Het is inderdaad best erg duur maar echt echt onverslijtbaar. Wij hebben een wasmachine en een gasfornuisje hiervan en als je ziet wat ze er soms mee doen...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:58 schreef bixister het volgende:
nou die keuken (onderdelen) daar zijn echt verschrikkelijk duur hoor, dat gaat me toch te ver. wel heel mooi, maar er zijn voor wat minder geld ook wel leuke keukentjes te koop.
Oh dàt vind ik gaaf! Voor Lara haar verjaardag hebben we zelf een houten keuken gemaakt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:12 schreef jessie het volgende:
Toen ik voor Jans dr verjaardag aan het kijken was zag ik dit op www.doedoe.nl
Schattig he
Allemaal van hout
[afbeelding]
Iris is gek van spiegels en van alles van de Disney Prinsessen. Als ze Bart Smit inkomt staat ze alleen maar bij de prinsessenspulletjes te kwijlenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:43 schreef Belana het volgende:
nog meer tips van die aard voor Iris' verjaardag???
LB had hem al gevondenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:45 schreef bixister het volgende:
dank je snoopy.maar die ene site weet jij ook niet meer? was een winkel in amsterdam dacht ik? ik had er later zo'n spijt van dat ik 'm niet opgeslagen had in m'n favorieten.
Volgens mij wel en dan specifiek deze paginaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:04 schreef Luchtbel het volgende:
Is het deze Bix?
Poppenhuis en treinalletwee leuheuk!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:05 schreef piglet het volgende:
[..]
Volgens mij wel en dan specifiek deze pagina
![]()
Ik had hem nog niet eens opgeslagenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:17 schreef Luchtbel het volgende:![]()
Piggie!
Waarvoor had jij hem opgeslagen? Ik voor de juwelendoosjes van Kleine Prins
Ik stel voor jij dat even snel wat van die gezelschapsspellen gaat bestellenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:21 schreef piglet het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet eens opgeslagenIk vond het gewoon een uitdaging om hem te vinden
Er is niks op tv enzo...
Hier hebben ze stoffen luiertjes, ze zijn alleen wel voor iets grotere poppen maar misschien passen ze wel gewoon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:09 schreef poemojn het volgende:
Ander vraagje: weet iemand waar je luiers kunt kopen voor een 30cm-pop? Zelf naaien kan ook natuurlijk, schoonmoeder vragen ook, maar kant-en-klaar heeft best voordelen.
en dat vraag je in het speelgoedtopic?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:56 schreef Vicky het volgende:
We zijn ons aan het orienteren op kadootjes voor Ambers verjaardag en jeetje wat is dat moeilijk zeg! Er zijn zoooooveeel leuke dingen te vinden.
Iemand nog tips?
waar anders?quote:Op dinsdag 5 september 2006 12:08 schreef lady-wrb het volgende:
en dat vraag je in het speelgoedtopic?
Loopkar, loopfietsje, poppenwagen, pop, Duplo...quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:56 schreef Vicky het volgende:
We zijn ons aan het orienteren op kadootjes voor Ambers verjaardag en jeetje wat is dat moeilijk zeg! Er zijn zoooooveeel leuke dingen te vinden.
Iemand nog tips?
thnx, dat bedoel ik idd! kwam er ff niet opquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:55 schreef Githa het volgende:
Ik denk dat Smeich een karton/bord bedoeld ipv een poster.
Moeilijk hè, wij vonden het ook zo moeilijk om iets te bedenken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:56 schreef Vicky het volgende:
Iemand nog tips?
Ehhh wat foto's... Ik heb nu zo'n 300 foto's in verschillende categorieën. Ik zit er dus aan te denken om een soort gallery op internet te maken. (noem het een amateuristische webwinkel) Niet met het idee om zo eens veel geld te verdienen. (verzamelen van houten speelgoed is nou eenmaal een hobby van mijn ouders, maar dat huis stroom nu zo vol met speelgoed dat er toch ook wat uit moet)quote:Op woensdag 13 september 2006 10:44 schreef Githa het volgende:
Ik zou het wel kopen hoor Rolf2![]()
Ik koop wel vaker gebruikt speelgoed, mits het er nog goed uitziet en veilig is![]()
Maaruh wie weet zijn er hier ook wel mensen geinteresseerd ? ... Ik zou zeggen plaats eens wat foto's.
Ehh er staat wel ergens zo'n treinbaan, maar kan de foto even niet vinden.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:57 schreef Luchtbel het volgende:waar woon je man, in een speelotheek?
Zit er ook een houtentreinbaan bij? Met zo'n trein met magneetjes?
Ik denk dat het best leuk zal verkopen hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:08 schreef rolf2 het volgende:
[..]
Ehh er staat wel ergens zo'n treinbaan, maar kan de foto even niet vinden.
Enne geen speelotheek, die foto's zijn uit de garage, nog niet eens van de hobbykamer of de schuur![]()
Ik ben dus met mijn beperkte kennis een soort webgallery/winkeltje aan het opzetten, staan nu nog maar iets van 100 items op en ben nog aan het stoeien met de indeling, maar aangezien het nogal wat tijd kost had ik het idee dat als ik hier helemaal afgeschoten wordt er netzogoed mee kan stoppen...
Dat gevoel krijg ik nog niet, dus ik ga nog maar even door![]()
Ehhh zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik denk dat het best leuk zal verkopen hoor.
En wij willen dus graag zo'n trein dat leek me duidelijkdus als je klaar bent of de foto gevonden hebt. Roep gerust.
Jahaquote:Op woensdag 13 september 2006 11:21 schreef rolf2 het volgende:
[..]
Ehhh zoiets bedoel je?
[afbeelding]
Die is er ook![]()
vond hem ook onwijs leuk geworden.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:23 schreef Igraine het volgende:
Oh die is wel leuk geworden zo Vicky.
De driewieler heeft ze hier ook van opa en oma gekregen, maar Amber zal hem vast ook heel leuk vinden.
Ik verwacht dat ik de website over een week of 2 goed genoeg vindt om echt in Google te zetten enzo. (mijn vader moet alle foto's en omschrijvingen nog toevoegen) (het bijhouden van die site zal dan wel een winterprojectje van mijn vader worden) dan heb ik de emailadressen ook aangemaakt zodat je kan vragen wat het moet kosten enzo...quote:Op woensdag 13 september 2006 11:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jahazoiets willen wij wel overnemen denk ik.
Kijk daar kan ik iets mee... gaan we aanpassen;)quote:Op woensdag 13 september 2006 12:38 schreef Jelief het volgende:
feedback: bij zo ongeveer elk stuk speelgoed staat 'mooie houten' , misschien wat mierenneukerig maar ik vind het wat overdreven staan om bij elk stuk te zeggen dat het mooi is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |