abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juni 2006 @ 16:18:22 #153
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39005613
Ja, dat is ook het/een probleem...
Ik weet voor haar tweede verjaardag dus genoeg te verzinnen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat een lief poppenbedje

[ Bericht 3% gewijzigd door Noli. op 19-06-2006 16:23:44 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 19 juni 2006 @ 16:25:08 #154
103793 kozakken
Living the life
pi_39005797
Ben aan het overwegen voor Jonne een loopfietsje aan te schaffen. Liefst een van hout (zo'n tweewieler).
Ervaringen? Iemand? Ben gewoon heel benieuwd of ze er daadwerkelijk makkelijk op voortbewegen.
Het prijsverschil is echt enorm en zelf vind ik natuurlijk zo'n houten weer het mooiste.
  maandag 19 juni 2006 @ 16:28:33 #155
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39005884
Jessie heeft er ervaringen mee.
Die hebben -geloof ik- lang gezocht naar eentje die aan hun eisen voldeed.
Maxi, Midi & Mini
  maandag 19 juni 2006 @ 16:28:54 #156
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_39005889
Wij hebben er een voor Job aangeschaft, maar is tot nog toe geen succes. Ook Katja vindt er niks aan. Ons buurjongetje van 5 jaar reed er wel meteen op weg en wist echt enorme vaart te maken met dat ding en dan schuin met de benen omhoog door de bochten.
Dus ik persoonlijk denk dat Jonne er nog iets te klein voor is. Maar ik weet dat Jessie er wel goede ervaringen mee heeft.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 19 juni 2006 @ 16:44:22 #157
103793 kozakken
Living the life
pi_39006293
Tanx voor jullie reactie. Dan moet ik Jessie nog maar eens vragen.
pi_39006535
Thijs kreeg hier een treintje met muziek voor zijn 1ste verjaardag
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 19 juni 2006 @ 17:16:12 #159
103793 kozakken
Living the life
pi_39007123
Dat is ook een leuk cadeau Bar!

ander idee:
Het grote Kimioboek voor de allerkleinsten
Een stevige verzamelbundel van 240 bladzijden met verhaaltjes, versjes, prentenboekjes en kijkplaten over heel veel verschillende onderwerpen uit het dagelijks leven van dreumes en peuter. Met veel mogelijkheden voor gebruik; niet alleen voorlezen, maar ook liedjes zingen, kijken, zoeken en nadoen.
Een ideaal boek voor thuis en in de kinderopvang.
Alle thema's uit dit boek zijn te vinden onder de knop 'zoeken' van deze site onder het trefwoord 'verzamelbundel'.

ISBN 90-5647-712-9
Prijs ¤ 24,95
van 1 tot 5 jaar
(www.kimio.nl) of via deze
pi_39008231
En een eigen kneutel pop Noli, alleen voor hanne ...
Of een leuk klein keukentje
Winkeltje
iets om lekker buiten mee te spelen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_39011355
Kozakken het is echt een superaanrader!
Bij de etos hebben ze nu een houten met airmailes zag ik. Dan was die dacht ik 39 euro.

Ik heb de onze bij www.lobbes.nl gekocht.
Op particulieren drukken dan op zoeken loopfiets intikken en dan komen er 2.
Wij hebben die lieveheersbeest. Sommige van die loopfietsjes daar kan het stuur een heel rondje maken en dat is best gevaarlijk. Bij deze dus niet.Jans was 2 toen ze hem kreeg en kon er toen al mee uit de voeten. Nu raced ze er echt mee. Flink even rennen met die beentjes en dan dr benen in de lucht.
Het schijnt ook dat ze straks sneller op een gewone fiets zonder zijwieltjes kunnen rijden als ze op een loopfiets gelopen hebben.

(Bo vind het ook super en rijd/loopt er ook regelmatig op)
Ik ben er dus superenthousiast over en zou het doen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39011409
O er staat wel dat die met luchtbanden is, maar het is hard schuim. Maar daar merk je verder niks van, hij rijd goed.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 19 juni 2006 @ 20:28:53 #163
103793 kozakken
Living the life
pi_39012731
tanx!
pi_39028569
Dat poppenbedje is leuk LadyS!

Nog een loopfietsje, van de site van hetrietje.nl:

maar wel duur helaas, 66 euro.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:29:49 #165
103793 kozakken
Living the life
pi_39029676
Tanx Poemojn! Heb daar ook nog eens goed naar gekeken.
Maar heb het lieveheersbeest besteld van de site van Jessie (Oh... wat een leuke dingen trouwens!)
Ben zo benieuwd wat Jonne ervan vindt. We zullen wel zien!
  vrijdag 23 juni 2006 @ 14:12:44 #166
103793 kozakken
Living the life
pi_39148419
Uiteindelijk zijn we toch nog geswitsched en uitgekomen bij een tijgerloopfiets via de Schlecker site. Net ietsje stoerder voor een jongen, vonden we. Plus dat deze wel luchtbanden met een ventiel heeft. Verschil in prijs was dan iets te weinig om 't te laten. (39,95)
Woensdag besteld en vandaag al binnen!!!!
(Moeten nog wat schroeven worden aangedraaid, maar daar gaat kozakkenman maar over. Kost me iets teveel kracht)
Deze is 't! Ben zo benieuwd of het een haat- of liefdeverhouding gaat worden tussen deze loopfiets en Jonne

vrijdag 23 juni 2006 @ 14:22:46 #167
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39148734
Oh wauw, Kozakken die is leuk!
Maxi, Midi & Mini
pi_39163293
Kozakken die is zeker stoer
Het voelt heerlijk!!!!
pi_39172660
Die is echt leuk Kozakken!

Myrthe heeft gisteren van opa en oma een schoolbord gekregen (Ikea). Ze is de hele avond aan het tekenen geweest. Misschien nog een leuk cadeau-idee voor de zoekers. Alleen zo jammer dat ze het uitvegen net zo leuk vindt, dus het is lastig haar kunstwerken op de foto te krijgen.
pi_39184213
Mooie loopfiets zeg
  dinsdag 27 juni 2006 @ 22:10:34 #171
34891 melonovy
La Kutschie
pi_39301072
Wat een leuke kozakken! Die gaat Jonne vast heel leuk vinden! Beetje oefenen, maar zodra hij zich veilig gaat voelen op het ding, is hij verslaafd aan fietsen!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 28 juni 2006 @ 15:46:11 #172
103793 kozakken
Living the life
pi_39323859
Op dit moment vindt hij de fiets wel leuk, maar dan alleen maar om naar te kijken
Fietsen durft hij echt nog niet. Maar goed, hij is ook relatief jong. Zegt meer over een ongeduldige mama, dan over 't kindje.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 22:13:21 #173
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39408149
Wij zijn op zoek naar kinderstuurtje voor in de auto. Zo eentje waar Kai achterin mee kan spelen tijdens lange autoritten. Ik ben al bij Bart Smit en Halfords geweest maar die hebben het niet. Heeft iemand enig idee waar ik zo'n ding kan vinden?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39409644
lang leve marktplaats!
pi_40807276
Jessie, zit hier niks bij voor Jans?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40807437
voor 3-jarige meisjes:

- disney princess verkleedkist? 30 euro bij Bart Smit, grote roze doos met 4 prinsessenoutfits (Sneeuwwitje, Doornroosje, Assepoester en Tinkerbel)
- allerlei Dora spullen: lotto, memory, domino, puzzels (4-in-1 tot 48 stukjes)
- winkeltje, evt hout
- keukentje
- poppenspullen
- eerste fietsje met zijwieltjes (en toeter, lintjes aan de handvaten, poppenstoeltje)
- duplo / playmobil / barbies
- bambino loco ed individuele spelletjes

ehm.. vast wel meer te verzinnen nog..
pi_40807578
Ik heb ook al van die leuke lijspoppen gezien ent op marktplaats.Heb ent een mailtje gestuurd over de prijs. Ze zijn vaak zo duur, maar wel heel leuk en lief
Op die verkleedset ga ik ook eens kijken.
Van Jip en Janneke heeft Jans al veel gekregen.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator maandag 14 augustus 2006 @ 21:25:07 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40808224
Ik denk even met je mee Jessie:

Iris is helemaal weg van de boekjes over Gonnie en Gijsje.

Grote vloerpuzzels doen het ook altijd wel goed hier.

Ze is al heel goed in Lottino en vind Memoryook helemaal geweldig.

Voor de rest is Iris snel zoet met haar pop, een serviesje, een speelgoedmagnetron en een heleboel fantasie, maar daar heb je natuurlijk niks aan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40808606
Boeken altijd ja! Het grote boek van Kiki is echt heel leuk!
Of klassiekers zoals Jip & Janneke natuurlijk.
  Jubileum moderator maandag 14 augustus 2006 @ 21:56:14 #180
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40809273
Bij Zeeman hebben ze verkleedkleren in de aanbieding. (voorlaatste pagina folder)
Een shirt + accesoires voor kapster of verpleegkundige.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40809713
Op de verlanglijst voor Emma staat dus een pop van Dille en Kamille, als het kan zowel dejongen als het meisje. En blokken, duplo, poppenbedje, abonnement op Pippo,prentenboeken, cd met kinderliedjes (mijn repertoire is ondanks mijn opleiding en werk niet zo groot). Ik weet dat ze een auto-oplegger van Little Tikes krijgt want die heeft smurfinnetje al een jaar of twee geleden op de vrijmarkt gekocht. En van ons krijgt ze iig twee little people dingen (boerderij en trein dacht ik) .
Ik ga iaan familie en vrienden vragen of men iets van het lijstje wil kopen of in overleg met ons zodat we straks niet spullen in de kast moeten verbergen omdat we het niet geschikt vinden voor Emma.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 14 augustus 2006 @ 22:09:00 #182
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_40809821
Mijn schoonzus heeft toen mijn nichtje 5 werd een make-over party gehouden. Mijn nichtje had die prinsessenverkleedkist gekregen voor haar verjaardag en ze had al een prinsessenjurk en toen had ze 4 vriendinnetjes uitgenodigd en ze allemaal omgetoverd in prinsessen met make-up en zo.
Ik heb de foto's gezien van dat feestje en het was echt geweldig. Ik vond het zo'n leuk idee en toen ik die cadeautip van Poemojn zag moest ik hem toch even delen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_40822442
http://www.marktplaats.nl(...)poppen/45658463.html

Ik heb zo goed als een kadootje voor Jans
Het roze lijspopje
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:30:08 #184
81992 Githa
pi_40822784
Wat een schatje is dat poppetje Jessie
Ik vind Janneke als ik uit kan gaan van foto's en verhalen echt een klein moedertje dat zich graag 'mooi' maakt.

Ik zag gister in de speelgoed winkel een roze passpiegel met lichtjes en moest gelijk aan Janneke denken zag haar er al helemaal voorstaan, 'mooi' met kroontje en plastic hakken
pi_40822891
Hahahah dat klopt wel. Ze liep hier bijna elke dag op van die hakjes en kon er zelfs mee scheuren op dr loopfietsje Dat heeft ze echt niet van mij. Nu zijn ze kapot en ik vind dat niet erg. Vond het iets teveel van het goede. Maar als het aan haar ligt krijgt ze weer hakkuh.

Op dr kamertje hebbenw e ook een hele grote spiegel op hun hoogte hangen. Voornamelijk Bo staat daar geregeld voor te zingen
Het voelt heerlijk!!!!
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:01:53 #186
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40823458
Ik zoek voor Samara een poppenzitje voor achterop de fiets, ze heeft voorop een mandje van K3 waar ze echt geen afstand van kan doen.
Nu vind ik wel een rieten mandje op internet maar ik vraag me af of dat echt het enige is.
Het is voor een baby born, die krijgt ze voor haar verjaardag van oma.
Iemand ideeen/ervaring?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40823630
Halfords oa heeft voor 9/10 euro een roze plastic poppenstoeltje (van K3) dat je met elastiekjes of klittenband oid zowel voor- als achterop kunt vastmaken. De meeste fietsenmakers verkopen ook wel zoiets.
/edit Halfords heeft dus geen K3 maar Princess zie ik http://www.halfords.nl/NL(...)htm?productId=612856
K3 heb ik wel eens gezien maar weet dan niet meer waar.
  Moderator dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:16:44 #188
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40823813
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 11:10 schreef poemojn het volgende:
Halfords oa heeft voor 9/10 euro een roze plastic poppenstoeltje (van K3) dat je met elastiekjes of klittenband oid zowel voor- als achterop kunt vastmaken. De meeste fietsenmakers verkopen ook wel zoiets.
/edit Halfords heeft dus geen K3 maar Princess zie ik http://www.halfords.nl/NL(...)htm?productId=612856
K3 heb ik wel eens gezien maar weet dan niet meer waar.
Ik heb hem gezien, bij halfords hebben ze alleen pricess maar ik heb in een andere winkel het zitje van k3 gevonden, die kan inderdaad ook achterop, dank je wel
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40949936
Toen ik voor Jans dr verjaardag aan het kijken was zag ik dit op www.doedoe.nl
Schattig he
Allemaal van hout

Het voelt heerlijk!!!!
pi_40950060
oh die is echt leuk jessie! Die kleurtjes en ik ben gek op houten speelgoed!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_40950118
Leuk he. Ik heb inmiddels die lijs al en hij is tijdelijk uitverkocht. Maar in december komt die man met zo'n grijze baard en dan vind ik dit wel erg leuk voor die meiden samen
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 23:56:28 #192
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40954619
Wat een leuk thee-setje
pi_40956382
oh jessie, da's een veel te leuke site. (heb me ook niet in kunnen houden - namens de sint alvast dan maar).
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 08:43:03 #194
24188 Belana
kloon van belana
pi_40961079
Ow jee... dit gaat geld kosten...
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:55:49 #195
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40962516
Oooooh wat een leuke dingen hebben ze daar!!! Die werkbank lijkt me leuk voor Noah! En die keuken is ook gaaf!! (maar duur!!!!)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:05:02 #196
81992 Githa
pi_40962672
Ik ga niet kijken...ik ga niet kijken
Ik wilde voor Jordy ook eens rondkijken voor een keukentje want hij 'helpt' zo graag met koken.
pi_40963833
nou die keuken (onderdelen) daar zijn echt verschrikkelijk duur hoor, dat gaat me toch te ver. wel heel mooi, maar er zijn voor wat minder geld ook wel leuke keukentjes te koop.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 12:25:21 #198
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40964561
oef, wat een leuke dingen...
Lekker douchen!
  † In Memoriam † zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:18:48 #199
43556 miss_dynastie
pi_40967403
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
Schattig he
Allemaal van hout

[afbeelding]
Wat leuk!!!!!
pi_40969681
Hahahahaha sorry meiden
De houten spelletjes zien er ook allemaal zo leuk uit.
Echt een site voor aankomende december.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 20:14:17 #201
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40976688
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:58 schreef bixister het volgende:
nou die keuken (onderdelen) daar zijn echt verschrikkelijk duur hoor, dat gaat me toch te ver. wel heel mooi, maar er zijn voor wat minder geld ook wel leuke keukentjes te koop.
Het is inderdaad best erg duur maar echt echt onverslijtbaar. Wij hebben een wasmachine en een gasfornuisje hiervan en als je ziet wat ze er soms mee doen... er mankeert nog niks aan.
Leuke site Jessie, al deze spulletjes worden ook in een winkeltje hier verkocht en daar kunnen wij (en vooral de meisjes) slecht voorbijlopen. Zo heerlijk vind ik dat, al dat houten speelgoed.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_40978380
Ja dat keukentje hebben wij ook. (en we hadden later ook nog een plastic keukentje maar dat is al kapot en dat houten blijft heel goed)

Wat leuk Lois, het in het echt zien is nog leuker.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:06:37 #203
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_40978462
Ja joh en het personeel van de winkel bestaat uit personen met een verstandelijke handicap dus het is echt superleuk en gezellig winkelen
Iris heeft er nu een poppenwiegje gezien met suikerzoete bekleding erbij en die heeft ze aan opa en oma gevraagd voor haar verjaardag.
Eva is er helemaal gek van, van het winkeltje dus, omdat ze daar rammelaars en knikkerdingen enzo verkopen.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 21:43:39 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_40979841
nog meer tips van die aard voor Iris' verjaardag???
stormy waters...
sailin'
pi_40980392
Die roze kidnerewagen met die witte stippen is ook zoe leuk he Lois
Het voelt heerlijk!!!!
pi_40995943
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
Schattig he
Allemaal van hout

[afbeelding]
Oh dàt vind ik gaaf! Voor Lara haar verjaardag hebben we zelf een houten keuken gemaakt.
Ze heeft inmiddels al een houten vis die je in partjes kan snijden en wat groenten, gebakjes en theezakjes maar dit is écht heel erg leuk!

Goeie tip!
Screw them.
We're going home.
  zondag 20 augustus 2006 @ 13:33:23 #207
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_40996016
Tja zelf maken is voor ons niet weg gelegd denk ik. We wnen hier nu al een half jaar en zijn nog niet eens klaar enzow
Maar goed, misschien voor sinterklaas én z'n 2e verjaardag een (deel van de) keuken bij elkaar sparen want hij is wel erg gaaf

En hout blijft idd wel lang goed natuurlijk, en zo'n keuken is ook iets waar ie nog jaren mee kan doen, eventueel ook broertjes en zusjes enzow. Maar goed, eerst maar es geld sparen dan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_41296401
snoopy, jij had toch laatst zo'n leuke site genoemd waar morris iets van kado gekregen had, of vergis ik me nu. ging om een soort lotto dacht ik, met vrolijke dieren. ik kan 'm niet meer vinden.
pi_41300323
Bix, ik kon op deze site iets vinden. Het is niet exact hetzelfde maar wel het zelfde merk. Morris heeft een vierkante doos van Djeco met Memo met allerlei dieren erop gekregen. Het is vanaf 2 jaar en ziet er erg leuk uit. Er is idd ook een lottospel te krijgen.
  Jubileum moderator dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:15:17 #210
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41302686
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 21:43 schreef Belana het volgende:
nog meer tips van die aard voor Iris' verjaardag???
Iris is gek van spiegels en van alles van de Disney Prinsessen. Als ze Bart Smit inkomt staat ze alleen maar bij de prinsessenspulletjes te kwijlen

Van ons krijgt ze dit jaar, als er niks misgaat, een houten winkeltje.
(jaja ik ben erg van de houten speelgoed ja)
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:25:35 #211
7074 moussy
kuttekop
pi_41303103
Ik heb trouwens een kind met voorkeur voor houten speelgoed, duplo blijft staan voor houten blokken, en de wader garage heeft inmiddels ook plaats gemaakt voor één van hout.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_41303513
Hier is het eerder andersom. Maar mij maakt t niet echt uit gelukkig, en met haar plastic keukentje heeft ze heerlijk buiten bij haar zwembadje gespeeld deze zomer.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:44:05 #213
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41306544
Maria krijgt dit geweldige poppenhuis voor d'r verjaardag!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41306604
dank je snoopy. maar die ene site weet jij ook niet meer? was een winkel in amsterdam dacht ik? ik had er later zo'n spijt van dat ik 'm niet opgeslagen had in m'n favorieten.
pi_41306638
ooh die is leuk sugar!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:03:14 #216
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41307429
En deze trein hebben we ook voor d'r gekocht! En die heeft ze vandaag zelfs zomaar al gekregen.
Wij zaten er even doorheen en konden niet meer wachten. Hadden een oppepper nodig en een stralend Mariaatje leek ons wel wat. Het hielp ook wel een beetje.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:04:28 #217
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41307496
Is het deze Bix?

Poppenhuis en trein alletwee leuheuk!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:04:40 #218
103793 kozakken
Living the life
pi_41307514
Oh Sugar, wat gaaaf!!!
Dat zijn echt de leuke cadeaus!
pi_41307529
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:45 schreef bixister het volgende:
dank je snoopy. maar die ene site weet jij ook niet meer? was een winkel in amsterdam dacht ik? ik had er later zo'n spijt van dat ik 'm niet opgeslagen had in m'n favorieten.
LB had hem al gevonden
pi_41307562
ah ik heb 'm geloof ik gevonden: http://www.piu-amsterdam.nl/ !! toch?
pi_41307575
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:04 schreef Luchtbel het volgende:
Is het deze Bix?

Poppenhuis en trein alletwee leuheuk!
Volgens mij wel en dan specifiek deze pagina
pi_41307706
ah, lb was me voor zie ik. tnx allemaal!
pi_41307740
Ander vraagje: weet iemand waar je luiers kunt kopen voor een 30cm-pop? Zelf naaien kan ook natuurlijk, schoonmoeder vragen ook, maar kant-en-klaar heeft best voordelen.
pi_41307919
Marktplaats uiteraard

Deze of deze bijvoorbeeld?
pi_41307980
Of bedoelde je de poppenvariant van wegwerpluiers? Die heb ik bij de top1toys zien liggen geloof ik.
pi_41308019
Nee, stof is prima, maar de meeste poppen zijn 44cm dus ik dacht dat die luiers dan te groot zullen zijn voor eentje van 30cm. Maar ik zal eens op MArktplaats kijken, had ik nog niet gedaan. Bedankt.
Myrthe gebruikt nu wegwerpluiers 4+ dus het is al snel beter.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:17:55 #227
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41308137
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef piglet het volgende:

[..]

Volgens mij wel en dan specifiek deze pagina
Piggie!
Waarvoor had jij hem opgeslagen? Ik voor de juwelendoosjes van Kleine Prins
pi_41308194
En anders moet je even op zoek naar wat ouderwetser maandverband (dus zonder vleugels en plastic enzo), dat gebruikten wij vroeger wel eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')