WDW is geniaal, 10x beter dan Parijs imo. De sfeer is er veel relaxed, tenminste niet overal van die kutFransenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Orlando
DisneyWorld is tof he?
Ben er ook een aantal jaar geleden geweest
Toen ben ik ook op Cape Canaveralen bij de Everglades
geweest
Eensch.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
WDW is geniaal, 10x beter dan Parijs imo. De sfeer is er veel relaxed, tenminste niet overal van die kutFransenen veel meer en beter aangekleed...
Het land zelf vond ik echt grooot vergeleken met hier, maar ik was wel erg snel gewend
Kzou er zo weer heen willen
Dag lieverd.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:19 schreef Laniboekje het volgende:
Hallo lieve mensjes, ik ben er weer.
Supervisie, beoordeling gehad op stageplek, straks bier, winkelen, eten, bier.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]Wat hebben jullie vandaag allemaal uitgespookt? Of wat gaan jullie allemaal nog uitspoken?
Waarom eigenlijk? Ik vind dat niet kunnen, ik ga je school bellen! Maar wel lekker hoor, dagje vrij. Toetsweken ofzo?quote:
Ja toetsweek! Vandaag lekker vrij dusquote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ik vind dat niet kunnen, ik ga je school bellen! Maar wel lekker hoor, dagje vrij. Toetsweken ofzo?
Supervisiequote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Supervisie, beoordeling gehad op stageplek, straks bier, winkelen, eten, bier.
Geen tieten?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Supervisie, beoordeling gehad op stageplek, straks bier, winkelen, eten, bier.
Standaard bier. Beoordeling was goed ( een 8). Nog maar 3 blokken te gaan.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
SupervisieHeb ik afgelopen vrijdag gehad. Goede beoordeling gehad? Ik neem aan van wel omdat je bier gaat drinken en winkelen
Of je drinkt gewoon standaard bier, dat kan ook want je bent man.
Wanner kom je naar mij toe. Heb je een negeermodus?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja toetsweek! Vandaag lekker vrij dus. Alles goed met jou verder?
Nee.quote:
Met mij is alles prima. Zit nog op mijn stage, geen rare boeren en stonede kinders vandaagquote:Op donderdag 17 november 2005 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja toetsweek! Vandaag lekker vrij dus. Alles goed met jou verder?
Ola!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haaaaai Lanikoekje![]()
Hoe issie vandaag?
Gaat lekker met mijquote:Op donderdag 17 november 2005 14:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ola!Vandaag is alles erg goed, ik kijk uit naar het weekend
Alleen het weer is dan weer wat minder, perfect gameweer dat wel
![]()
Alles ok met jou? Voetbal nog gezien? Speler die bijv. de bal van de keeper wegkaapt en denkt te scoren![]()
360 test versie?!quote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat lekker met mijHeb mn 360 test versie binnen voor FOK!games. Ding is erg, heel erg gaaf
Het weer is inderdaad wel minder, en ik moet strakjes gaan werken
Voetbal heb ik half gezien, alleen Trinidad eigenlijk. Tof dat we nu 4 Nl'se coaches hebben op het WK
hoe bedoel jequote:Op donderdag 17 november 2005 14:28 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wanner kom je naar mij toe. Heb je een negeermodus?
Of je een negermodus hebt. Dat je dan zeg maar zo zegt: "Neger aan" en dan is je negermodus aan.quote:
Euhm ja weet niet, ik heb em nog nooit gezienquote:Op donderdag 17 november 2005 14:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar.. wat is jouw relatie met mode8or, omdat deze vraagt of je langs komt? Vrienden?
Hahaha, het lijkt net of jullie elkaars buren zijn ofzo. Tenminste, toen er gevraagd werd of je langskwam etc.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Euhm ja weet niet, ik heb em nog nooit gezien
ik heb dat ding twee dagen geleden al als demopod zien staan, aangesloten op een samsung hd tvquote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat lekker met mijHeb mn 360 test versie binnen voor FOK!games. Ding is erg, heel erg gaaf
De Revolution is/wordt tofferquote:Op donderdag 17 november 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |