.
quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:50 schreef Anitra het volgende:
Ik heb overigens wel mijn Dido-oorbellen in
Ze zij bruin met groen dus past wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |