quote:
Alsof jij geen hiphop luistertquote:
Je hebt een neger als avatarquote:Op woensdag 16 november 2005 21:56 schreef Gamedemon het volgende:
nee dat doe ik idd niet, hekel aan
hiphop zuigtquote:Op woensdag 16 november 2005 21:56 schreef Gamedemon het volgende:
nee dat doe ik idd niet, hekel aan
quote:
Mijn enige muziekverwante userquote:
alleen omdat het ook fok crew isquote:
Ik heb al 3,5 maand geen werk meerquote:Op donderdag 17 november 2005 00:06 schreef Cerbie het volgende:
Jij hebt al weekend?
Ik ga nog twee dagen natregenen.
*gaat slapen en stopt droge sokken in tas voor morgen
Nee xbox stinktquote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef Gamedemon het volgende:
koop een xbox, probleem opgelost, slotje
Ga douchen.quote:
En slapen!quote:
Toch nog iemand.quote:
Iemand met honger jaquote:
quote:
Ik ga zometeen extra boterhammen eten bij het ontbijt. Heb enorme hongerquote:Op donderdag 17 november 2005 08:54 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Ben je goed bekomen van dat tapspul?
Honing + pindakaasquote:Op donderdag 17 november 2005 08:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga zometeen extra boterhammen eten bij het ontbijt. Heb enorme honger
Snijworst, pindakaas, hagelsag, fruithagel en duo penottiquote:Op donderdag 17 november 2005 08:57 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Honing + pindakaas
Chocoladepasta + pindakaas
![]()
Vergeet ook de sambal niet!quote:Op donderdag 17 november 2005 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Snijworst, pindakaas, hagelsag, fruithagel en duo penotti
Werkquote:Op donderdag 17 november 2005 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen slaapt zeker nog, luie kutscholieren![]()
Of ze zitten gewoon vanaf 8:15 op school.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 17 november 2005 08:57 schreef Doppertje het volgende:
[..]
Honing + pindakaas
Chocoladepasta + pindakaas
![]()
_moder8or_quote:
Tis voor werk hoorquote:
Ziekquote:Op donderdag 17 november 2005 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op vakantie geweest in Florida? Waar zoal?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ziek![]()
![]()
Godnondeju, ik wil weer terug naar Floridaaa![]()
Orlandoquote:Op donderdag 17 november 2005 14:06 schreef Chanty87 het volgende:
Kissimmee, OrlandoWeekje DisneyWorld gedaan _0_
Welke tquote:
Dat is flauwquote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Welke t
Beetje mij posts stiekem aanpassen he![]()
WDW is geniaal, 10x beter dan Parijs imo. De sfeer is er veel relaxed, tenminste niet overal van die kutFransenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Orlando
DisneyWorld is tof he?
Ben er ook een aantal jaar geleden geweest
Toen ben ik ook op Cape Canaveralen bij de Everglades
geweest
Eensch.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
WDW is geniaal, 10x beter dan Parijs imo. De sfeer is er veel relaxed, tenminste niet overal van die kutFransenen veel meer en beter aangekleed...
Het land zelf vond ik echt grooot vergeleken met hier, maar ik was wel erg snel gewend
Kzou er zo weer heen willen
Dag lieverd.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:19 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo lieve mensjes, ik ben er weer.
Supervisie, beoordeling gehad op stageplek, straks bier, winkelen, eten, bier.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]Wat hebben jullie vandaag allemaal uitgespookt? Of wat gaan jullie allemaal nog uitspoken?
Waarom eigenlijk? Ik vind dat niet kunnen, ik ga je school bellen! Maar wel lekker hoor, dagje vrij. Toetsweken ofzo?quote:
Ja toetsweek! Vandaag lekker vrij dusquote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik vind dat niet kunnen, ik ga je school bellen! Maar wel lekker hoor, dagje vrij. Toetsweken ofzo?
Supervisiequote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Supervisie, beoordeling gehad op stageplek, straks bier, winkelen, eten, bier.
Geen tieten?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Supervisie, beoordeling gehad op stageplek, straks bier, winkelen, eten, bier.
Standaard bier. Beoordeling was goed ( een 8). Nog maar 3 blokken te gaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
SupervisieHeb ik afgelopen vrijdag gehad. Goede beoordeling gehad? Ik neem aan van wel omdat je bier gaat drinken en winkelen
Of je drinkt gewoon standaard bier, dat kan ook want je bent man.
Wanner kom je naar mij toe. Heb je een negeermodus?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja toetsweek! Vandaag lekker vrij dus. Alles goed met jou verder?
Nee.quote:
Met mij is alles prima. Zit nog op mijn stage, geen rare boeren en stonede kinders vandaagquote:Op donderdag 17 november 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja toetsweek! Vandaag lekker vrij dus. Alles goed met jou verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |