abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:38:02 #76
107521 Furia
snoopy weer
pi_53634312
Je kunt ook gewoon geld storten op je CC, ben je ook klaar. Bij de ING Classic card kan dat in ieder geval
pi_53634476
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:38 schreef Furia het volgende:
Je kunt ook gewoon geld storten op je CC, ben je ook klaar. Bij de ING Classic card kan dat in ieder geval
maar dan nog kan je rood staan.. en daar kunnen sommige mensen niet mee omgaan...
en ook dan: je wordt getoetst bij BKR en je moet per jaar een bepaald bedrag betalen voor de kaart (en als je dus alleen internet aankopen ermee doet is dat geld snel verdiend)
pi_53634488
Bij de zweedse banken werken de creditcards net zoals hier de pin pas. Bedrag gaat direct van je rekening af. Heb je geen saldo? Dan kun je ook niet betalen.

Overgens (voor bedrijven) een 2Checkout nu een leuk iets.
Als je via 2Checkout creditcard betalingen ontvangt, kun je als je $ 20.00 saldo hebt, dit laten overmaken naar je payoneer.com account, wat dan weer een debit credit card is. Kosten zijn niet hoog, geen eenmalige hoge kosten, en je krijgt een mastercard thuisgestuurd. Erg handig als company card.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 16:47:17 #79
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_53644233
Wirecard.com

Leek interessant, maar de eerste ervaring is gelijk een negatieve

Wacht al een paar weken op het bedrag dat ik via mn bank heb overgemaakt naar de virtuele rekening van mn cc

Alles was dubbel gechecked, goede rekeningnummer enz. Maar het bedrag is dus gewoon spoorloos verdwenen
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_53645297
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:47 schreef Nachtdier het volgende:
Wirecard.com

Leek interessant, maar de eerste ervaring is gelijk een negatieve

Wacht al een paar weken op het bedrag dat ik via mn bank heb overgemaakt naar de virtuele rekening van mn cc

Alles was dubbel gechecked, goede rekeningnummer enz. Maar het bedrag is dus gewoon spoorloos verdwenen
na gevraagd bij wirecard support c.q. je bank?
  woensdag 20 februari 2008 @ 10:39:42 #81
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_56855472
Interessant.

Ik moet eenmalig iets hebben van 20 dollar; dan is het zonde om speciaal daarvoor een creditcard aan te vragen. Zijn de ervaringen hier nog steeds grotendeels positief?
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_57464895
even nog een kick:
kennelijk moet nu, voor dat je geld overmaakt naar wirecard, je bank rekening worden geverifeerd..
allemaal leuk en aardig maar ik kan van de postbank het "routing number" nergens vinden, terwijl het een verplicht veld is..

ook is de iban format niet goed...

iemand ervaring hiermee?
pi_57517902
De term 'prepaid creditcard' slaat helemaal nergens op! De juiste term is een prepaid Mastercard, een prepaid Visa-card of een prepaid Maestro card. Er zijn prepaid kaarten die op naam worden verstuurd maar je kunt ook kaarten voor 3 pond (Prime: http://www.idtfinance.com/ ) kopen in de winkels hier (Londen) en die lijken naamloos, maar je kunt je naam online registreren om zo online betalingen te doen. Ja, je stort dus geld op de kaart, net als een prepaid telefoon maar het is dus GEEN creditcard en ook geen debit-card. Het is een prepaid Maestro, Mastercard, of Visa! Zelf heb ik er een van Cashplus ( http://www.mycashplus.co.uk/ )
pi_57578733
http://www.compareprepaid.co.uk/compare-international.html

Voor mij is z'n prepaid visa/master card wel erg handig, Helaas in nederland nog niet echt bechikbaar in een echte kaart vorm. Zelf werk in nogal van land naar land, heb dus verschillende bankrekeningen. z'n pre-paid kaart in nl zou echt een uitkomst zijn, stuur toch alle geld naar nederland. handig voor aanvragen van visums, en betalingen in winkel. In somige landen komt je daar echt niet meer onderuit. In nederland kan ik geen cc aanvragen omdat ik geen vaste inkomen in NL heb.

als iemand nog meer sites/bedijven weet die dit aanbieden dan graag, de wirecard is wel colw, maar das meer voo online betalingen.
pi_60691349
https://www.montepaschi.b(...)_02_ger_08_multi.htm

De Multi Card is een betaalkaart die u kunt opladen wanneer u dat wenst, tot 5000 euro. Net als een gewone MasterCard kunt u ze overal ter wereld gebruiken. En omdat het een voorafbetaalde kaart is, kan niemand er schulden mee maken.
pi_60705649
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 13:05 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

dat is bij deze dus opgelost:

https://www.wirecard.com/wirecard/app

Je kunt gewoon via je Nederlandse bankrekening geld storten op je virtuele creditcard. En je kunt niet meer opmaken dan er aan saldo opstaat. De site is ook in het Nederlands te bekijken.
Is dit te koppelen aan paypal?
pi_60714418
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 14:48 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Is dit te koppelen aan paypal?
of je em kan gebruiken bij paypal?
yep..
pi_60717540
En anders via www.neteller.com

Daar kun je een creditcard aanvragen, wordt gratis thuisgestuurd. Gratis betalen in winkels, pinnen kost 3 euro en geld uploaden kost 75 cent. Storten kan via ideal, via (gok)site's of via andere neteller.
blijf van mijn sig af homo!
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:01:38 #89
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_61510918
En ikan je die dan ook gebruiken om bv een auto te huren op je vakantie?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 9 september 2008 @ 23:22:32 #90
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61513063
Captain:
Ik heb er een account maar ben nog aan het wachten op de kaart. Dan kan ik het je echt vertellen
Maar je krijgt van hun een 'globe wallet' kaart met visa/mastercard logo dus daar waar je met visa/mastercard kunt betalen/pinnen kan je meen ik ook je neteller kaart gebruiken. Dat is bijvoorbeeld rabo en abn automaten (rest weet ik zo niet maar kan me niet voorstellen dat die niet ook visa/mastercard accepteren).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  woensdag 10 september 2008 @ 12:36:18 #91
153506 Captain_Fabulous
pi_61521364
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:31 schreef alvinvdv het volgende:
https://www.montepaschi.b(...)_02_ger_08_multi.htm

De Multi Card is een betaalkaart die u kunt opladen wanneer u dat wenst, tot 5000 euro. Net als een gewone MasterCard kunt u ze overal ter wereld gebruiken. En omdat het een voorafbetaalde kaart is, kan niemand er schulden mee maken.
En heb je er ervaring mee, ik zie alleen kantoren in brussel, moet je daar heen om een rekening te openen dan?
pi_61543956
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 22:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En ikan je die dan ook gebruiken om bv een auto te huren op je vakantie?
Ja
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:07:31 #93
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_61592141
Prepaid credit cards zijn een heel gewoon product en zo'n beetje in de hele wereld verkrijgbaar met uitzondering van Nederland.

Het enige waar TS op moet wachten is totdat de financiele markt open is (lees SEPA volledig geintegreerd is) want dan komen er veel nieuwe banken maar met name producten naar Nederland waaronder de prepaid credit card.

Officieel heten die cards trouwens prepaid Debit cards...

Owh enneuh... alle kaarten in het Nederlandse betalingsverkeer worden ook aangepast. In de toekomst (weer dat SEPA) zullen dat allemaal debit/credit card achtige kaarten worden. Je rekeningnummer verdwijnt ook en wordt vervangen door het IBAN nummer enz. enz.

[ Bericht 16% gewijzigd door Freeflyer op 13-09-2008 00:21:43 ]
Neerkomen wel!
pi_61592359
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:07 schreef Freeflyer het volgende:
Prepaid credit cards zijn een heel gewoon product en zo'n beetje in de hele wereld verkrijgbaar met uitzondering van Nederland.

Het enige waar TS op moet wachten is totdat de financiele markt open is (lees SEPA volledig geintegreerd is) want dan komen er veel nieuwe banken maar met name producten naar Nederland waaronder de prepaid credit card.

Officieel heten die cards trouwens prepaid Debit cards...
inmiddels zijn we wel 3 jaar verder en kan TS gewoon een CC aanvragen, en maak ik mij ook wat minder zorgen om de uitgaven die er mee worden gedaan (as in: kan ze nu stuk beter in de hand houden) desalniettemin zal er zeker nog wel intresse in zijn..
  zaterdag 13 september 2008 @ 00:23:17 #95
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_61592496
heb ik weer... op een 3 jaar oud topic reageren.
Neerkomen wel!
pi_61593434
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 00:23 schreef Freeflyer het volgende:
heb ik weer... op een 3 jaar oud topic reageren.
ach. je bent echt niet de enige hoor
  zaterdag 13 september 2008 @ 10:16:56 #97
153506 Captain_Fabulous
pi_61595971
Laten we dit topic levend houden tot er daadwerkelijk een prepaid CC bestaat die door Nederlandse banken wordt uitgegeven?
  zaterdag 13 september 2008 @ 13:45:29 #98
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_61599076
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 10:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Laten we dit topic levend houden tot er daadwerkelijk een prepaid CC bestaat die door Nederlandse banken wordt uitgegeven?
Eind 2009 komen er veel nieuwe producten bij in Nederland. En dat is aan de ene kant leuk en aan de andere kant niet. Hou er rekening mee dat bankieren in het algemeen veel duurder gaat worden dan het nu is.

Nederland is een dusdanige kleine speler op de markt dat de grote bedrijven er weinig tot geen rekening mee gaan houden wanneer de aanbestedingsrondes gaan beginnen.
Neerkomen wel!
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:43:42 #99
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61768407
Mijn globewallet is binnen. Alleen die gekke engelsen kennen blijkbaar niet het verschil tussen doopnaam en roepnaam

Nu ff geld overmaken en dan kan ik online gaan bestellen
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 18:00:58 #100
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62131361
Update.
Geld overmaken van abn naar neteller via iDeal -> geen kosten. Direct beschikbaar.
Neteller is bedoeld voor het maken van betalingen naar goksites maar daar doen we dus niet aan he
Neteller naar Globewalletkaart (is van First Pay). Overmaken kost niets en duurt iets korter dan 24 uur om aan te komen.

Bestellen bij Video Games Plus (Canada) is geen enkel probleem. Ik heb Disgaea 3: Absence of Justice with Custom Soundtrack besteld (31.58. Met verzendkosten 38.28). Ik verwacht dat deze game zonder soundtrack hier 65 euro gaat kosten... Ik heb tevens Eternal Sonata besteld (pre-order) voor 42.06 (incl verzendkosten). Ook een spel waarvan ik verwacht dat deze 65 euro gaat kosten.
Dus heb nu al 45 euro uitgespaard. Terwijl Disgaea hier nog niet eens te vinden is.
Niet slecht

Afhalen van geld via een PIN automaat werkt ook vlekkeloos.

Nu nog een anime site vinden
pi_62131870
Maar als een Amerikaanse winkel alleen binne the US verzendt wat dan?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62132609
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
dan zijn er post door stuur services (aan laten leveren op US adres, en die sturen het dan door..)
anders heb je redelijk pech...
pi_62132622
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:00 schreef wdn het volgende:
Update.
Geld overmaken van abn naar neteller via iDeal -> geen kosten. Direct beschikbaar.
Neteller is bedoeld voor het maken van betalingen naar goksites maar daar doen we dus niet aan he
Neteller naar Globewalletkaart (is van First Pay). Overmaken kost niets en duurt iets korter dan 24 uur om aan te komen.

Bestellen bij Video Games Plus (Canada) is geen enkel probleem. Ik heb Disgaea 3: Absence of Justice with Custom Soundtrack besteld (31.58. Met verzendkosten 38.28). Ik verwacht dat deze game zonder soundtrack hier 65 euro gaat kosten... Ik heb tevens Eternal Sonata besteld (pre-order) voor 42.06 (incl verzendkosten). Ook een spel waarvan ik verwacht dat deze 65 euro gaat kosten.
Dus heb nu al 45 euro uitgespaard. Terwijl Disgaea hier nog niet eens te vinden is.
Niet slecht

Afhalen van geld via een PIN automaat werkt ook vlekkeloos.

Nu nog een anime site vinden
check www.dvdpricesearch.com voor animedvd prijzen
  zondag 5 oktober 2008 @ 00:57:54 #104
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_62140196
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 18:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
Je kunt zo'n post adres ding proberen. Maar ik neem dan niet meer de moeite. Tegenwoordig zijn er zoveel sites die dingen on-line verkopen dat even verder zoeken al een beter idee is.

mschol: ik wist wel dat je een link zou posten

Ik wil dit hebben:
pi_62140996
briefje met aanvraag postbank Card zit in m'n jaszak, morgen even op de bus doen...

wirecard account heb ik inmiddels geleegd en staat ¤0,00 op
pi_62677223
right tvp aangezien ik geen creditcard heb en toch iets wil kopen
pi_62680726
wirecard
pi_62681000
Kan je in Nederland inmiddels al met een creditcard in de supermarkt betalen?
pi_62684884
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:34 schreef Knoekie het volgende:
Kan je in Nederland inmiddels al met een creditcard in de supermarkt betalen?
Al jaren, eigenlijk overal waar een pin apparaat staat. Word alleen weinig gebruikt dus de cassieres kijken je stom aan en als je het vragen zeggen ze, omdat ze het niet weten,
pi_63429720
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:19 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Al jaren, eigenlijk overal waar een pin apparaat staat. Word alleen weinig gebruikt dus de cassieres kijken je stom aan en als je het vragen zeggen ze, omdat ze het niet weten,
Echt niet slimmerik. Alleen Dirk van de Broek.
pi_63437196
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:19 schreef Ra-z het volgende:

[..]

theoretisch misschien, apparaat-technisch ook.

maar lijn/contract technisch echt niet.. merendeel van de supers vindt het veels te duur (wat CC gewoon ook is)
pi_63452423
Kan iemand even helpen? Heb net een wirecard aangevraagd,wil geld storten ( via sepa) maar wat moet ik invullen bij begunstigde, ikzelf of de bank?
pi_63452444
[wilde een spatie weghalen, druk ik op quote
pi_63458509
Jezelf.
pi_63460443
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
Jezelf.
dank je wel
  zondag 23 november 2008 @ 22:46:39 #117
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_63463969
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:12 schreef duivelin1 het volgende:
Kan iemand even helpen? Heb net een wirecard aangevraagd,wil geld storten ( via sepa) maar wat moet ik invullen bij begunstigde, ikzelf of de bank?
begunstigde = degene aan wie een uitkering wordt gegeven

Lijkt mij dat je het niet aan je bank geeft, slimmerik.
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
pi_63465294
quote:
Op zondag 23 november 2008 22:46 schreef JtodaX het volgende:

[..]

begunstigde = degene aan wie een uitkering wordt gegeven

Lijkt mij dat je het niet aan je bank geeft, slimmerik.
blond
pi_63469112
Wirecard werkt heel goed bij mij.

Je bent wel telkens 1 euro kwijt van het bedrag dat je overschrijft naar je wirecard. Daarnaast heb je een bestedingslimiet, totaal bedrag dat je per jaar mag versturen via wirecard, als free user. Maar dat bedrag is best hoog. En ze hebben een super helpdesk!

(wel het antwoord op de 'geheime vraag' onthouden!)

[ Bericht 16% gewijzigd door Man-E-Faces op 24-11-2008 06:24:51 ]
pi_63469122
[edit]

[ Bericht 37% gewijzigd door Man-E-Faces op 24-11-2008 09:06:43 ]
  maandag 24 november 2008 @ 08:55:02 #121
153506 Captain_Fabulous
pi_63470029
Nu een maand een Wirecard, en tot nu toe gaat het gesmeerd. Ook de helpdesk goed bereikbaar, niet super in nederlands praten, maar voor internet aankopen een prima alternatief.
pi_63658509
Ik was ook al een tijd op zoek naar zoiets. Erg handig als je een eenmalige aankoop wilt doen bij een internetwinkel die alleen maar creditcard accepteert.
Klopt het dat er momenteel helemaal geen kosten zijn tot 31 december? Zie https://www.wirecard.com/wirecard/ShowFees.html
  maandag 1 december 2008 @ 09:36:14 #123
153506 Captain_Fabulous
pi_63661105
Zo te zien wel ja, leuke kerst aktie.
  maandag 1 december 2008 @ 09:55:53 #124
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63661546
quote:
Op maandag 24 november 2008 06:18 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wirecard werkt heel goed bij mij.

Je bent wel telkens 1 euro kwijt van het bedrag dat je overschrijft naar je wirecard. Daarnaast heb je een bestedingslimiet, totaal bedrag dat je per jaar mag versturen via wirecard, als free user. Maar dat bedrag is best hoog. En ze hebben een super helpdesk!

(wel het antwoord op de 'geheime vraag' onthouden!)
Ik heb iets vergelijkbaars: neteller. Daar kun je een globewallet card bij bestellen waarmee je bij pinautomaten ook geld kunt afhalen.
Online betalen met CC en storten naar CC is gratis. Kunt zelfs iDeal gebruiken voor het storten op je neteller account. Overboeken van neteller naar CC kost een dag of wat. Tot nu toe kost het me alleen geld als ik de CC in een pinautomaat stop en geld eraf haal (maar dat is niet de bedoeling: ik gebruik het voor mijn online aankopen).

Ik heb ook een Wirecard account trouwens maar die is me met die 1 euro te duur. Vooral omdat ik vaak aankopen doe op het web van een paar euro loopt het dan erg hard op.

Algemene tip:
Oh en probeer elkaar te helpen Vaak krijgt iemand een bonus als hij/zij iemand anders doorstuurt naar een site als wirecard/neteller. Kan geen kwaad als een andere fokker eens een tientje krijgt dacht ik zo.

[ Bericht 7% gewijzigd door wdn op 01-12-2008 10:03:34 ]
  maandag 1 december 2008 @ 10:24:08 #125
153506 Captain_Fabulous
pi_63662165
quote:
Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik heb ook een Wirecard account trouwens maar die is me met die 1 euro te duur. Vooral omdat ik vaak aankopen doe op het web van een paar euro loopt het dan erg hard op.

Die euro is toch per overboeking NAAR je wirecard, niet bij elke aankoop?
  maandag 1 december 2008 @ 10:31:01 #126
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_63662326
Ja. Maar ik maak meestal dat over wat ik op mijn kaart wil hebben voor de betaling van dat ding wat ik wil.
Dus dat maakt het 1 euro per aankoop

En nee, ik ga zeker niet 100 euro of meer op die kaart bewaren totdat ik iets vind dat ik wil hebben (ik ken mezelf veels te goed om dat te doen want dan koop ik alles wat los en vast zit plus ik hoef tegenwoordig maar 'icesave' te zeggen: zo'n bank kan in theorie elk moment stoppen en dan kun je (een hele tijd) fluiten naar je geld (ja je krijgt het wel terug maar niet zonder slag of stoot))
  maandag 1 december 2008 @ 13:51:34 #127
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_63667197
En een anonieme kaart? in hoever is dat mogelijk?
  maandag 1 december 2008 @ 13:56:42 #128
153506 Captain_Fabulous
pi_63667338
Zodra jij geld van een 'normale' bankrekening naar je virtuele CC overmaakt is deze per definitie niet meer anoniem. Bij Wirecard kan je wel kiezen op welke naam je de kaart zet, dus dat hoeft geloof ik niet je echte naam te zijn.

In Engeland heb je volgens mij wel 'kras' credit kaarten, maar in nederland nog niet volgens mij.
pi_63667584
Als Wirecard beslist je account te checken willen ze dat je gevens laat verifieren. Ik weet niet rpecies wat, maar ws. wel je huisadres, en je echte naam..
  maandag 1 december 2008 @ 14:11:12 #130
153506 Captain_Fabulous
pi_63667685
Maar dat is denk ik alleen als je een echte plastic CC bij ze bestelt denk ik.
pi_63668591
Voor zover ik heb begrepen iig. als een free-user de maximale bestedigs-limiet/jaar heeft overschreden.
En als ze iets "frauduleus" constatteren en dat is echt random. Ik zu gewoon mijn echte aam gebruiken en niet zomaar een alias.
  maandag 1 december 2008 @ 19:24:07 #132
85919 Likkende_Lassie
pi_63675772
Ja als je een upgrade wil naar een beter account, willen ze erg veel info van je.
Kent niemand andere maatschappijen die niet zo moelilijk doen, ergens op een eilandje ofzo?
  Donald Duck held maandag 1 december 2008 @ 19:48:41 #133
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63676513
Wat is eigenlijk handiger, wereldwijd gezien?
Ik heb een mastercard. Ik kan ook een visa kaart aanvragen erbij. Is dat nuttig of ontlopen die 2 elkaar niet veel qua acceptatiegraad?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_63677629
Geen idee, maar met een mastercard (of -product aka wirecard) kun je zowat overal online winkelen . Het zijn de grootste concurrenten van mekaar (?) dus overal waar ze visa accepteren zullen ze ook wel mastercard accepteren gok ik.
  dinsdag 2 december 2008 @ 07:22:14 #135
85919 Likkende_Lassie
pi_63687620
Nee, VISA wordt meer geacepteerd dan mastercard.
Bijvoorbeeld de Marko of de Ikea, dat was een paar maanden geleden, ik weet niet of dat nog steeds is?
pi_64985334
kan iemand me vertellen waar ik oinformatie kan geven over de wetgeving inzake de prepaid creditcards (prepaid card)? en welke instanties hierover gaan. Ik weet dat het een oude topic is maar dit is tot dusverre het enige relevante wat ik kon vinden op internet.

bvd,

Nick
pi_65401238
Ik moet ook weten welk Nederlands bedrijf betrouwbaar is voor een prepaid credit card. Ik moet wat spelletjes kopen voor mijn Playstation 3 in de Store. Normale Visa moet ik niet, veels te gevaarlijk om rood te staan.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  maandag 26 januari 2009 @ 09:10:44 #138
153506 Captain_Fabulous
pi_65410476
Ik heb sinds een paar maanden een Wirecard (wirecard.com/wirecard) virtuele Mastercard. Gebruik hem voor webwinkelen, en gaat gewoon goed. Ik koop er niet veel mee, maar gewoon handig om te hebben. en door het prepaid principe geef je geld veel bewuster uit.
pi_65410596
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb sinds een paar maanden een Wirecard (wirecard.com/wirecard) virtuele Mastercard. Gebruik hem voor webwinkelen, en gaat gewoon goed. Ik koop er niet veel mee, maar gewoon handig om te hebben. en door het prepaid principe geef je geld veel bewuster uit.
heb een normale CC en moet eerlijk toegeven: je neigt veel sneller om even snel de CC te trekken voor duurdere aankopen..

echter heb ik tot nu toe mij altijd in kunnen houden tot m;n volgende loon en het bedrag gewoon pinnen.
  maandag 26 januari 2009 @ 10:39:10 #140
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_65412409
quote:
Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef Draconian het volgende:
Ik moet ook weten welk Nederlands bedrijf betrouwbaar is voor een prepaid credit card. Ik moet wat spelletjes kopen voor mijn Playstation 3 in de Store. Normale Visa moet ik niet, veels te gevaarlijk om rood te staan.
Prepaid credit card bestaat niet. Of het is een normale credit card of het is een prepaid debet card. En er zijn geen nederlandse bedrijven die deze dingen uitgeven meen ik.

Wirecard is Duits. Is van hetzelfde bedrijf dat eigenaar is van de Frankfurste Beurs meen ik.
Neteller is Engels. Bedrijf is beursgenoteerd en wordt door de FSA in de gaten gehouden. Wordt voornamelijk gebruikt om je account bij goksites te vullen maar je kunt kostenloos geld overmaken naar een globewallet kaart (=prepaid debet card).
  maandag 26 januari 2009 @ 10:48:53 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_65412689
edit: oops op 2 schermen een reply tikken is niet helemaal de bedoeling
pi_65444174
Ik heb er één aangemaakt bij Neteller.
Wat een gekloot joh, misschien wel bedrog ook. Je kan gelijk geld overmaken naar je account maar dan wordt hij ook gelijk geblokkeerd. Dat doen ze vanwege veiligheid na een eerste storting zeggen ze in de live chat(helpdesk). Ze zouden me dus bellen om mijn account te unlocken. Ze hebben me dus niet gebeld en mijn account is nog steeds gelocked.
Je kan schijnbaar ook nog geen betalingen doen want je moet dan een + account aanvragen en dan moet je een kopie van je legitimatiebewijs opsturen.
Bedrog in mijn ogen. ¤ 15 euro verkloot. Dat is bij hun minimaal wat je kunt storten. Begin er niet meer aan, kolder.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_65444401
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 06:32 schreef Draconian het volgende:
Wat een gekloot joh, misschien wel bedrog ook. Je kan gelijk geld overmaken naar je account maar dan wordt hij ook gelijk geblokkeerd. Dat doen ze vanwege veiligheid na een eerste storting zeggen ze in de live chat(helpdesk). Ze zouden me dus bellen om mijn account te unlocken. Ze hebben me dus niet gebeld en mijn account is nog steeds gelocked.
Je kan schijnbaar ook nog geen betalingen doen want je moet dan een + account aanvragen en dan moet je een kopie van je legitimatiebewijs opsturen.
Bedrog in mijn ogen. ¤ 15 euro verkloot. Dat is bij hun minimaal wat je kunt storten. Begin er niet meer aan, kolder.
ken het niet, maar wat dacht je ervan
a) zelf te bellen
b) kopie paspoort opsturen voor die + rekening.. zo boeiend is dat toch niet?
pi_65496288
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 06:32 schreef Draconian het volgende:
Neteller werkt perfect bij mij.
  donderdag 19 februari 2009 @ 21:00:56 #145
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66252660
Hai!

Wie van jullie heeft ook een free user account bij Wirecard. En is jullie spending-limiet na een jaar automatisch weer gereset naar 2500,-? Bij mij wordt dat dus niet gedaan (ik heb ze een e-mailtje gestuurd met de vraag over de reset)

Ik wil nagaan of wirecard random mensen verplicht een plus-account te nemen. Vandaar mijn vraag of er wel mensen zijn met een free-account en wel hun spending limiet gerest kregen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Schenkstroop op 19-02-2009 21:29:34 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66253211
Tvp
  vrijdag 20 februari 2009 @ 19:01:13 #147
239053 trifko
One Minute!
pi_66287251
tvp
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
pi_66289708
Ik heb laatst een mail gekregen van Neteller die nu ook een prepaid creditcard uitgeeft (Mastercard). Dus je geld op Neteller is dan je limiet voor je creditcard. Misschien ook een goed idee voor Moneybookers.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 00:34:52 #149
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66302164
Hmmm.. maareh.. is dat waar wat een user hierboven noemde. Ze blocken standard je account na eerste overschrijving naar je neteller account. En daarna bellen ze je om het te unlocken. Maar dan vragen ze je ook gelijk een kopie ID opte sturen?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66358816
Ik weet van een vriend die bij videoland werkt dat je binnenkort van begin april weet ik niet zeker een prepaid credit card kan kopen bij videoland en moviemax (is één bedrijf ) via www.tan4you.eu

Misschien kan je hier wat mee

julius 1320
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')