Nee.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:28 schreef Teddie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze 1,5% per transactie rekenen voor het gebruik van je creditcard.
Ik heb zelden zo'n domme post als dit gelezen. Het hele idee van een debit card (prepaid credit card, zoals het hier genoemd wordt), is dat er geen sprake is van krediet. Je gebruikt dus puur de kaart als ware het een credit card, voor bijvoorbeeld internetbetalingen, vanwege de manier waarop de kaart werkt, maar je moet eerst geld hebben voor je het uitgeeft hiermee, in tegenstelling tot bij een credit card. Je kunt er dus niet mee lenen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:10 schreef sanni het volgende:
Wat een onzin om een pp CC te hebben. Dat is weer echt zo een links gedachtengoed van mensen
die om wat voor reden ook e.e.a niet kunnen betalen maar wel mee willen liften op de voorspoed van de maatschappij. Beetje het PvdA gedachtengoed van de jaren 70. Elke arbeider moet een auto,huis en 2 maal per jaar op vakantie kunnen. Als je geen geld hebt dan is het "jammer dan". Mensen die om wat
voor reden ook geen CC krijgen of hebben,doen er mischien beter aan zelf zorg te dragen om wel hiervoor in aanmerking te komen. Dat heet maatschappelijke verbetering,kost inspanning en als je het goed gedaan hebt dan komt die CC vanzelf wel. Schulden maken, veel op afbetaling kopen en daardoor geregistreerd staan te Tiel of gewoonweg geen inkomen hebben om te voldoen aan de CC (poeh elke beginnende student/gek krijgt zo een ding tegenwoordig) is de enige reden dat men dus voor die pp CC pleit. [afbeelding]
Vraag 1 weet ik niet, maar ik zou zeggen dollars.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:57 schreef mschol het volgende:
ik heb vandaag geld overgemaakt naar de nederlandse bank rekening van wirecard, hopelijk staat het er donderdag/vrijdag op.
dan wil ik bij dvdpacific een dvd bestellen
nou heb ik 2 vragen:
1 als je meerder currencies gebruikt komt er een fee van 1.5% , waar wordt dit over gerekend ? (het euro of US dollar bedrag)
2
ik moet bij dvdpacific een credit card toevoegen met o.a. adres gegevens:
[afbeelding]
wat vul ik in onder billing adress, cardholder name, bank name?
het kan zijn dat ze een klein bedrag reserveren, om te checken of je saldo voldoende is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:07 schreef mschol het volgende:
ik heb maandag (2de pinksterdag) 26,- overgemaakt. (naar de nederlandse rekening van Wirecard)
staat er vandaag al op (giro -> bank)
ik ga zo de dvd bestellen bij dvdpacific en dan ben ik benieuwd waar de kosten totaal op uitkomen...
ik heb gister paypal ¤1,50 laten afschrijven..
en dvdpacfic $26,58 (wordt vandaag waarschijnlijk verwerkt)
nu is er een totaal van iets meer dan ¤5,- gereserveerd...
ik kan alleen niet zien door wie en waarom?
ik heb namelijk 25,- gestort (26 -1 euro fee) en ik wil natuurlijk wel dat het allemaal afgeschreven kan worden...
iemand die duidelijkheid kan verschaffen? (vooral m.b.t. paypal?)
die 5,- komt waarschijnlijk door paypal, alleen erg raar dat ze 5,- reserveren... (en niet de aangegeven 1,50..quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:05 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
het kan zijn dat ze een klein bedrag reserveren, om te checken of je saldo voldoende is?
en dat wordt dan weer gereleased na een aantal dagen? (ik gok hier)
ja, had ik ook, payment requested verdwijnt na een paar uur. Goed systeem, dat Wirecard. Zouden meer Hollanders moeten gebruiken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
die 5,- komt waarschijnlijk door paypal, alleen erg raar dat ze 5,- reserveren... (en niet de aangegeven 1,50..
anyway.. dvdpacific staat nu op "payment requested", heb nog geen geld inning gezien.. waarschijnlijk morgen... hopelijk lukt het
Spammert.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:55 schreef TheoBloem het volgende:
PREPAID CREDITCARDS ZIJN AL MAANDENLANG TE KOOP VIA www.MEISTERCARD.NET !! Ik heb al sinds augustus een kaart en het werkt perfect man! Zelfs beter dan t-mobile hahaha
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:55 schreef TheoBloem het volgende:
PREPAID CREDITCARDS ZIJN AL MAANDENLANG TE KOOP VIA MEISTERCARD.NET !! Ik heb al sinds augustus een kaart en het werkt perfect man! Zelfs beter dan t-mobile hahaha
quote:Ja, er is een éénmalige activatiesom van ¤ 34,95
is relatief duur in gebruik...quote:De kosten voor het herladen van uw kaart zijn als volgt:
1e keer herladen: 10% van het bedrag wat u wilt toevoegen.
2e,3e,4e en 5e keer herladen: 5% van het bedrag wat u wilt toevoegen.
Na 5 keer: 3% van het bedrag dat u wilt toevoegen.
Lekker systeem ook. De eerste 5x laad je je kaart dus op met ¤0,01 om er daarna pas een normaal bedrag op te zettenquote:De kosten voor het herladen van uw kaart zijn als volgt:
1e keer herladen: 10% van het bedrag wat u wilt toevoegen.
2e,3e,4e en 5e keer herladen: 5% van het bedrag wat u wilt toevoegen.
Na 5 keer: 3% van het bedrag dat u wilt toevoegen.
maar dan nog kan je rood staan.. en daar kunnen sommige mensen niet mee omgaan...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:38 schreef Furia het volgende:
Je kunt ook gewoon geld storten op je CC, ben je ook klaar. Bij de ING Classic card kan dat in ieder geval
na gevraagd bij wirecard support c.q. je bank?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:47 schreef Nachtdier het volgende:
Wirecard.com
Leek interessant, maar de eerste ervaring is gelijk een negatieve
Wacht al een paar weken op het bedrag dat ik via mn bank heb overgemaakt naar de virtuele rekening van mn cc
Alles was dubbel gechecked, goede rekeningnummer enz. Maar het bedrag is dus gewoon spoorloos verdwenen
Is dit te koppelen aan paypal?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:05 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
dat is bij deze dus opgelost:
https://www.wirecard.com/wirecard/app
Je kunt gewoon via je Nederlandse bankrekening geld storten op je virtuele creditcard. En je kunt niet meer opmaken dan er aan saldo opstaat. De site is ook in het Nederlands te bekijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |