http://bigbrother.fok.nl/blog/1010/quote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Niet dat het me zou verbazen.... maar is dit serieus??
Jep.. vanmorgen in de telegraaf.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)Chantal_mislukt.htmlquote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Staat zo wel op de Talpa site dacht ikquote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
meer dan 100 man en geen geschikte kandidaat kunnen vinden.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef johanvonnie het volgende:
Mannen- jacht BB-Chantal mislukt
Big Brother is er niet in geslaagd een geschikte man voor Chantal te vinden. Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft de speurtocht naar een geschikte partner voor de 40-jarige bewoonster van het huis opgegeven. "We hebben meer dan honderd mannen gezien..."
*bloos* ik wist dat ook nog nietquote:Op donderdag 17 november 2005 16:19 schreef frizti het volgende:
En bedankt voor het nieuws van vanmorgen vroeg.![]()
dank voor linkjequote:Op donderdag 17 november 2005 16:23 schreef MrObjective het volgende:
Geen man voor Chantal (is dat gek?)
Dido helemaal als Lieske weer net even te veel aandacht aan Roel geeftquote:Op donderdag 17 november 2005 16:25 schreef Day het volgende:
Het lijkt me alleen niet verstandig als Lieske alleen maar met Roel en Dido optrekt.
Die zijn het gekwebbel zo zat en nomineren haar.
Lijkt op een hele grote puist uitknijpenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:27 schreef scanman01 het volgende:
WTF zijn Nathalie en Joost daar aan het doen
Pukkels uitknijpenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:27 schreef scanman01 het volgende:
WTF zijn Nathalie en Joost daar aan het doen
Nee, juist die kleine zwarte puntjes op zen neus... Daarvoor moet NatteLie flink knijpen om daar wat uit te krijgen...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt op een hele grote puist uitknijpen![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:29 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Nee, juist die kleine zwarte puntjes op zen neus... Daarvoor moet NatteLie flink knijpen om daar wat uit te krijgen...
De nominaties zijn inmiddels bekend.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:25 schreef Day het volgende:
Het lijkt me alleen niet verstandig als Lieske alleen maar met Roel en Dido optrekt.
Die zijn het gekwebbel zo zat en nomineren haar.
Dit is echt waar.. er stond wel nog bij dat de dames van het bemiddelingsbureau geen perfecte match zagen..quote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
stijve hark.quote:
Nee hoor, nu heeft Dido tenminste weer eens een echte lul gezien.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:33 schreef sleepy1958 het volgende:
Joost kwam wel weer helemaal op het verkeerde moment binnen
Wat een bleke blote billen zegquote:
ben benieuwd of de voorspelling weer klopt......quote:Op donderdag 17 november 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
De nominaties zijn inmiddels bekend.
Althans, er is bekend wie er genomineerd zijn.
Ik zal het hier niet neerzetten, het staat in het nominatietopic.
Maar het is een héle brede bank.
Daar kun je wel vanuit gaan hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
ben benieuwd of de voorspelling weer klopt......![]()
klopt.. maar op basis van eerdere voorspellingen ben ik ban dat iemand anders de lul is danquote:Op donderdag 17 november 2005 16:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kun je wel vanuit gaan hoor.
Die vorige was onmogelijk "toevallig" goed te gokken.
Ik ben er wel tevreden over. Er zit in ieder geval één iemand op de bank die ik er dolgraag uit wil hebben.
Ik heb het net gelezen (kon het niet latenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
De nominaties zijn inmiddels bekend.
Althans, er is bekend wie er genomineerd zijn.
Ik zal het hier niet neerzetten, het staat in het nominatietopic.
Maar het is een héle brede bank.
Mja...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt.. maar op basis van eerdere voorspellingen ben ik ban dat iemand anders de lul is dan
Tja, vroeg of laat was je het vervelende nieuws toch wel te weten gekomen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:41 schreef Day het volgende:
Ik doe het voortaan niet meer, hoor. Word altijd heel verdrietig van Tanjalies' berichten.
gelukkig heeft hij het ook wel eens mis:quote:Op donderdag 17 november 2005 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja...
Hopelijk niet.
Onze forum-mol zegt daarover overigens niets. Hij vermoedt dat alleen maar.
We blijven hopen dus....quote:[quote]Op zaterdag 5 november 2005 03:40 schreef tanjalies het volgende:
Om goed door te hebben wat er a.s. donderdag(en iedere exitdag) gaat gebeuren moet je veel meer kijken vanuit het publiek wat ALLEEN de TV beelden ziet. Onze mening hier is gebaseerd op wat wij via de streams en de streamverslagen zien/lezen en dat geeft en totaal ander beeld. Voor de dagelijkse TVuitzending moet er een selectie gemaakt worden en daar moet een zekere verhaallijn in zitten anders is het niet om aan te zien. Dit is geen eenvoudige zaak. Dat wordt door vele redacteuren gedaan en dat er soms wat logica ontbreekt tussen de diverse afleveringen is voor mij zeer begrijpelijk.
Kijk ik zelf nu naar a.s. donderdag dan denk ik dat Menno vooral bij de SMSende doelgroep erg populair is. Zijn leeftijd, maar vooral de underdog positie zijn daar oorzaak van. Dido heeft een goede move gemaakt door tegen Roel te zeggen dat ze veel gevoel voor hem heeft. Ik vraag me af of ze dit zelf bedacht heeft of dat BB het haar ingegeven heeft. (dit is als dat is gebeurd nu een goed voorbeeld van BB manipulatie) Dido en Roel dat schept verwachting voor meer en dat wil de kijker zien. Dus staan zij denk ik ook hoog in de lijst.
Ten slotte Rob. Hoe leuk is het om Rob uit de groep kwijt te raken. Hij heeft een zekere leiders rol, en wie neemt dat in de nu ontstane verhoudingen dan over. Misschien komt er donderdag wel een vriendje voor Chantal het huis in. Het zal denk ik een wat oudere man zijn. Een leuke wissel lijkt mij dat.
En dan nog een gedachte die ik niet onvermeld mag laten. De wat vreemde herverkiezing van Rob verleden week kan ook wel eens het gevolg zijn geweest van het niet meer voor handen hebben van een goede vervanger zoals dat in BB 1 wel het geval is geweest. Ja dan moet je het wel zo op lossen.
Het mijn gedachten en niet beweringen. Ook ik weet niet alles, in tegendeel.
Is ook weer waar.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, vroeg of laat was je het vervelende nieuws toch wel te weten gekomen. [afbeelding]
Dat lijkt me ook logisch, aangezien je dat niet al kunt weten. OF je moet er vanuit gaan dat er echt wordt valsgespeeld door BB. Maar met bv Ingrid en Chantal op de bank, is het toch wel duidelijk dat één van die twee ook de klos zal zijn. Er zit zo'n enorm gat tussen die twee en de rest, dat zelfs vreemde tussenstanden daar niets aan kunnen verhelpen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja...
Hopelijk niet.
Onze forum-mol zegt daarover overigens niets. Hij vermoedt dat alleen maar.
Je bent het gat tussen Rob en Menno van vorige week zeker vergeten Scan...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook logisch, aangezien je dat niet al kunt weten. OF je moet er vanuit gaan dat er echt wordt valsgespeeld door BB. Maar met bv Ingrid en Chantal op de bank, is het toch wel duidelijk dat één van die twee ook de klos zal zijn. Er zit zo'n enorm gat tussen die twee en de rest, dat zelfs vreemde tussenstanden daar niets aan kunnen verhelpen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |