abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32338091
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:07 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ja het is idd apart. Met dan aan Lucille ben ik na bijna 2 weken gerehabilisateert.
Twéé weken! Allemachtig, dat zal frustrerend zijn, om zolang zonder reden geband te zijn.. Ik was grotendeels afwezig, dus ik had geheel niet in de gaten dat je zo lang weg was. Nou ja, fijn dat je d'r weer bent.
quote:
Ik verdenk sommige MOD's (of users die tot hun schouder in een MOD bevinden) enige wrok tegen mij te koesteren door mijn sarcastische buien en aanvaringen met linkse mods zoals L_V en Verbal.
Maar MOD's en users kunnen niet bannen, dus er moet toch ook ergens een onhandige of wrokkige FA zijn. Of je bent in een hickupje verzeild geweest.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32338124
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:03 schreef du_ke het volgende:
moge heb een moeilijk tentamen gehaald .
Je vervelende donderdagvak?

Gefeliciteerd in ieder geval
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32339199
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:03 schreef du_ke het volgende:
moge heb een moeilijk tentamen gehaald .
waar ging het over?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32340626
'lo!
pi_32340779
quote:
A new reality TV show is aiming to pull off the biggest hoax in TV history - by persuading a group of Britons that they have been blasted into space

The new Channel 4 series Space Cadets has been under wraps since the idea first came about 18-months ago.

Nine people will be told they are set to visit the final frontier as space tourists and that in preparation they will undergo intensive training in Russia courtesy of the Space Tourism Agency of Russia, but in reality the groups will be "trained" for space in a disused airbase in a secret location in the UK.
[ bron ]
pi_32340840
"What bothers me is when people are irresponsibly using their positions and playing politics," Bush added. "That's exactly what is taking place in America."
  donderdag 17 november 2005 @ 13:14:03 #157
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32341051
quote:
Turks wangedrag na missen WK-kwalificatie onderzocht

VoetbalVoorzitter Joseph Blatter van wereldvoetbalbond FIFA is woedend over de gang van zaken in Turkije na de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Zwitserland. Direct na de door Zwitserland met 4-2 verloren wedstrijd, wat genoeg was voor de Zwitsers om zich te kwalificeren, moesten de Zwitserse spelers naar de kleedkamers om te ontkomen aan de gefrustreerde Turken. Volgens een woordvoerder van de Zwitserse bond zijn spelers daar alsnog afgerost.

Blatter: ''Ik ben razend, ik sluit een langdurige schorsing van de Turken niet uit.'' Hij heeft een diepgaand onderzoek aangekondigd naar de incidenten. Volgens een woordvoerder van Zwitserland drongen reserves en begeleiders van de Turken na de wedstrijd de kleedkamer binnen en zijn daar gaan schoppen en slaan. De Zwitserse-speler Stéphane Grichting kreeg een harde trap in zijn edele delen en moest met een interne bloeding naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Ook Johann Vogel en Benjamin Huggel liepen volgens de woordvoerder klappen op.

Bij aankomst afgelopen maandag op de Atatürk-luchthaven in Istanbul werden de Zwitsers overigens al zeer vijandig ontvangen. Luchthavenpersoneel 'verwelkomde' de Zwitsers met het bord 'Welcome to Hell 5-0', terwijl luidruchtige Turkse fans de verbijsterde spelers verrot scholden. Om de psychologische oorlogsvoering compleet te maken, doorzochten snuffelhonden twee uur lang de bagage van de Zwitsers en werden hun paspoorten uitvoerig gecontroleerd.
quote:
AUSSCHREITUNGEN IN ISTANBUL

Türkische Zeitungen geben Schweizern die Schuld

Nach ihrem K.o. in der WM-Qualifikation schlugen die Türken mit Fäusten zurück. Heute hatten die hässlichen Szenen im Stadion ein bemerkenswertes Nachspiel in der türkischen Presse: Die Zeitungen in Istanbul machen einen Schweizer Kicker für die Tumulte verantwortlich - er habe die Gastgeber provoziert.

ANZEIGE
Hamburg - HSV-Profi Wicky sprach auf der Internetseite des Fußball-Bundesligisten von "untragbaren" Zuständen. "Es war unfassbar. Türkische Spieler und Ordnungskräfte haben auf uns eingeprügelt. Ich habe Schläge gegen den Kopf und in den Rücken bekommen", berichtet der Mittelfeldspieler. Hamit und Halil Altintop, die türkischen Spieler von Schalke 04 und dem 1. FC Kaiserslautern, hätten ihn in die Mitte genommen und gegen Mitspieler verteidigt. "Wenn die beiden nicht gewesen wären, dann Gute Nacht...", erklärte der Schweizer.
Hoe zou Turkije reageren als ze uit de Europese poel (lees : EU) gezet worden
pi_32341114
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:04 schreef Monidique het volgende:
"What bothers me is when people are irresponsibly using their positions and playing politics," Bush added. "That's exactly what is taking place in America."
Gelukkig beseft Bush meestal niet wat uit zijn mond komt...eigenlijk wel triest als je er over nadenkt dat deze man een van de machtigste ter wereld is.
pi_32341208
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gelukkig beseft Bush meestal niet wat uit zijn mond komt...eigenlijk wel triest als je er over nadenkt dat deze man een van de machtigste ter wereld is.
Het is eigenlijk ongelooflijk.
pi_32341826
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is eigenlijk ongelooflijk.
Vroeger hadden we Reagan op die positie zitten. Ik vind het geheel niet ongelooflijk dat Amerikaanse presidenten geen erudiete persoonlijkheden zijn.

Overigens kunnen in mijn visie noch RR noch GWB politieke onbenullen zijn.
pi_32341881
Reagan had nog wel iets cools met z'n starwars.
pi_32341887
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Vroeger hadden we Reagan op die positie zitten. Ik vind het geheel niet ongelooflijk dat Amerikaanse presidenten geen erudiete persoonlijkheden zijn.

Overigens kunnen in mijn visie noch RR noch GWB politieke onbenullen zijn.
Ik denk dan dat je het over het team 'GWB' hebt in dat geval.
pi_32341925
Overigens weer leuk nieuws: Bob Woodward was ook benaderd door een regeringsfunctionaris, maar vertelde dit niet tegen Fitzgerald, wat overigens niet verplicht is, de Washington Post of het publiek. Daar gaat zijn geloofwaardigheid.
pi_32341946
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:41 schreef Tafkahs het volgende:
Was ook geen idee van hemzelf, als voormalig acteur kon hij echter wel heel goed een lesje opzeggen.
pi_32342097
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:41 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik denk dan dat je het over het team 'GWB' hebt in dat geval.
Geen persoon komt op die positie als 'ie niet de politieke vaardigheid bezit een team om zich heen te vormen. Of de persoon vormend is voor het team of het team de kopman vormt maakt uiteindelijk niet veel verschil, denk je wel?

De vaardigheden die ervoor nodig zijn (bekwaam machtig team smeden / geschikte kopman zijn) zijn niet dezelfde als die nodig zijn voor een erudiet persoonlijkheid. Dunkt mij.
pi_32342173
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Was ook geen idee van hemzelf, als voormalig acteur kon hij echter wel heel goed een lesje opzeggen.
is waar, maar anders had je ook geen 'land of confusion' gehad of andere spitting image achtige taferelen.
pi_32342184
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Geen persoon komt op die positie als 'ie niet de politieke vaardigheid bezit een team om zich heen te vormen. Of de persoon vormend is voor het team of het team de kopman vormt maakt uiteindelijk niet veel verschil, denk je wel?
Jawel, in het ene geval heeft de persoon politieke kwaliteiten in het andere geval wordt-ie gebruikt door zijn team (wie zegt dat hij dat team samenstelt?).
pi_32342259
Een goed voorbeeld dat het zeker niet geldt is het voormalig hoofd van de FEMA. Absoluut geen ervaringen en kwalificaties en toch wordt hij aangesteld. Vriendjespolitiek zorgde er hier voor dat een man zonder vaardigheden op een positie kwam waarvan je zou verwachten dat zulke vaardigheden wel nodig zijn.
pi_32342305
Maar goed, dat is volgens mij helemaal niet zo belangrijk. Belangrijk is dat het onetische, corrupte maniakken zijn die aan het hoofd staan van het machtigste land ter wereld en door middel van typisch rechts-conservatieve middelen proberen de realiteit, of de perceptie daarvan althans, te veranderen.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:56:42 #170
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_32342350
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:41 schreef Tafkahs het volgende:
"My fellow Americans, I am pleased to tell you that I have signed legislation to outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes."
pi_32342353
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:51 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jawel, in het ene geval heeft de persoon politieke kwaliteiten in het andere geval wordt-ie gebruikt door zijn team (wie zegt dat hij dat team samenstelt?).
Ik zeg niet dat de kopman het team samenstelt, maar dat de kopman voor de rol geschikt moet zijn. Doordat hij óf de kwaliteit heeft een team met voldoende (politieke) macht om zich heen te verzamelen óf omdat hij geschikt is door een team met voldoende politieke macht als kopman gebruikt te worden.
Er zit dus wat mij betreft wel verschil tussen de verhoudingen tussen kopman en team in het ene en het andere geval.

Maar uiteindelijk, wanneer kopman en ondersteunende teamleden aan de macht zijn, maakt het volgens mij voor het gevoerde beleid niet veel uit wie de hersens zijn en wie het knappe smoeltje (of welke rolverdeling er ook mag zijn).
pi_32342361
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef Monidique het volgende:
Maar goed, dat is volgens mij helemaal niet zo belangrijk. Belangrijk is dat het onetische, corrupte maniakken zijn die aan het hoofd staan van het machtigste land ter wereld en door middel van typisch rechts-conservatieve middelen proberen de realiteit, of de perceptie daarvan althans, te veranderen.
Ach, het positieve is dat het maximaal 8 jaar duurt tegenwoordig

Vroegah kon je nog wel eens 4x tot president gekozen worden.
pi_32342397
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef Monidique het volgende:
Zionize this!
pi_32342441
M, kan je die macro van jou ook zo gek krijgen dat 'ie posticoontjes meeneemt?
pi_32342442
Mja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')