niet als je een magnetron explosie krijgtquote:Op donderdag 17 november 2005 15:58 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Leuk!! moet ze doen!
hoezo zou ze daar eenw aarschuwing voor krijgen? BB is toch meer rebelser, en harder?![]()
Ach ja... als je de jongste bent heb je toch wat meer de drang om je te bewijzen. Dat weet ik zelf ook maar al te goedquote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze is weer "weetjes" aan het oplepelen.. En op zich heeft ze wel gelijk in wat ze zegt hoor, maar ik vind het altijd zo overkomen alsof ze dolblij is dat ze iets kan bijdragen aan het gesprek.,.. komt een beetje sneu over...
Het zal je dochter maar zijn..... Geen magnetron die heel blijftquote:
Hallo daar is hij weer.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze is weer "weetjes" aan het oplepelen.. En op zich heeft ze wel gelijk in wat ze zegt hoor, maar ik vind het altijd zo overkomen alsof ze dolblij is dat ze iets kan bijdragen aan het gesprek.,.. komt een beetje sneu over...
de kip van maandag...quote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef Wup het volgende:
wat is roel aan het eten?
3 dagen oude kip van robquote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef Wup het volgende:
wat is roel aan het eten?
ja, ik snap het ook wel.. .maar de ene keer kan ik er beter tegen dan de andere keerquote:Op donderdag 17 november 2005 16:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... als je de jongste bent heb je toch wat meer de drang om je te bewijzen. Dat weet ik zelf ook maar al te goed
Zegt mij ook nix.... doctor bibberquote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Wup het volgende:
bibberpen?
quote:
Ja dat is een pen met een batterij erin als je hem aan zet gaat hij trillen kan je leuke dingen mee makenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Wup het volgende:
bibberpen?
Wat staat er op dat shirt? (we moeten natuurlijk wel weten waar we op moeten lettenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef Anitra het volgende:
Ik ben er ook helemaal klaar voor
Ik heb rooie mouwen en bruin met licht blauwe letters op mijn shirt.
Verder wil me haar totaal niet zitten en een simpel make upje gaat er zo nog op. Geen oorbellen in want mijn Dido oorbellen zijn groen en staan niet bij dit shirt.
jij was toch al eens eerder geweest daar?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef Anitra het volgende:
Ik ben er ook helemaal klaar voor
Ik heb rooie mouwen en bruin met licht blauwe letters op mijn shirt.
Verder wil me haar totaal niet zitten en een simpel make upje gaat er zo nog op. Geen oorbellen in want mijn Dido oorbellen zijn groen en staan niet bij dit shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |