tja, maar als je op die manier gaat redeneren kan je beter helemaal geen speelgoed in haar buurt laten, want als je je neus moet afvegen moet dat toch gebeurenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:41 schreef Luchtbel het volgende:
En ik vond zo'n dure pop niks voor iemand die d'r neus er nog aan gaat afvegen als het zo uitkomt
nou en! Je kan ze wassen hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 11:41 schreef Luchtbel het volgende:
En ik vond zo'n dure pop niks voor iemand die d'r neus er nog aan gaat afvegen als het zo uitkomt
quote:
Degene die Hanne krijgt is anders niet duurder dan een BabyBorn zag ik net op de BartSmit-site.quote:
Dat vind ik dus zooooooo gaaf he?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:02 schreef moussy het volgende:
Cas krijgt een houten trein onder de kerstboom van mijn oudersen mn pa is bezig met het bouwen van een trein-schuur voor hem en Cas
![]()
Even in de herkansing dan maar. Ik nam aan dat je zo'n poppenwagen bedoelde?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:23 schreef jessie het volgende:
Livelink ik zie een kruisje.
ja dat herinnerde ik me nog, die Anna,quote:Op woensdag 30 november 2005 17:22 schreef moussy het volgende:
Bix, ze hebben er zelfs een Annamet rode lokken
[afbeelding]
Brio anna 40cm
Babyborn kan altijd nog. Ik denk dat een brio pop voor nu leuker is. Het ligt iig lekkerder als het mee naar bed gesleept wordt.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:28 schreef E.T. het volgende:
Ik vind al die Brio-poppen zo lief![]()
Nou kan ik niet kiezen.. Wordt 't toch een Babyborn of zo eentje (wordt toch pas verjaardag, dus ik heb nog ff om er over na te denken)
idd..quote:Op woensdag 30 november 2005 21:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Babyborn kan altijd nog. Ik denk dat een brio pop voor nu leuker is. Het ligt iig lekkerder als het mee naar bed gesleept wordt.
Ik denk ook dat dat lekkerder ligt hoewel Iris elke nacht met haar babyborn in haar armpjes geklemd slaapt.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Babyborn kan altijd nog. Ik denk dat een brio pop voor nu leuker is. Het ligt iig lekkerder als het mee naar bed gesleept wordt.
Ik vroeg t voornamelijk omdat 't aan- een uitkleden van een pop op het ogenblik erg hot isquote:Op donderdag 1 december 2005 21:53 schreef poemojn het volgende:
Wat leuk Lishe!
@ET: Myrthe heeft Jenny; daarvan kan het spijkerjurkje aan- en uitgetrokken worden, werkt met klitteband. Het truitje kan ook uit, de broek zit wel vast.
Wat evt wel een nadeel is: de naam vd pop is op het jurkje genaaid door Brio. Kies dus geen pop waarvan je de naam vreselijk lelijk vindt.
't is niet echt een kunstzinnig tiepjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:30 schreef snoopy het volgende:
teken en/of knutselspullen?
Iris heeft deze kaptafel van Sinterkarin gehad, echt een enorme hit. Om de spiegel kunnen lampjes aan en de fohn maakt echt geluid. Uren zit ze ervoor, of wij moeten zitten en worden geknipt e.d.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef Githa het volgende:
-Iets met een spiegeltje ofzo ? .... kaptafeltje waar ze aan kan gaan zitten, mijn nichtjes vechten erom iig![]()
-
Haha ik klikte op je link en op het zelfde moment komt Lara achter me staan: Hey! Die's gammij!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:48 schreef Lois het volgende:
[..]
Iris heeft deze kaptafel van Sinterkarin gehad, echt een enorme hit. Om de spiegel kunnen lampjes aan en de fohn maakt echt geluid. Uren zit ze ervoor, of wij moeten zitten en worden geknipt e.d.
Wij hebben hier een 12"" fietsje staan maar nog steeds kan Iris niet bij de trappers. Op haar driewielertje scheurt ze zo weg. Ik zou denk ik nog voor een driewielertje gaan, 2e hands ofzo, dan kan ze vast leren fietsen.
Ik zag hem voor 24,95 voorbij komen bij de webshop het rietjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:58 schreef bixister het volgende:
grappig! hoeveel kost zo'n ding moussy?
Leeeuk! Samara heeft er sinds vorige week ook één.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:21 schreef E.T. het volgende:
We kwamen er zondag bij ToysRus achter dat Saskia prima overweg kan met een 12" fiets.. ze wilde 'm niet meer terug in 't rek zetten ook
Oh dat heeft Cas ook, dus ik heb alvast maar gemaild, ik heb nog tijd zat om er een likje verf over heen te gooienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:31 schreef senesta het volgende:
Pff, Ik zou het zo niet weten eigenlijk, ze heeft kledingmaat 92.
Ik zal haar eens opmeten, is wel weer eens leuk, ze is in ieder geval aardig gegroeid de laatste tijd.
Fietsje voor 10 euro is niet verkeerd!
Nee dus, we hebben vandaag een tractor gekocht, deze heeft hij ook meteen gekregen. Ik zag het niet zitten met het remmen en sturen. Ik zie hem nml zo door de straat crossen en remmen in de zijkant van een autoquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:57 schreef senesta het volgende:
Was het fietsje nog wat geworden moussy?
Dan had Cas naast zijn ledikantje moeten slapenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:05 schreef jessie het volgende:
O wat lief Moussy, mocht ie niet in bed net als Bram's garage![]()
luca heeft een skelter met een achterzitje. en je kan ook een aanhanger met twee stoeltjes eraan kopen. (zal zo proberen een plaatje googelen om het wat te verduidelijken)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:39 schreef Genuivere het volgende:
Hier wordt nog altijd getwijfeld over een trekker of een skelter. Storm vind al dat soort dingen geweldig. Het zal alleen wel ruzie opleveren met Sverre en Lune die dat ook wel zien zitten en er ook op willen. Dit zomer toch maar eens de knoop doorhakken....
Topic gevonden!quote:Op maandag 10 april 2006 00:40 schreef Étoile het volgende:
Ooit heb ik (volgens mij ergens in Ouders) een heel leuk opblaasbaar plastic babybadje gezien, met een boog erop (met sterretjes op klitteband o.i.d.). Ik wilde kijken of ik zoiets voor een kennis kan kopen, maar heb geen idee hoe het ding heet of waar hij te koop is/was. Weet iemand misschien wat ik bedoel?![]()
mods, wist niet zo goed waar ik het moest vragen, het was niet echt topic waardig
Jaaaaaaaaaaaa we mogen weerquote:Op maandag 10 april 2006 14:05 schreef bixister het volgende:
oh, daar kun je een hele collectie van aanleggen, van al die foto's die mensen hier van dat badje hebben.
quote:Op donderdag 13 april 2006 13:59 schreef snoopy het volgende:
Het badje ligt voor 7,99 bij de Intertoys op de Heiligeweg in Amsterdam.
quote:BABY LOOPWAGEN VERTRAAGT DE NORMALE MOTORISCHE ONTWIKKELING BIJ KINDEREN
(A. Khan, Fysiotherapeut MCN, Amsterdam Noord en A. van Stegeren, Fysiotherapeut/Manueeltherapeut, Psycholoog aan de U.v.A., Amsterdam)
Kinderen die gebruik maken van een loopwagen hebben een tragere motorische ontwikkeling en een grotere kans op letsel. Het gebruik van dit babymateriaal zou dus afgeraden moeten worden. Dit is het advies van een groep Ierse onderzoekers die bij 190 baby's onderzochten wat het effect is van het lopen in een loopwagen op de motorische ontwikkeling. De normale mijlpalen in de motorische ontwikkeling zijn o.a.. het hoofd optillen, rollen, gaan zitten met en zonder steun, kruipen, gaan staan met en zonder hulp, en lopen met en zonder hulp. Bij 102 kinderen die gebruik maakten van een babywalker trad het kruipen, het alleen staan en het alleen lopen later op dan de kinderen die geen gebruik maakten van een loopwagen. Voor elke 24 uur dat ze in een babywalker hadden gelopen, was er een vertraging met 3.3 dagen bij het alleen lopen en van 3.7 dagen bij het alleen staan. Dat er een grotere kans op ongelukken was, was al bekend. Nu vertraagt het ook nog de normale motorische ontwikkeling. Het gebruik ervan zou dus ontraden moeten worden.
Bron: M Garrett, A M McElroy, and A Staines. Locomotor milestones and babywalkers: cross sectional study. BMJ 2002;324:1494.
Hee dankje Snoopy, zoiets zocht ik inderdaad.quote:Op maandag 17 april 2006 09:46 schreef snoopy het volgende:
Je bent helemaal geen inbreker hoor! Vraag maar raak
Ik vond dit stukje op internet:
[..]
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef melonovy het volgende:
Ik heb een wader waterbaan voor Yoram gekocht. Ik herinnerde me kleine Cas nog met dat ding (FOTO!) en volgens mij gaat ons binkie dat ding helemaal fantastisch vinden!
Te tijd begint nu onderhand toch wel erg te dringen en we weten nog STEEDS niks te verzinnen..quote:Op woensdag 19 april 2006 16:16 schreef Jonnetje het volgende:
Ik kan voor Hanne nog steeds niks verzinnen.. Loop al een tijdje na te denken (het duurt gelukkig nog even) maar niks..
Hier nog mensen met ideeën?
Loopfiets-ding heeft ze al (nog van Wilyan), pop, kinderwagentje en dat soort spul ook al..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lief poppenbedje
[ Bericht 3% gewijzigd door Noli. op 19-06-2006 16:23:44 ]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:10 schreef poemojn het volgende:
Halfords oa heeft voor 9/10 euro een roze plastic poppenstoeltje (van K3) dat je met elastiekjes of klittenband oid zowel voor- als achterop kunt vastmaken. De meeste fietsenmakers verkopen ook wel zoiets.
/edit Halfords heeft dus geen K3 maar Princess zie ik http://www.halfords.nl/NL(...)htm?productId=612856
K3 heb ik wel eens gezien maar weet dan niet meer waar.
Wat leuk!!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
Toen ik voor Jans dr verjaardag aan het kijken was zag ik dit op www.doedoe.nl
Schattig he
Allemaal van hout
[afbeelding]
Het is inderdaad best erg duur maar echt echt onverslijtbaar. Wij hebben een wasmachine en een gasfornuisje hiervan en als je ziet wat ze er soms mee doen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:58 schreef bixister het volgende:
nou die keuken (onderdelen) daar zijn echt verschrikkelijk duur hoor, dat gaat me toch te ver. wel heel mooi, maar er zijn voor wat minder geld ook wel leuke keukentjes te koop.
Oh dàt vind ik gaaf! Voor Lara haar verjaardag hebben we zelf een houten keuken gemaakt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
Toen ik voor Jans dr verjaardag aan het kijken was zag ik dit op www.doedoe.nl
Schattig he
Allemaal van hout
[afbeelding]
Iris is gek van spiegels en van alles van de Disney Prinsessen. Als ze Bart Smit inkomt staat ze alleen maar bij de prinsessenspulletjes te kwijlenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:43 schreef Belana het volgende:
nog meer tips van die aard voor Iris' verjaardag???
LB had hem al gevondenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:45 schreef bixister het volgende:
dank je snoopy.maar die ene site weet jij ook niet meer? was een winkel in amsterdam dacht ik? ik had er later zo'n spijt van dat ik 'm niet opgeslagen had in m'n favorieten.
Volgens mij wel en dan specifiek deze paginaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:04 schreef Luchtbel het volgende:
Is het deze Bix?
Poppenhuis en treinalletwee leuheuk!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef piglet het volgende:
[..]
Volgens mij wel en dan specifiek deze pagina
![]()
Ik had hem nog niet eens opgeslagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef Luchtbel het volgende:![]()
Piggie!
Waarvoor had jij hem opgeslagen? Ik voor de juwelendoosjes van Kleine Prins
Ik stel voor jij dat even snel wat van die gezelschapsspellen gaat bestellenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet eens opgeslagenIk vond het gewoon een uitdaging om hem te vinden
Er is niks op tv enzo...
Hier hebben ze stoffen luiertjes, ze zijn alleen wel voor iets grotere poppen maar misschien passen ze wel gewoon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef poemojn het volgende:
Ander vraagje: weet iemand waar je luiers kunt kopen voor een 30cm-pop? Zelf naaien kan ook natuurlijk, schoonmoeder vragen ook, maar kant-en-klaar heeft best voordelen.
en dat vraag je in het speelgoedtopic?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:56 schreef Vicky het volgende:
We zijn ons aan het orienteren op kadootjes voor Ambers verjaardag en jeetje wat is dat moeilijk zeg! Er zijn zoooooveeel leuke dingen te vinden.
Iemand nog tips?
waar anders?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:08 schreef lady-wrb het volgende:
en dat vraag je in het speelgoedtopic?
Loopkar, loopfietsje, poppenwagen, pop, Duplo...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:56 schreef Vicky het volgende:
We zijn ons aan het orienteren op kadootjes voor Ambers verjaardag en jeetje wat is dat moeilijk zeg! Er zijn zoooooveeel leuke dingen te vinden.
Iemand nog tips?
thnx, dat bedoel ik idd! kwam er ff niet opquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:55 schreef Githa het volgende:
Ik denk dat Smeich een karton/bord bedoeld ipv een poster.
Moeilijk hè, wij vonden het ook zo moeilijk om iets te bedenken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:56 schreef Vicky het volgende:
Iemand nog tips?
Ehhh wat foto's... Ik heb nu zo'n 300 foto's in verschillende categorieën. Ik zit er dus aan te denken om een soort gallery op internet te maken. (noem het een amateuristische webwinkel) Niet met het idee om zo eens veel geld te verdienen. (verzamelen van houten speelgoed is nou eenmaal een hobby van mijn ouders, maar dat huis stroom nu zo vol met speelgoed dat er toch ook wat uit moet)quote:Op woensdag 13 september 2006 10:44 schreef Githa het volgende:
Ik zou het wel kopen hoor Rolf2![]()
Ik koop wel vaker gebruikt speelgoed, mits het er nog goed uitziet en veilig is![]()
Maaruh wie weet zijn er hier ook wel mensen geinteresseerd ? ... Ik zou zeggen plaats eens wat foto's.
Ehh er staat wel ergens zo'n treinbaan, maar kan de foto even niet vinden.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:57 schreef Luchtbel het volgende:waar woon je man, in een speelotheek?
Zit er ook een houtentreinbaan bij? Met zo'n trein met magneetjes?
Ik denk dat het best leuk zal verkopen hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:08 schreef rolf2 het volgende:
[..]
Ehh er staat wel ergens zo'n treinbaan, maar kan de foto even niet vinden.
Enne geen speelotheek, die foto's zijn uit de garage, nog niet eens van de hobbykamer of de schuur![]()
Ik ben dus met mijn beperkte kennis een soort webgallery/winkeltje aan het opzetten, staan nu nog maar iets van 100 items op en ben nog aan het stoeien met de indeling, maar aangezien het nogal wat tijd kost had ik het idee dat als ik hier helemaal afgeschoten wordt er netzogoed mee kan stoppen...
Dat gevoel krijg ik nog niet, dus ik ga nog maar even door![]()
Ehhh zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik denk dat het best leuk zal verkopen hoor.
En wij willen dus graag zo'n trein dat leek me duidelijkdus als je klaar bent of de foto gevonden hebt. Roep gerust.
Jahaquote:Op woensdag 13 september 2006 11:21 schreef rolf2 het volgende:
[..]
Ehhh zoiets bedoel je?
[afbeelding]
Die is er ook![]()
vond hem ook onwijs leuk geworden.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:23 schreef Igraine het volgende:
Oh die is wel leuk geworden zo Vicky.
De driewieler heeft ze hier ook van opa en oma gekregen, maar Amber zal hem vast ook heel leuk vinden.
Ik verwacht dat ik de website over een week of 2 goed genoeg vindt om echt in Google te zetten enzo. (mijn vader moet alle foto's en omschrijvingen nog toevoegen) (het bijhouden van die site zal dan wel een winterprojectje van mijn vader worden) dan heb ik de emailadressen ook aangemaakt zodat je kan vragen wat het moet kosten enzo...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jahazoiets willen wij wel overnemen denk ik.
Kijk daar kan ik iets mee... gaan we aanpassen;)quote:Op woensdag 13 september 2006 12:38 schreef Jelief het volgende:
feedback: bij zo ongeveer elk stuk speelgoed staat 'mooie houten' , misschien wat mierenneukerig maar ik vind het wat overdreven staan om bij elk stuk te zeggen dat het mooi is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |