Wat is een taperita?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
NFS
Anyway, ik ga eten bij een taperita ()
Moet je hem hebben, ik heb hem anders voor jequote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef peristilius het volgende:
Tja, vrouwen.
Ik ga de demo van NFS:MW binnenkort ook maar eens proberen.
Weet je hoe geil NFS wel isquote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
NFS
heeft dat iets met tappen te maken?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
NFS
Nee, kan hem op deze PC sowieso niet spelen, down hem binnenkort wel ff op andere PC.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je hem hebben, ik heb hem anders voor je
Ik wil je graag op een snelle manier helpen he. Dus voeg me maar eens op MSNquote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, kan hem op deze PC sowieso niet spelen, down hem binnenkort wel ff op andere PC.
Volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste met etenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is iets met tappas. Das Spaans voor bittergarnituur ofzoVolgens mij lust ik al die shit niet eens
Hollandse stamppot, Lexie's kipsaté, Kobi's shoarma, Big American Pizza's, Spaghetti Bolognese en Spare-Ribs. That's itquote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste met eten
O. Moet ik me nu vereerd voelen?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef mordradead het volgende:
ja, allemaal door jou
Join the clubquote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef pkwarts het volgende:
Volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste met eten
Ik lust bijna alles, dus welke club heb je het nu over?quote:
Verrek, mat makkelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben heel makkelijk met eten: als ik het lust eet ik het en als ik het niet lust dan eet ik het niet![]()
of met tape..quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
heeft dat iets met tappen te maken?
* Eens isquote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef peristilius het volgende:
Tappa's, vind het maar raar die kleine kuthapjes, doe mij maar gewoon een grooote lap vlees.
Over de club die niet makkelijk is met eten natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 17:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik lust bijna alles, dus welke club heb je het nu over?
Vegetarisch eten is best jummie hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 17:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
* Eens is![]()
Ik begrijp echt niet dat vegetariers zonder vlees kunnen.
Vegetarisch eten is lekkerder met vlees.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Vegetarisch eten is best jummie hoorGriekse rondo's, vegetarische saté enzo, mjam
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vegetarisch eten is lekkerder met vlees.![]()
Het is dat je Nintendo niks vind anders was je net zo erg als Royquote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Over de club die niet makkelijk is met eten natuurlijk
En dan? De link naar de nieuwe deel? Of?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:32 schreef pkwarts het volgende:
Dan zet je de code alvast in het oude topic
Mooi zo.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:34 schreef capibar het volgende:
stelletje gekken, doe eens wat rustiger aan, zelf ik kan het niet meer bijhouden.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:34 schreef capibar het volgende:
stelletje gekken, doe eens wat rustiger aan, zelf ik kan het niet meer bijhouden.
Eeuhh?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is dat je Nintendo niks vind anders was je net zo erg als Roy
Laat maar zittenquote:
Hij is gemaakt, maar nog niet geplaatstquote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef pkwarts het volgende:
Je hebt een OP gemaakt zeg je? Dan zet je toch de code alvast in het oude topic zodat diegene die het nieuwe topic gaat openen die code kan gebruiken?
MMaRsuquote:Op woensdag 16 november 2005 17:43 schreef MMaRsu het volgende:
jullie gaan veel te snel, moet ik dit allemaal gaan lezen?
Voetballen die vanavond dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:30 schreef Tomasso het volgende:
Goedenavond
Hoelaat speelt jong jodanje(Op Zuiverloon en Castelen na) oranje?
Mn msn doet het niet meerquote:Op woensdag 16 november 2005 18:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je GAM mod fanaat
quote:
wat is er nou verkeerd aan NFS? Dat begrijp ik nietquote:Op woensdag 16 november 2005 18:50 schreef RaymanNL het volgende:
NFS![]()
Naja. me pa gaat fifa-en op de PC![]()
Mailen, is een brief niet netter?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo, heb zojuist weer een sollicitatie gemaild
Als ik nou geen adres hebt, dan moet het maar deze manier. Toch?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Mailen, is een brief niet netter?
Waar is jouw kerstavatar?quote:
huh? geen adres?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:56 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als ik nou geen adres hebt, dan moet het maar deze manier. Toch?
Alles wat hij heeft heb ik dubbel!quote:Op woensdag 16 november 2005 13:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jeetje Tain, wat een boel games heb jij zeg!
298 and countingquote:Op woensdag 16 november 2005 13:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Alles geteld, 70 dus (origineel)
En 30 illegaal
Dat zijn nou mooie getallenquote:Op woensdag 16 november 2005 19:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Alles wat hij heeft heb ik dubbel!
[..]
298 and counting
o zo hehequote:Op woensdag 16 november 2005 19:50 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja, adresgegevens waar ik een brief naar toe moet sturen
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:01 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
o zo heheIk dacht dat je bedoelde dat jij geen adres had
![]()
Same problem here. Ik kan niet eens een weekendbaan vinden, ik ben te oudquote:Op woensdag 16 november 2005 20:16 schreef Cerbie het volgende:
Moet ook eens werk zoeken, er is hier alleen niks te vinden in de buurt
quote:Op woensdag 16 november 2005 20:14 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo, ik ben er ook weer om jullie te stalken en de GAM FC voort te zetten.
Gesport?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hallo!!!
Ik ben moe.. maar het is echt TE vroeg om te gaan slapen.
Niet eens, eerste drukke stagedag na een week ziek zijn gehad. Best vermoeiend. Ik ga vrijdag weer sporten aka hardlopen.quote:
waarom ben je dan zo moe?quote:Op woensdag 16 november 2005 20:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hallo!!!
Ik ben moe.. maar het is echt TE vroeg om te gaan slapen.
Ik ben een uur ofzo bezig geweest met alles te tweakenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 21:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ben een uur ofzo bezig geweest met alles te tweaken![]()
Tot morgenquote:Op woensdag 16 november 2005 21:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan mag je inderdaad blij zijn!
![]()
Maar beste heren.. ik ga jullie weer verlaten voor vandaag. Laveloos op de bank hangen en zappen/gamen. Daaaag![]()
Tot morgen..
quote:
Alsof jij geen hiphop luistertquote:
Je hebt een neger als avatarquote:Op woensdag 16 november 2005 21:56 schreef Gamedemon het volgende:
nee dat doe ik idd niet, hekel aan
hiphop zuigtquote:Op woensdag 16 november 2005 21:56 schreef Gamedemon het volgende:
nee dat doe ik idd niet, hekel aan
quote:
Mijn enige muziekverwante userquote:
alleen omdat het ook fok crew isquote:
Ik heb al 3,5 maand geen werk meerquote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef Cerbie het volgende:
Jij hebt al weekend?
Ik ga nog twee dagen natregenen.
*gaat slapen en stopt droge sokken in tas voor morgen
Nee xbox stinktquote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef Gamedemon het volgende:
koop een xbox, probleem opgelost, slotje
Ga douchen.quote:
En slapen!quote:
Toch nog iemand.quote:
Iemand met honger jaquote:
quote:
Ik ga zometeen extra boterhammen eten bij het ontbijt. Heb enorme hongerquote:Op donderdag 17 november 2005 08:54 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Ben je goed bekomen van dat tapspul?
Honing + pindakaasquote:Op donderdag 17 november 2005 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga zometeen extra boterhammen eten bij het ontbijt. Heb enorme honger
Snijworst, pindakaas, hagelsag, fruithagel en duo penottiquote:Op donderdag 17 november 2005 08:57 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Honing + pindakaas
Chocoladepasta + pindakaas
![]()
Vergeet ook de sambal niet!quote:Op donderdag 17 november 2005 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snijworst, pindakaas, hagelsag, fruithagel en duo penotti
Werkquote:Op donderdag 17 november 2005 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen slaapt zeker nog, luie kutscholieren![]()
Of ze zitten gewoon vanaf 8:15 op school.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 08:57 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Honing + pindakaas
Chocoladepasta + pindakaas
![]()
_moder8or_quote:
Tis voor werk hoorquote:
Ziekquote:Op donderdag 17 november 2005 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op vakantie geweest in Florida? Waar zoal?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ziek![]()
![]()
Godnondeju, ik wil weer terug naar Floridaaa![]()
Orlandoquote:Op donderdag 17 november 2005 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
Kissimmee, OrlandoWeekje DisneyWorld gedaan _0_
Welke tquote:
Dat is flauwquote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Welke t
Beetje mij posts stiekem aanpassen he![]()
WDW is geniaal, 10x beter dan Parijs imo. De sfeer is er veel relaxed, tenminste niet overal van die kutFransenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Orlando
DisneyWorld is tof he?
Ben er ook een aantal jaar geleden geweest
Toen ben ik ook op Cape Canaveralen bij de Everglades
geweest
Eensch.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
WDW is geniaal, 10x beter dan Parijs imo. De sfeer is er veel relaxed, tenminste niet overal van die kutFransenen veel meer en beter aangekleed...
Het land zelf vond ik echt grooot vergeleken met hier, maar ik was wel erg snel gewend
Kzou er zo weer heen willen
Dag lieverd.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:19 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo lieve mensjes, ik ben er weer.
Supervisie, beoordeling gehad op stageplek, straks bier, winkelen, eten, bier.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]Wat hebben jullie vandaag allemaal uitgespookt? Of wat gaan jullie allemaal nog uitspoken?
Waarom eigenlijk? Ik vind dat niet kunnen, ik ga je school bellen! Maar wel lekker hoor, dagje vrij. Toetsweken ofzo?quote:
Ja toetsweek! Vandaag lekker vrij dusquote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik vind dat niet kunnen, ik ga je school bellen! Maar wel lekker hoor, dagje vrij. Toetsweken ofzo?
Supervisiequote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Supervisie, beoordeling gehad op stageplek, straks bier, winkelen, eten, bier.
Geen tieten?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Supervisie, beoordeling gehad op stageplek, straks bier, winkelen, eten, bier.
Standaard bier. Beoordeling was goed ( een 8). Nog maar 3 blokken te gaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
SupervisieHeb ik afgelopen vrijdag gehad. Goede beoordeling gehad? Ik neem aan van wel omdat je bier gaat drinken en winkelen
Of je drinkt gewoon standaard bier, dat kan ook want je bent man.
Wanner kom je naar mij toe. Heb je een negeermodus?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja toetsweek! Vandaag lekker vrij dus. Alles goed met jou verder?
Nee.quote:
Met mij is alles prima. Zit nog op mijn stage, geen rare boeren en stonede kinders vandaagquote:Op donderdag 17 november 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja toetsweek! Vandaag lekker vrij dus. Alles goed met jou verder?
Ola!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haaaaai Lanikoekje![]()
Hoe issie vandaag?
Gaat lekker met mijquote:Op donderdag 17 november 2005 14:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ola!Vandaag is alles erg goed, ik kijk uit naar het weekend
Alleen het weer is dan weer wat minder, perfect gameweer dat wel
![]()
Alles ok met jou? Voetbal nog gezien? Speler die bijv. de bal van de keeper wegkaapt en denkt te scoren![]()
360 test versie?!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat lekker met mijHeb mn 360 test versie binnen voor FOK!games. Ding is erg, heel erg gaaf
Het weer is inderdaad wel minder, en ik moet strakjes gaan werken
Voetbal heb ik half gezien, alleen Trinidad eigenlijk. Tof dat we nu 4 Nl'se coaches hebben op het WK
hoe bedoel jequote:Op donderdag 17 november 2005 14:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wanner kom je naar mij toe. Heb je een negeermodus?
Of je een negermodus hebt. Dat je dan zeg maar zo zegt: "Neger aan" en dan is je negermodus aan.quote:
Euhm ja weet niet, ik heb em nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 november 2005 14:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar.. wat is jouw relatie met mode8or, omdat deze vraagt of je langs komt? Vrienden?
Hahaha, het lijkt net of jullie elkaars buren zijn ofzo. Tenminste, toen er gevraagd werd of je langskwam etc.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Euhm ja weet niet, ik heb em nog nooit gezien
ik heb dat ding twee dagen geleden al als demopod zien staan, aangesloten op een samsung hd tvquote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat lekker met mijHeb mn 360 test versie binnen voor FOK!games. Ding is erg, heel erg gaaf
De Revolution is/wordt tofferquote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe het allemaal werkt en natuurlijk hoe de games spelen en eruit zien, erg leuk hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 14:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
360 test versie?!Ik ben dan wel geen fan van XBox, maar dat is wel gaaf! Wat moet je allemaal gaan testen? Gameplay/graphics enzo?
Enne.. NL is voor weinig dingen goed (kijkt naar vies weer buiten), maar coachen kunnen ze wel!
Ah vast binnenkort wel ergens ^^. De volgende GAM meet ofzoquote:
Joh, en of dat leuk is! - jaloersquote:Op donderdag 17 november 2005 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe het allemaal werkt en natuurlijk hoe de games spelen en eruit zien, erg leuk hoor![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb sinds al een lange tijd mijn Feyenoord vlag achter mijn raam hangen, zie ik gisteren tot mijn grote schrik opeens aan de overkant een 020vlag. Ik heb nu dus maar ff 1-2 op A4tjes uitgeprint en achter mijn raam gehangen
![]()
Kijken wat die joo. minder fijne gast voor antwoord heeft.
Iemand nog ideeën of tips?![]()
ROY! ANDERE AVATAR NU! Ben je nou een echte nintendo fanboy of nietquote:Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
020Das nog erger dan 070 of 010
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
020Das nog erger dan 070 of 040
Amsterdamquote:Op donderdag 17 november 2005 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
wat is een 020 vlag.
He! met 070 is niks mis hoor!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
020Das nog erger dan 070 of 010
Ik ga hem herkansenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:32 schreef Laniboekje het volgende:
Bernie!Gefeliciteerd met je onvoldoende =D
Ik geniet even van de darksidequote:Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ROY! ANDERE AVATAR NU! Ben je nou een echte nintendo fanboy of niet![]()
Jawelquote:
Hulde aan herkansingenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ga hem herkansen
Wiskunde was een makkie
Hoe is het met mijn Roy's Lanikoekje
Van Basten, Hiddink, Beenhakker en wie ook alweer nog meer?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voetbal heb ik half gezien, alleen Trinidad eigenlijk. Tof dat we nu 4 Nl'se coaches hebben op het WK
070 is Den Haagquote:Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat is 070 voor netnummer? Eindhoven?
Gaat heen ! 070 is Den Haagquote:Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef _moder8or_ het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tomasso.. niet zomaar de posts gaan veranderen he. Niks mis met 040!
1-2.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Kunnen wij aan doen dat 020 alles gewonnen heeft
Nee, dat is 040.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Dick, met Zuid Koreaquote:Op donderdag 17 november 2005 15:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Van Basten, Hiddink, Beenhakker en wie ook alweer nog meer?
Wel jammer dat je in de slowchat niemand kan kicken...quote:
Ja, dus? (quote:Op donderdag 17 november 2005 15:40 schreef RaymanNL het volgende:
IJSSELMUIDEN IS 038
Da's waar ook, die had ik m'n hoofd al doorgestreeptquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 15:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik wou me mengen in de ''discussie''![]()
![]()
IDD!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je hebt hem eerder afgekapt. Ook een goed iets natuurlijk, zulke mensen moeten er ook zijn.. 'afkappers'
Waar moeten we het nu over hebben dan?quote:
Wat je van Kameo vind incl foto'squote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar moeten we het nu over hebben dan?
Jij gaat je avatar aan mij uitleggen!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, in een review natuurlijk. Het enige dat ik nu kan zeggen is dat ik Kameo erg leuk vind tot nu toe. Ik heb in totaal 45 minuten gespeeld ofzoquote:Op donderdag 17 november 2005 15:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat je van Kameo vind incl foto's![]()
We zijn een groepje kansloze nerds en er zitten nu twee vrouwen bij. Over onze piemelgrootte uber1337e h4x0rskills natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Me smiley? huh?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef MMaRsu het volgende:
Je smiley is wel tof nu Bernie, alleen waar is Rayman
21,4 cm in werkhoudingquote:Op donderdag 17 november 2005 15:49 schreef speknek het volgende:
[..]
We zijn een groepje kansloze nerds en er zitten nu twee vrouwen bij. Over onze piemelgrootte uber1337e h4x0rskills natuurlijk.
Dus je hebt hem al bijna uitgespeeldquote:Op donderdag 17 november 2005 15:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, in een review natuurlijk. Het enige dat ik nu kan zeggen is dat ik Kameo erg leuk vind tot nu toe. Ik heb in totaal 45 minuten gespeeld ofzo
OMG ja die bedoel ikquote:Op donderdag 17 november 2005 15:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Me smiley? huh?
Bedoel je me avatar![]()
Speknekquote:Op donderdag 17 november 2005 15:49 schreef speknek het volgende:
[..]
We zijn een groepje kansloze nerds en er zitten nu twee vrouwen bij. Over onze piemelgrootte uber1337e h4x0rskills natuurlijk.
Rayman is zooo 2003quote:
Tsja je hebt inderdaad mensen die hard moeten werken om er nog iets van te kunnen maken.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
21,4 cm in werkhouding
Dan laat je je bomgordel tot ontploffing brengen?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:51 schreef RaymanNL het volgende:
Nu alleen nog maar BMH en fliepke en me lijstje is compleet![]()
Tot zoquote:Op donderdag 17 november 2005 15:52 schreef Laniboekje het volgende:
Oh nee!De boer is er weer en hij gaat blijkbaar aan de pc knutselen.
Ik denk dat het tijd wordt dat ik vertrek ofzo.. ik vind die man eng
Ik spreek jullie weer als ik thuis ben
![]()
Dan is de slowchat compleetquote:Op donderdag 17 november 2005 15:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan laat je je bomgordel tot ontploffing brengen?
dat dacht ik ook al jaquote:Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef MMaRsu het volgende:
Bernie, daar zit je dan met je nickname
Dat heb jij straks ook als je er achter komt dat marsupudsifhdsifhsehesgfvdkbfnhj toch niet cool isquote:Op donderdag 17 november 2005 15:54 schreef MMaRsu het volgende:
Bernie, daar zit je dan met je nickname
Dat dat in Kampen rondloopt zegquote:My Stats
Name
ValerY Veenstra..! Age
16
Single
Occupation
school!
There is more about me below...
A Little About Me
nOu mii iSz juSt valery!!!
ben 15 jaartjuhSz... heb 1 brOertje. en 1 hele liefuh zuSz eh AnneMar.. hOufnjOuw giRl..! nOu ik zit Op Almere cOlleGe in de 4de klaSz.. mii best GiRliej iSz Geralda..! eGt muhn dOowSzie..!
Favorite Things
Na thAa Keet GOan..
bOere vOa life Eh sharOnnNiej.. HahaHa
My Homepage
Take a look at my personal Web site.
Teen is ook niet coolquote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat heb jij straks ook als je er achter komt dat marsupudsifhdsifhsehesgfvdkbfnhj toch niet cool is
Spuug d'r in d'r bekquote:Op donderdag 17 november 2005 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat dat in Kampen rondloopt zeg![]()
Duizenden mensen op internet vinden teen's wel coolquote:
Brilliante uitspraakquote:Op donderdag 17 november 2005 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoef ook niet cool te zijn, anders had ik wel een Xbox.
Ik vind je avatar verder wel tofquote:Op donderdag 17 november 2005 15:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Duizenden mensen op internet vinden teen's wel cool
We gaan gewoon voornamen gebruiken voortaanquote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef MMaRsu het volgende:
De voorste letter uit m'n nick staat voor mijn naam
Waarvoor?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:06 schreef Frankeinstein het volgende:
drommels wordt ik voor de 2e week achter elkaar gebeld dat ik niet hoef te komen omdat alles al ingepakt is![]()
Je hebt nog steeds niet verteld waarom je die avatar hebtquote:Op donderdag 17 november 2005 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de tofste nick, je kan m immers gewoon afkorten tot 'Roy' en zo heet ik in het echt ookDas lekker makkelijk
IDD, ik wil echt niet meer Rayman, RaymanNL ofzo genoemd wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We gaan gewoon voornamen gebruiken voortaanWe kennen elkaar toch wel goed genoeg, en het schrikt n00bs af
Super de Boerquote:Op donderdag 17 november 2005 16:11 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
o sorry, werken bij Super de Boer
Koning Berniequote:Op donderdag 17 november 2005 16:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
IDD, ik wil echt niet meer Rayman, RaymanNL ofzo genoemd worden![]()
GEWOON BERNIE
BER-NIE![]()
of Chief Bernie
Ik waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 17 november 2005 17:17 schreef Tomasso het volgende:
En ik zal wel aan school gaan werken vanavond![]()
Je vergeet Paul.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:27 schreef mordradead het volgende:
ik weet jullie voornamen niet... op martijn, roy, bernie, tijs, thomas, lex en roi na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |