Ik heb iets vergelijkbaars: neteller. Daar kun je een globewallet card bij bestellen waarmee je bij pinautomaten ook geld kunt afhalen.quote:Op maandag 24 november 2008 06:18 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wirecard werkt heel goed bij mij.
Je bent wel telkens 1 euro kwijt van het bedrag dat je overschrijft naar je wirecard. Daarnaast heb je een bestedingslimiet, totaal bedrag dat je per jaar mag versturen via wirecard, als free user. Maar dat bedrag is best hoog. En ze hebben een super helpdesk!
(wel het antwoord op de 'geheime vraag' onthouden!)
Die euro is toch per overboeking NAAR je wirecard, niet bij elke aankoop?quote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb ook een Wirecard account trouwens maar die is me met die 1 euro te duur. Vooral omdat ik vaak aankopen doe op het web van een paar euro loopt het dan erg hard op.
heb een normale CC en moet eerlijk toegeven: je neigt veel sneller om even snel de CC te trekken voor duurdere aankopen..quote:Op maandag 26 januari 2009 09:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik heb sinds een paar maanden een Wirecard (wirecard.com/wirecard) virtuele Mastercard. Gebruik hem voor webwinkelen, en gaat gewoon goed. Ik koop er niet veel mee, maar gewoon handig om te hebben. en door het prepaid principe geef je geld veel bewuster uit.
Prepaid credit card bestaat niet. Of het is een normale credit card of het is een prepaid debet card. En er zijn geen nederlandse bedrijven die deze dingen uitgeven meen ik.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef Draconian het volgende:
Ik moet ook weten welk Nederlands bedrijf betrouwbaar is voor een prepaid credit card. Ik moet wat spelletjes kopen voor mijn Playstation 3 in de Store. Normale Visa moet ik niet, veels te gevaarlijk om rood te staan.
ken het niet, maar wat dacht je ervanquote:Op dinsdag 27 januari 2009 06:32 schreef Draconian het volgende:
Ik heb er één aangemaakt bij Neteller.
Wat een gekloot joh, misschien wel bedrog ook. Je kan gelijk geld overmaken naar je account maar dan wordt hij ook gelijk geblokkeerd. Dat doen ze vanwege veiligheid na een eerste storting zeggen ze in de live chat(helpdesk). Ze zouden me dus bellen om mijn account te unlocken. Ze hebben me dus niet gebeld en mijn account is nog steeds gelocked.
Je kan schijnbaar ook nog geen betalingen doen want je moet dan een + account aanvragen en dan moet je een kopie van je legitimatiebewijs opsturen.
Bedrog in mijn ogen. ¤ 15 euro verkloot. Dat is bij hun minimaal wat je kunt storten. Begin er niet meer aan, kolder.
Neteller werkt perfect bij mij.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 06:32 schreef Draconian het volgende:
Ik heb er één aangemaakt bij Neteller.
Wat een gekloot joh, misschien wel bedrog ook. Je kan gelijk geld overmaken naar je account maar dan wordt hij ook gelijk geblokkeerd. Dat doen ze vanwege veiligheid na een eerste storting zeggen ze in de live chat(helpdesk). Ze zouden me dus bellen om mijn account te unlocken. Ze hebben me dus niet gebeld en mijn account is nog steeds gelocked.
Je kan schijnbaar ook nog geen betalingen doen want je moet dan een + account aanvragen en dan moet je een kopie van je legitimatiebewijs opsturen.
Bedrog in mijn ogen. ¤ 15 euro verkloot. Dat is bij hun minimaal wat je kunt storten. Begin er niet meer aan, kolder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |