Een hele opluchting, tussen dat jolige baddergedoe van dat schijtwijf en die josti.quote:
hoe meer hoe beter hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef frizti het volgende:
Scanman en ik hebben er een handje van dezelfde caps te maken de laatste tijd.![]()
Dan kun je je lol op als ik straks thuis ben en trevanian ook nog langskomt voor het droppen van zijn dagelijkse 40 foto's.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Als je dan toch door Nederland gaat crossen dump mij dan ff in twente scheelt mij weer kou lijden
Maar aan wat moet ik werken zolang dat niet duidelijk voor me is kan ik niks doenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:39 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Je bent dus wel bereid aan je obsessie te werken? Good for you!!![]()
trevanian lult tenminste niet....quote:Op donderdag 17 november 2005 15:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan kun je je lol op als ik straks thuis ben en trevanian ook nog langskomt voor het droppen van zijn dagelijkse 40 foto's.![]()
Doe net als ik: Geluid van de streams uit en lekker een cdtje in the pcquote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef Falco het volgende:
Mên wat een vrouwengezeik tussen Dido en Lieske
Ja, het is gewoon KUTquote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef Falco het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef Falco het volgende:
Lieve Regenworm, je hoef helemaal nergens aan te werken.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar aan wat moet ik werken zolang dat niet duidelijk voor me is kan ik niks doen
ach dat weet jij maar je tomtom nietquote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Twente ligt niet echt op de route naar Den Haag hoor
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Twente ligt niet echt op de route naar Den Haag hoor
Twente is ok olé oléquote:Op donderdag 17 november 2005 15:48 schreef whitef0x het volgende:
[..]
ach dat weet jij maar je tomtom niet![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:48 schreef whitef0x het volgende:
[..]
ach dat weet jij maar je tomtom niet![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik heb een twingo hoor..... Tomtom zou in 1 klap de waarde van de auto verdubbelen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |