tja, maar als je op die manier gaat redeneren kan je beter helemaal geen speelgoed in haar buurt laten, want als je je neus moet afvegen moet dat toch gebeurenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:41 schreef Luchtbel het volgende:
En ik vond zo'n dure pop niks voor iemand die d'r neus er nog aan gaat afvegen als het zo uitkomt
nou en! Je kan ze wassen hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 11:41 schreef Luchtbel het volgende:
En ik vond zo'n dure pop niks voor iemand die d'r neus er nog aan gaat afvegen als het zo uitkomt
quote:
Degene die Hanne krijgt is anders niet duurder dan een BabyBorn zag ik net op de BartSmit-site.quote:
Dat vind ik dus zooooooo gaaf he?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:02 schreef moussy het volgende:
Cas krijgt een houten trein onder de kerstboom van mijn oudersen mn pa is bezig met het bouwen van een trein-schuur voor hem en Cas
![]()
Even in de herkansing dan maar. Ik nam aan dat je zo'n poppenwagen bedoelde?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:23 schreef jessie het volgende:
Livelink ik zie een kruisje.
ja dat herinnerde ik me nog, die Anna,quote:Op woensdag 30 november 2005 17:22 schreef moussy het volgende:
Bix, ze hebben er zelfs een Annamet rode lokken
[afbeelding]
Brio anna 40cm
Babyborn kan altijd nog. Ik denk dat een brio pop voor nu leuker is. Het ligt iig lekkerder als het mee naar bed gesleept wordt.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:28 schreef E.T. het volgende:
Ik vind al die Brio-poppen zo lief![]()
Nou kan ik niet kiezen.. Wordt 't toch een Babyborn of zo eentje (wordt toch pas verjaardag, dus ik heb nog ff om er over na te denken)
idd..quote:Op woensdag 30 november 2005 21:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Babyborn kan altijd nog. Ik denk dat een brio pop voor nu leuker is. Het ligt iig lekkerder als het mee naar bed gesleept wordt.
Ik denk ook dat dat lekkerder ligt hoewel Iris elke nacht met haar babyborn in haar armpjes geklemd slaapt.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Babyborn kan altijd nog. Ik denk dat een brio pop voor nu leuker is. Het ligt iig lekkerder als het mee naar bed gesleept wordt.
Ik vroeg t voornamelijk omdat 't aan- een uitkleden van een pop op het ogenblik erg hot isquote:Op donderdag 1 december 2005 21:53 schreef poemojn het volgende:
Wat leuk Lishe!
@ET: Myrthe heeft Jenny; daarvan kan het spijkerjurkje aan- en uitgetrokken worden, werkt met klitteband. Het truitje kan ook uit, de broek zit wel vast.
Wat evt wel een nadeel is: de naam vd pop is op het jurkje genaaid door Brio. Kies dus geen pop waarvan je de naam vreselijk lelijk vindt.
't is niet echt een kunstzinnig tiepjequote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:30 schreef snoopy het volgende:
teken en/of knutselspullen?
Iris heeft deze kaptafel van Sinterkarin gehad, echt een enorme hit. Om de spiegel kunnen lampjes aan en de fohn maakt echt geluid. Uren zit ze ervoor, of wij moeten zitten en worden geknipt e.d.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef Githa het volgende:
-Iets met een spiegeltje ofzo ? .... kaptafeltje waar ze aan kan gaan zitten, mijn nichtjes vechten erom iig![]()
-
Haha ik klikte op je link en op het zelfde moment komt Lara achter me staan: Hey! Die's gammij!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:48 schreef Lois het volgende:
[..]
Iris heeft deze kaptafel van Sinterkarin gehad, echt een enorme hit. Om de spiegel kunnen lampjes aan en de fohn maakt echt geluid. Uren zit ze ervoor, of wij moeten zitten en worden geknipt e.d.
Wij hebben hier een 12"" fietsje staan maar nog steeds kan Iris niet bij de trappers. Op haar driewielertje scheurt ze zo weg. Ik zou denk ik nog voor een driewielertje gaan, 2e hands ofzo, dan kan ze vast leren fietsen.
Ik zag hem voor 24,95 voorbij komen bij de webshop het rietjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:58 schreef bixister het volgende:
grappig! hoeveel kost zo'n ding moussy?
Leeeuk! Samara heeft er sinds vorige week ook één.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:21 schreef E.T. het volgende:
We kwamen er zondag bij ToysRus achter dat Saskia prima overweg kan met een 12" fiets.. ze wilde 'm niet meer terug in 't rek zetten ook
Oh dat heeft Cas ook, dus ik heb alvast maar gemaild, ik heb nog tijd zat om er een likje verf over heen te gooienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:31 schreef senesta het volgende:
Pff, Ik zou het zo niet weten eigenlijk, ze heeft kledingmaat 92.
Ik zal haar eens opmeten, is wel weer eens leuk, ze is in ieder geval aardig gegroeid de laatste tijd.
Fietsje voor 10 euro is niet verkeerd!
Nee dus, we hebben vandaag een tractor gekocht, deze heeft hij ook meteen gekregen. Ik zag het niet zitten met het remmen en sturen. Ik zie hem nml zo door de straat crossen en remmen in de zijkant van een autoquote:Op donderdag 16 februari 2006 10:57 schreef senesta het volgende:
Was het fietsje nog wat geworden moussy?
Dan had Cas naast zijn ledikantje moeten slapenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:05 schreef jessie het volgende:
O wat lief Moussy, mocht ie niet in bed net als Bram's garage![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |