Okquote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb maar iets roze aangetrokken trouwens. Nu laat ik het maar zo.
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Roel maar matig leuk.
Dus vanavond het publiek scannen op zoek naar een lady in pinkquote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef Isabeau het volgende:
truitje, bloesje, jurkje??quote:Op donderdag 17 november 2005 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Alleen t-shirtje. Doe gewoon een simpele zwarte broek aan. En ik hoop eigenlijk niet in beeld te komenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:03 schreef muizemeis het volgende:
truitje, bloesje, jurkje??
moet wel weten naar welk roze gevaar ik enthousiast moet wijzen en gillen en zwaaien natuurlijk...
wil wel dat mn man uit zn stoel springt vanachter de pc als ik jou op tv zie
ieieieieieieieie kijk, kijk nou, dat is isabeau van het forum!!!
Is toch leuk onze Isa in beeldquote:Op donderdag 17 november 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen t-shirtje. Doe gewoon een simpele zwarte broek aan. En ik hoop eigenlijk niet in beeld te komen![]()
Ik ga op je letten hoor!!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen t-shirtje. Doe gewoon een simpele zwarte broek aan. En ik hoop eigenlijk niet in beeld te komen![]()
Kun je niet een roze paraplu meenemen en open doen? Is de kans groter dat we je zienquote:Op donderdag 17 november 2005 14:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is toch leuk onze Isa in beeld![]()
![]()
![]()
of je haar ff roze verven??quote:Op donderdag 17 november 2005 14:10 schreef Tamrah het volgende:
[..]
Kun je niet een roze paraplu meenemen en open doen? Is de kans groter dat we je zien![]()
Da's toch zo'n hotel waar je je je voor een vaste prijs helemaal vol kan laden met eten en drinken?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:09 schreef muizemeis het volgende:
van het weekend naar preston palace, moet wel ff leuke outfitjes hebben
Hey lieverdquote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo allemaal
Is het de moeite om de streams aan te gooien of kan ik ze maar beter uitlaten?
Er is momenteel in de SC érg veel tijd om het over randzaken te hebben.... ;0quote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo allemaal
Preston palace, lekker hoor. Je eigen heel het weekend volgooienquote:Op donderdag 17 november 2005 14:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ik ga op je letten hoor!!
zometeen op het forum... screencaps van Isabeau!!
Maar niemand een idee over het nomineren?? Jammer![]()
ga nof ff sigaretje roken en dan verder met de was... van het weekend naar preston palace, moet wel ff leuke outfitjes hebben
:quote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Snaptnix het volgende:
Hallo allemaal
en zwembad en saune, bowlen, pianobar, bruine kroeg, engelse pub, karaoke bar, danszaal etc etc....quote:Op donderdag 17 november 2005 14:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's toch zo'n hotel waar je je je voor een vaste prijs helemaal vol kan laden met eten en drinken?
vergeet je je camera niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en zwembad en saune, bowlen, pianobar, bruine kroeg, engelse pub, karaoke bar, danszaal etc etc....
ja zoiets ja... niet helemaal mijn stijl, maarja bedrijfsuitje he
maar voor zwembad en sauna heb ik maar bikini gekocht, wil ik wel ff uitproberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |