niet als je een magnetron explosie krijgtquote:Op donderdag 17 november 2005 15:58 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Leuk!! moet ze doen!
hoezo zou ze daar eenw aarschuwing voor krijgen? BB is toch meer rebelser, en harder?![]()
Ach ja... als je de jongste bent heb je toch wat meer de drang om je te bewijzen. Dat weet ik zelf ook maar al te goedquote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze is weer "weetjes" aan het oplepelen.. En op zich heeft ze wel gelijk in wat ze zegt hoor, maar ik vind het altijd zo overkomen alsof ze dolblij is dat ze iets kan bijdragen aan het gesprek.,.. komt een beetje sneu over...
Het zal je dochter maar zijn..... Geen magnetron die heel blijftquote:
Hallo daar is hij weer.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze is weer "weetjes" aan het oplepelen.. En op zich heeft ze wel gelijk in wat ze zegt hoor, maar ik vind het altijd zo overkomen alsof ze dolblij is dat ze iets kan bijdragen aan het gesprek.,.. komt een beetje sneu over...
de kip van maandag...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef Wup het volgende:
wat is roel aan het eten?
3 dagen oude kip van robquote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef Wup het volgende:
wat is roel aan het eten?
ja, ik snap het ook wel.. .maar de ene keer kan ik er beter tegen dan de andere keerquote:Op donderdag 17 november 2005 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... als je de jongste bent heb je toch wat meer de drang om je te bewijzen. Dat weet ik zelf ook maar al te goed
Zegt mij ook nix.... doctor bibberquote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Wup het volgende:
bibberpen?
quote:
Ja dat is een pen met een batterij erin als je hem aan zet gaat hij trillen kan je leuke dingen mee makenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Wup het volgende:
bibberpen?
Wat staat er op dat shirt? (we moeten natuurlijk wel weten waar we op moeten lettenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef Anitra het volgende:
Ik ben er ook helemaal klaar voor
Ik heb rooie mouwen en bruin met licht blauwe letters op mijn shirt.
Verder wil me haar totaal niet zitten en een simpel make upje gaat er zo nog op. Geen oorbellen in want mijn Dido oorbellen zijn groen en staan niet bij dit shirt.
jij was toch al eens eerder geweest daar?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef Anitra het volgende:
Ik ben er ook helemaal klaar voor
Ik heb rooie mouwen en bruin met licht blauwe letters op mijn shirt.
Verder wil me haar totaal niet zitten en een simpel make upje gaat er zo nog op. Geen oorbellen in want mijn Dido oorbellen zijn groen en staan niet bij dit shirt.
Uhm.... OK. Dat noemen ze in jouw omgeving dus een "pen".quote:Op donderdag 17 november 2005 16:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja dat is een pen met een batterij erin als je hem aan zet gaat hij trillen
Passionquote:Op donderdag 17 november 2005 16:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Wat staat er op dat shirt? (we moeten natuurlijk wel weten waar we op moeten letten)
Lieske is altijd heel blij met aandacht van Didoquote:Op donderdag 17 november 2005 16:07 schreef sleepy1958 het volgende:
Lieske was zat van de treurnis rondom Chantal en Ingrind. Heeft haar hart gelucht tegenover Dido die op haar beurt Roel 'opdracht' heeft gegeven om wat meer aandacht
aan Lieske te geven. Prachtig gesprek tussen Lieske en Roel dinsdagavond. Sinds-
dien trekt ze meer op met Roel en Dido. Lieske fleurt hier zichtbaar van op.
Nee een pen is gewoon een pen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm.... OK. Dat noemen ze in jouw omgeving dus een "pen".![]()
Yep ik was met de exit van Rikkert geweest, DE uitzending die geen uitzending wasquote:Op donderdag 17 november 2005 16:10 schreef Wup het volgende:
[..]
jij was toch al eens eerder geweest daar?
enne, je hebt best nog tijd voor een maskertje:)
hahaquote:Op donderdag 17 november 2005 16:12 schreef Gert het volgende:
Uhm.... OK. Dat noemen ze in jouw omgeving dus een "pen".![]()
jammer van mij mag je dit allemaal doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:16 schreef Anitra het volgende:
Bij deze trouwens:
Ik Anitra zweer vanavond van alle stekkertjes af te blijven.
Ook zet ik geen kranen of ander bouwmateriaal in de zendweg van de sataliet.
Ik Anitra zweer vanavond braaf te zijn en geen gekke dingen te doen.
En bedankt voor het nieuws van vanmorgen vroeg.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef johanvonnie het volgende:
Mannen- jacht BB-Chantal mislukt
Big Brother is er niet in geslaagd een geschikte man voor Chantal te vinden. Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft de speurtocht naar een geschikte partner voor de 40-jarige bewoonster van het huis opgegeven. "We hebben meer dan honderd mannen gezien..."
Hahaha die had ik ook gemaakt ja... maar wilde Lieske besparenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Zelfs Lieske staat wel eens minder op een foto
[afbeelding]
Die is wel erg.... ehm.. wat is het juiste woord?quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef johanvonnie het volgende:
Big Brother is er niet in geslaagd een geschikte man voor Chantal te vinden. Hoofdredacteur Hummie van der Tonnekreek heeft de speurtocht naar een geschikte partner voor de 40-jarige bewoonster van het huis opgegeven. "We hebben meer dan honderd mannen gezien..."
Ja maar dan loopt het weer uit en missen er een aantal hun trein en dat wil ik niet op mijn geweten hebbenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer van mij mag je dit allemaal doen.
Was al bekend.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:18 schreef johanvonnie het volgende:
Heel serieusquote:Op donderdag 17 november 2005 16:20 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Niet dat het me zou verbazen.... maar is dit serieus??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |