heb je ook een kleurtjequote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik ben officieel een allochtoon
En dat durf jij tegenwoordig nog gewoon toe te geven? Moedig...heel moedigquote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik ben officieel een allochtoon
Yep, hoe weet jij dat?quote:
ligt er maar net aan wat ik eet of drinkquote:
omdat ik dan toch de goede arte gevonden hadquote:
he ik vreet wel patatjes oorlog!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat durf jij tegenwoordig nog gewoon toe te geven? Moedig...heel moedig![]()
ik ben ook allochtoonquote:Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat durf jij tegenwoordig nog gewoon toe te geven? Moedig...heel moedig![]()
daarin ligt 99% van de antwoordenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:30 schreef Monidique het volgende:
Ik lig op bed.
niks moetquote:Op donderdag 17 november 2005 01:36 schreef Monidique het volgende:
Eigenlijk moet ik nu gaan slapen.
Fijn!quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 17 november 2005 07:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijn!
Wat apart om geband te zijn zonder reden.
Goedemorgen, allen![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:07 schreef Vhiper het volgende:
(..) de tollerantie tot het nulpunt gedaald (..)
Willen de heren tollenaar ophouden mijn tolerantie van spelfouten te beproeven? Bij voorbaat dank.quote:Op woensdag 16 november 2005 13:50 schreef Sickie het volgende:
(..) gedaalde tollerantie (..)
Ja het is idd apart. Met dan aan Lucille ben ik na bijna 2 weken gerehabilisateert.quote:Op donderdag 17 november 2005 07:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijn!
Wat apart om geband te zijn zonder reden.
Goedemorgen, allen![]()
congrats.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:03 schreef du_ke het volgende:moge heb een moeilijk tentamen gehaald
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |