vermoed van nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:50 schreef D.Rose het volgende:
enne, uitzwaaien is een beetje aan de vroege kant he, of blijft dit topic open tot zondag?
gotsiequote:Op dinsdag 15 november 2005 23:05 schreef Jaguarized het volgende:
naja, ik ga slapen, wekker gaat weer om 04.30. ajuus
Trusten .quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:09 schreef D.Rose het volgende:
leeglooptopic
ik ga trouwens ook slapen
welterusten
B
Beter laat dan nooitquote:
Heejquote:Op woensdag 16 november 2005 00:00 schreef Walken het volgende:
[..]
PS!![]()
Alles wel aan uw kant van de lijn?
Ik meen herkend te wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:03 schreef PrintScreen het volgende:
Heej![]()
Alles in het midden
Bij u loopt het ook naar behoren?![]()
Groningen en dequote:Op woensdag 16 november 2005 00:06 schreef Walken het volgende:
[..]
Ik meen herkend te worden![]()
![]()
Zelfde als aan uw kant... Alles in het midden... Wel met de mogelijkheid tot een linkse draaiDoorploeteren dus
jammer van die pi en diequote:
zondag gaat ie naar Braziliequote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef PrintScreen het volgende:
Waar gaat Rose heen
Of zwaaien we hem hier uit omdat ie ging slapen?
Alsof het serieus bedoelt was dus?quote:Op woensdag 16 november 2005 00:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
jammer van die pi en dieaan het eind
Maar die zie i kgewoon niet![]()
![]()
wtf moet ie daar doen?quote:
jaquote:Op woensdag 16 november 2005 00:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Alsof het serieus bedoelt was dus?
Ik ben te transparantquote:Op woensdag 16 november 2005 00:08 schreef PrintScreen het volgende:
Groningen en dededen mij aan een zeker iemand denken
![]()
Aah, u heeft nog een keuze
Las op essel en vraag dus niet verder naar hoe en wat
Bij deze danquote:
Kan ook natuurlijkquote:
En lief daarbijquote:Op woensdag 16 november 2005 00:14 schreef Walken het volgende:
[..]
Ik ben te transparant![]()
Je hebt op Essel ook het nieuwe topic meegekregen?![]()
2e bericht daarin is voor jou iig
Anyhoo... Ik ga hooiwaartsWord morgenochtend wakkergebeld zowaar, en wil nog wel wat schapen tellen voor die tijd... Een goede nachtrust, allen, en tot de volgende!
![]()
quote:
lijkt het jou niks daarquote:Kan ook natuurlijk
Zie Brazilië als land waarnaar je word gestuurd voor je werk
Niet na de ervaringen die mijn man daar heeft gehadquote:
dat zijn inderdaad de mindere kanten jaquote:Op woensdag 16 november 2005 00:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet na de ervaringen die mijn man daar heeft gehad
Bestolen worden door de politie, kinderen die geschopt worden als ze om eten bedelen
altijd makkelijk als je reserve in de kofferbak hebt liggenquote:Op woensdag 16 november 2005 07:37 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Ook maar weer richting school vertrekt. Nu nog mijn portie enthousiasme uit de koffer van mijn auto halen en ik kan er weer tegenaan![]()
Ach ja. Ik ben het ermee eens.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Info omtrent opheffing regel: 'niet mogen klagen over Fok!'ik ben de weg écht kwijt hoor..
Dus je mag wel klagen over fok, maar niet over de traagheid, niet over bans, niet over het crewbeleid, maar verder laten we alles openquote:Op woensdag 16 november 2005 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Info omtrent opheffing regel: 'niet mogen klagen over Fok!'ik ben de weg écht kwijt hoor..
Dat slaat nergens op en dat weet jij ook welquote:Op woensdag 16 november 2005 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus je mag wel klagen over fok, maar niet over de traagheid, niet over bans, niet over het crewbeleid, maar verder laten we alles open
Weet je? Ik vind die bekendmaking een opkrikpost
Niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 10:06 schreef Tha_T het volgende:
Dat slaat nergens op en dat weet jij ook wel
Ofzo
nu je het zegt ja.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus je mag wel klagen over fok, maar niet over de traagheid, niet over bans, niet over het crewbeleid, maar verder laten we alles open
Weet je? Ik vind die bekendmaking een opkrikpost
ik doe dat al sinds het begin. ik heb me geregistreerd om te klagen over Fok!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet?Noem eens iets waar je wel over mag klagen dan?
ik kan HEEL ERG onderbouwd klagen over de traagheid of over het crewbeleid hoor
Sterker nog, mijn laatste pakweg 40.000 posts doe ik niet anders
Je ziet maarquote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien over onzin usersquote:Op woensdag 16 november 2005 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Definieer bagger.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je ziet maar. Als het onderbouwd is mag het. OP's als "ja, dat vind ik" zijn nou eenmaal bagger
Naah bans worden niet besproken op het forumquote:Op woensdag 16 november 2005 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
Misschien over onzin usersdie topics kapot maken.
![]()
*ping*quote:Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah bans worden niet besproken op het forum
Wacht eens: Klagen over het uitblijven van een ban mag natuurlijk weer WEL dan
Ik had het dan ook niet over een ban.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah bans worden niet besproken op het forum
Wacht eens: Klagen over het uitblijven van een ban mag natuurlijk weer WEL dan
Dat noem ik nou een onzin topic.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Kijk eens naar KLB op zich PI
Ik ga eens zoeken. Zoiets
zoveel hoef je niet te zoekenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:44 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Kijk eens naar KLB op zich PI
Ik ga eens zoeken. Zoiets
KLB -> ONZquote:Op woensdag 16 november 2005 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutpepernoten zijn op
Hartstikke goed onderbouwd
Ah nee bok opquote:
ooh sorry, ik had je OP natuurlijk niet gelezen he. Ik wilde graag de fipo.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah nee bok opals het ONZ was had ik het daar wel geopend jah
denk je dat ik niet weet hoe zo'n forum werkt of zo?
ja godverquote:Op woensdag 16 november 2005 10:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh sorry, ik had je OP natuurlijk niet gelezen he. Ik wilde graag de fipo.![]()
Maar wel eenquote:Op woensdag 16 november 2005 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutpepernoten zijn op
Hartstikke goed onderbouwd
ik zal vanavond eens gaan klagen over een dame op een fiets. Valt vast een mouw aan te passen.quote:Op woensdag 16 november 2005 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker vlot T_T![]()
na ja, toch weer ff lol gehad
Moet kunnen dacht ik zoquote:Op woensdag 16 november 2005 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker vlot T_T![]()
na ja, toch weer ff lol gehad
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal vanavond eens gaan klagen over een dame op een fiets. Valt vast een mouw aan te passen.
In KLB valt het idd mee. Vooral in dat powerball-topicquote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef Bengeltje het volgende:Wat zijn jullie gemeen, ik ga nooit offtopic.
Zeg ga jij tonks pesten ofzo, en niet Tha_Tquote:Op woensdag 16 november 2005 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal vanavond eens gaan klagen over een dame op een fiets. Valt vast een mouw aan te passen.
Valt wel mee zegt iequote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef Tha_T het volgende:
[..]
In KLB valt het idd mee. Vooral in dat powerball-topic
nee hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 11:02 schreef Bengeltje het volgende:Wat zijn jullie gemeen, ik ga nooit offtopic.
Stel je voor dat je ontdekt hoe een ontkleed vrouwspersoon eruit zietquote:
Daar heb ik mijn eigen collectie voorquote:Op woensdag 16 november 2005 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je voor dat je ontdekt hoe een ontkleed vrouwspersoon eruit ziet![]()
The Horror!!
Ech welquote:Op woensdag 16 november 2005 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Valt wel mee zegt ieIk ben bijna overal altijd heel serieus,
Goed he.
Met een slangenhuidjequote:Op woensdag 16 november 2005 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had de plaatjes netjes afgeblokt hoor, zie mijn eerdere topic in B&H
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je voor dat je ontdekt hoe een ontkleed vrouwspersoon eruit ziet![]()
The Horror!!
die waren toch best beschaafd? Maar volgens een blauwe daar mocht een penetratie achter blokjes ook niet. Dan moet ie wel het origineel kennen natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee hoor
* indahnesia.com insert aai-over-de-bol-smiley
Die waren beschaafdquote:Op woensdag 16 november 2005 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die waren toch best beschaafd? Maar volgens een blauwe daar mocht een penetratie achter blokjes ook niet. Dan moet ie wel het origineel kennen natuurlijk![]()
Ik wil niet stoken, maar uhhhquote:Op woensdag 16 november 2005 11:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Flash wil geen ONZ in zijn AT hebben staan
Toch?
ik zoek gewoon een plaatje zonder bloot o.i.d. en plak er alsnog een blokje overheen.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die waren beschaafdmaar als het niet mag van een blauwe daar dan mag het niet he
Yvonne op een fiets.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zoek gewoon een plaatje zonder bloot o.i.d. en plak er alsnog een blokje overheen.![]()
Moet ik natuurlijk wel eerst een plaatje vinden![]()
NAAKT slangenhuidje jahquote:
Ik ga eens meezoekenquote:Op woensdag 16 november 2005 11:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zoek gewoon een plaatje zonder bloot o.i.d. en plak er alsnog een blokje overheen.![]()
Moet ik natuurlijk wel eerst een plaatje vinden![]()
Pssst dat kan je er uit slopen, en bovendien gebruik ik NOOIT ATquote:Op woensdag 16 november 2005 11:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Flash wil geen ONZ in zijn AT hebben staan
Toch?
Jouw AT Dit dusquote:Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pssst dat kan je er uit slopen, en bovendien gebruik ik NOOIT AT![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik mezelf.![]()
Neuj, anderen zeggen dat altijd, ik ontken alleen niet.
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NAAKT slangenhuidje jah
DUH dat dat niet mag
Verderfelijk man, een blote vrouwen-neusquote:Op woensdag 16 november 2005 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NAAKT slangenhuidje jah
DUH dat dat niet mag
He bah. Maryse weer eens onzorgvuldig geweest met haar plaatjes?quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
hee zou dit mogen trouwens?
[afbeelding]
Dat ze dan suikerpapier had gebruikt.quote:Op woensdag 16 november 2005 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
hee zou dit mogen trouwens?
[afbeelding]
ja sorryquote:Op woensdag 16 november 2005 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
fles, het is trouwens een plaatje van 3.3 MB
die's al oud manquote:Op woensdag 16 november 2005 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
indah!Het weer in Frankrijk
[afbeelding]
oh ik had m nog niet gezienquote:Op woensdag 16 november 2005 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die's al oud manmaar hij's wel geinig
![]()
hier schijnt de zon weer eensquote:Op woensdag 16 november 2005 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:Begint het hier ineens ff te gieten en te stormen
die bui was net bij mijquote:Op woensdag 16 november 2005 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:Begint het hier ineens ff te gieten en te stormen
Hoiquote:
Lekkerquote:
ik moet toch nog werken tussendoorquote:Op woensdag 16 november 2005 14:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker. Saai, ik ga maar weer iets anders doen.... Misschien tot later
.
Inda's uitleg begreep ik, dus ik negeer jou ffquote:Op woensdag 16 november 2005 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
maar het kan ook zijn dat het iets te maken heeft met de "bewuste zelfmoord" mentaliteit van lemmingen
Ik meende het hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 14:43 schreef leonieke het volgende:
Inda's uitleg begreep ik, dus ik negeer jou ff![]()
bedankt voor het typenquote:Op woensdag 16 november 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
een goeie lemming is bijvoorbeeld als indah een topic opent van "jah ik rij daar met m'n scooter op het fietspad, rijden er 3 van die mongolen voor me, toeter ik ook nog uitgebreid, probeer ik er heel voorzichtig langs te gaan, door het gras, komt er zo'n idioot ineens naar links bla bla bla..."
en dat ik dan een topic open "dus ik reed rustig met wat vrienden op het fietspad, komt er ineens zo'n teringidioot op een scooter aan johbegint van honderd meter af al als een dolle te toeteren nou JAAAA
Dus wij fietsen gewoon door, probeert die achterlijke er door het gras voorbij te komen
" etc
You get the point
ik heb het vorige maand voor elkaar gekregen dat na een lemming van mij het oorspronkelijke topic gesloten werdquote:Op woensdag 16 november 2005 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik meende het hoor![]()
Als je een lemming opent, dan WEET je dat je een van de kortste wegen naar een slotje bewandelt
maar goed, dan negeer ik jou verder ook wel
Jah wist ik veel dat je het had op een slotjequote:Op woensdag 16 november 2005 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik meende het hoor![]()
Als je een lemming opent, dan WEET je dat je een van de kortste wegen naar een slotje bewandelt
maar goed, dan negeer ik jou verder ook wel
Nu begrijp ik het helemaalquote:Op woensdag 16 november 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
goeie uitleg
Woeiquote:
Geen regen bij mij hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
het is originele Cold November Rain
Hagel hierquote:
Ik was even in de warquote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus in Eindhoven heeft men ook dikke moeite met het juist instellen van de klok op het station. Voornamelijk op spoor 5 en 6 staan er minstens 4 klokken op 4 verschillende tijdstippen.![]()
Ik had hem al verwacht.quote:
ik heb Jezus ook al gemist merk ikquote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus in Eindhoven heeft men ook dikke moeite met het juist instellen van de klok op het station. Voornamelijk op spoor 5 en 6 staan er minstens 4 klokken op 4 verschillende tijdstippen.![]()
Dan had je nu een maandbanquote:Op woensdag 16 november 2005 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
Speciaal voor fles, van zijn grootste vriend, klik. Als ik die eerste regel gezegd zou hebben....
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan had je nu een maandban![]()
tja, waar gaat het heen met Nederlandquote:Op woensdag 16 november 2005 18:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Tis toch wat met de jeugd van tegenwoordig.
Idd.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, waar gaat het heen met Nederland![]()
ach, hij doet goed zijn bestquote:Op woensdag 16 november 2005 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
Speciaal voor fles, van zijn grootste vriend, klik. Als ik die eerste regel gezegd zou hebben....
ach, als stationsklokken 12 uur achterlopen, staan ze weer goed natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd.![]()
En toen ik voor de tweede keer in Eindhoven kwam waren ze al bezig met verzetten.Het stond ook nog maar 3 dagen verkeerd.
![]()
![]()
zullen we het "gezamenlijk opererende GC-mods overleg"quote:Op woensdag 16 november 2005 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
brechtje gaat zelf steeds SC-en, en 4 posts later loopt ze weer dat iedereen niet mag SC-enEn dan beschuldigen ze óns van postopkrikken
![]()
goed idee, maar mag dat wel undercover en met persoonsbescherming?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zullen we het "gezamenlijk opererende GC-mods overleg"eens op instructiekamp naar PUB sturen?
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
persoonsbescherming?
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
brechtje gaat zelf steeds SC-en, en 4 posts later loopt ze weer dat iedereen niet mag SC-enEn dan beschuldigen ze óns van postopkrikken
![]()
Stouterd!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
damn, ik kon het niet laten tóch even een SC post te plaatsen in PUB
reisbegeleider is een mooie verwoordingquote:Op woensdag 16 november 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Met fles als drill instructor / reisbegeleider.![]()
Trekken en Trekken?quote:
Rekken is niet met een Tquote:
oh 3 topics terug heb je gepostquote:Op woensdag 16 november 2005 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb er alweer een paar minuten niet gepost hoor![]()
Oeh wat braaf.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb er alweer een paar minuten niet gepost hoor![]()
haha.. voetjebalquote:Op woensdag 16 november 2005 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rekken is niet met een T
Trinidad en Tobago
hehehequote:Op woensdag 16 november 2005 18:45 schreef Jaguarized het volgende:
@fles: Quote dan niet zo snel klojo.![]()
ja en jij vliegt er ook afquote:Op woensdag 16 november 2005 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gat-ver-damme.. m&m's op een blote kut![]()
en twee dezelfde plaatjes in 1 post mag ook niet, sorry fles.. het kan écht niet meer geaccepteerd wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en jij vliegt er ook af
een plaatje van kots uit een geel mannetje posten
Doe jij dan die chick in die badkuip.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en jij vliegt er ook af
een plaatje van kots uit een geel mannetje posten
Mea culpaquote:Op woensdag 16 november 2005 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en twee dezelfde plaatjes in 1 post mag ook niet, sorry fles.. het kan écht niet meer geaccepteerd worden![]()
da's Yvonne toch? Dáárom mag het niet geplaatst worden, echt niet omdat ze over zichzelf heen schijt hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doe jij dan die chick in die badkuip.![]()
vooruit dan.. maar neem wel wat tie-wraps mee voor het tuig van PUB.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mea culpa
*polsen aanbiedt
[afbeelding]
[a] omdat we niet over fok mogen klagen, maar ook weer welquote:Op woensdag 16 november 2005 18:53 schreef dolle_hond het volgende:
wrom gaat dit topic zo traag vandaag?
Ik hoor dat we bij de UK Police nog wat dumdums kunnen krijgenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vooruit dan.. maar neem wel wat tie-wraps mee voor het tuig van PUB.![]()
Omdat Red Bus staakt en ze daarom de server van fok laten staken vandaag.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:53 schreef dolle_hond het volgende:
ik moest werkenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:53 schreef dolle_hond het volgende:
dat valt ook onder [e]quote:Op woensdag 16 november 2005 18:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat Red Bus staakt en ze daarom de server van fok laten staken vandaag.
En ik was ook pas om 4 uur thuis van werk.quote:
Hejja toen had ik jouw post nog niet gelezen.quote:
altijd inzetbaar tegen illegale Brazilianen, boomknuffelaars, mussen en ander ongediertequote:Op woensdag 16 november 2005 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat we bij de UK Police nog wat dumdums kunnen krijgen
sowwyquote:Op woensdag 16 november 2005 19:01 schreef indahnesia.com het volgende:
tenzij d_h er doorheen banjert
Hoeveel is het geworden?quote:
Wel actief mee blijven posten he?quote:
ja, normaal is het pas op vrijdag.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:03 schreef dolle_hond het volgende:
wat een humor op de woensdag
en in PUB is het minstens 12 dagen per week prijsquote:Op woensdag 16 november 2005 19:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's iedere dag al in ONZ
en ok 30 uur per dagquote:Op woensdag 16 november 2005 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en in PUB is het minstens 12 dagen per week prijs
Einstein zou daar eens moeten gaan kijken hoe dat kanquote:
Dan heb jij mij gisteren opzettelijk aangezet tot verkeerd gedrag.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[c] omdat we geen kwartetjes meer mogen leggen
oh jaquote:Op woensdag 16 november 2005 19:16 schreef leonieke het volgende:
Dan heb jij mij gisteren opzettelijk aangezet tot verkeerd gedrag.![]()
Je wil mij geband krijgen zeker?![]()
Wie heeft jou dat wijsgemaakt?quote:Op woensdag 16 november 2005 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh jamaar dat was opzettelijk stout doen
Ik weet dat je daar opgewonden van raakt
ik heb nog 4 halve liters grolsquote:Op woensdag 16 november 2005 19:49 schreef indahnesia.com het volgende:
grrr.. te laat om naar de super te gaan , nu moet ik naar de AH, maar ik moet en zal bier hebben vanavond. Tot zo dan maar![]()
Ja, anders vannacht om 3u als ik net slaapquote:Op woensdag 16 november 2005 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb wel zin om nieke te SMSsen eigenlijk
En wat ben jij verslaafdquote:Op woensdag 16 november 2005 19:49 schreef indahnesia.com het volgende:
grrr.. te laat om naar de super te gaan , nu moet ik naar de AH, maar ik moet en zal bier hebben vanavond. Tot zo dan maar![]()
geilquote:Op woensdag 16 november 2005 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb nog 4 halve liters grols
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |