Wat is een taperita?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
NFS
Anyway, ik ga eten bij een taperita ()
Moet je hem hebben, ik heb hem anders voor jequote:Op woensdag 16 november 2005 16:59 schreef peristilius het volgende:
Tja, vrouwen.
Ik ga de demo van NFS:MW binnenkort ook maar eens proberen.
Weet je hoe geil NFS wel isquote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
NFS
heeft dat iets met tappen te maken?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
NFS
Nee, kan hem op deze PC sowieso niet spelen, down hem binnenkort wel ff op andere PC.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je hem hebben, ik heb hem anders voor je
Ik wil je graag op een snelle manier helpen he. Dus voeg me maar eens op MSNquote:Op woensdag 16 november 2005 17:04 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, kan hem op deze PC sowieso niet spelen, down hem binnenkort wel ff op andere PC.
Volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste met etenquote:Op woensdag 16 november 2005 17:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is iets met tappas. Das Spaans voor bittergarnituur ofzoVolgens mij lust ik al die shit niet eens
Hollandse stamppot, Lexie's kipsaté, Kobi's shoarma, Big American Pizza's, Spaghetti Bolognese en Spare-Ribs. That's itquote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste met eten
O. Moet ik me nu vereerd voelen?quote:Op woensdag 16 november 2005 16:58 schreef mordradead het volgende:
ja, allemaal door jou
Join the clubquote:Op woensdag 16 november 2005 17:06 schreef pkwarts het volgende:
Volgens mij ben jij ook niet de makkelijkste met eten
Ik lust bijna alles, dus welke club heb je het nu over?quote:
Verrek, mat makkelijkquote:Op woensdag 16 november 2005 17:10 schreef Frankeinstein het volgende:
ik ben heel makkelijk met eten: als ik het lust eet ik het en als ik het niet lust dan eet ik het niet![]()
of met tape..quote:Op woensdag 16 november 2005 17:02 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
heeft dat iets met tappen te maken?
* Eens isquote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef peristilius het volgende:
Tappa's, vind het maar raar die kleine kuthapjes, doe mij maar gewoon een grooote lap vlees.
Over de club die niet makkelijk is met eten natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 17:11 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik lust bijna alles, dus welke club heb je het nu over?
Vegetarisch eten is best jummie hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 17:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
* Eens is![]()
Ik begrijp echt niet dat vegetariers zonder vlees kunnen.
Vegetarisch eten is lekkerder met vlees.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Vegetarisch eten is best jummie hoorGriekse rondo's, vegetarische saté enzo, mjam
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Vegetarisch eten is lekkerder met vlees.![]()
Het is dat je Nintendo niks vind anders was je net zo erg als Royquote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Over de club die niet makkelijk is met eten natuurlijk
En dan? De link naar de nieuwe deel? Of?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:32 schreef pkwarts het volgende:
Dan zet je de code alvast in het oude topic
Mooi zo.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:34 schreef capibar het volgende:
stelletje gekken, doe eens wat rustiger aan, zelf ik kan het niet meer bijhouden.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:34 schreef capibar het volgende:
stelletje gekken, doe eens wat rustiger aan, zelf ik kan het niet meer bijhouden.
Eeuhh?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:24 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is dat je Nintendo niks vind anders was je net zo erg als Roy
Laat maar zittenquote:
Hij is gemaakt, maar nog niet geplaatstquote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef pkwarts het volgende:
Je hebt een OP gemaakt zeg je? Dan zet je toch de code alvast in het oude topic zodat diegene die het nieuwe topic gaat openen die code kan gebruiken?
MMaRsuquote:Op woensdag 16 november 2005 17:43 schreef MMaRsu het volgende:
jullie gaan veel te snel, moet ik dit allemaal gaan lezen?
Voetballen die vanavond dan?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:30 schreef Tomasso het volgende:
Goedenavond
Hoelaat speelt jong jodanje(Op Zuiverloon en Castelen na) oranje?
Mn msn doet het niet meerquote:Op woensdag 16 november 2005 18:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je GAM mod fanaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |