Hagel hierquote:
Ik was even in de warquote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus in Eindhoven heeft men ook dikke moeite met het juist instellen van de klok op het station. Voornamelijk op spoor 5 en 6 staan er minstens 4 klokken op 4 verschillende tijdstippen.![]()
Ik had hem al verwacht.quote:
ik heb Jezus ook al gemist merk ikquote:Op woensdag 16 november 2005 18:22 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus in Eindhoven heeft men ook dikke moeite met het juist instellen van de klok op het station. Voornamelijk op spoor 5 en 6 staan er minstens 4 klokken op 4 verschillende tijdstippen.![]()
Dan had je nu een maandbanquote:Op woensdag 16 november 2005 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
Speciaal voor fles, van zijn grootste vriend, klik. Als ik die eerste regel gezegd zou hebben....
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan had je nu een maandban![]()
tja, waar gaat het heen met Nederlandquote:Op woensdag 16 november 2005 18:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]Tis toch wat met de jeugd van tegenwoordig.
Idd.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, waar gaat het heen met Nederland![]()
ach, hij doet goed zijn bestquote:Op woensdag 16 november 2005 18:25 schreef Jaguarized het volgende:
Speciaal voor fles, van zijn grootste vriend, klik. Als ik die eerste regel gezegd zou hebben....
ach, als stationsklokken 12 uur achterlopen, staan ze weer goed natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2005 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd.![]()
En toen ik voor de tweede keer in Eindhoven kwam waren ze al bezig met verzetten.Het stond ook nog maar 3 dagen verkeerd.
![]()
![]()
zullen we het "gezamenlijk opererende GC-mods overleg"quote:Op woensdag 16 november 2005 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
brechtje gaat zelf steeds SC-en, en 4 posts later loopt ze weer dat iedereen niet mag SC-enEn dan beschuldigen ze óns van postopkrikken
![]()
goed idee, maar mag dat wel undercover en met persoonsbescherming?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zullen we het "gezamenlijk opererende GC-mods overleg"eens op instructiekamp naar PUB sturen?
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
persoonsbescherming?
quote:Op woensdag 16 november 2005 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
brechtje gaat zelf steeds SC-en, en 4 posts later loopt ze weer dat iedereen niet mag SC-enEn dan beschuldigen ze óns van postopkrikken
![]()
Stouterd!quote:Op woensdag 16 november 2005 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
damn, ik kon het niet laten tóch even een SC post te plaatsen in PUB
reisbegeleider is een mooie verwoordingquote:Op woensdag 16 november 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Met fles als drill instructor / reisbegeleider.![]()
Trekken en Trekken?quote:
Rekken is niet met een Tquote:
oh 3 topics terug heb je gepostquote:Op woensdag 16 november 2005 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb er alweer een paar minuten niet gepost hoor![]()
Oeh wat braaf.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb er alweer een paar minuten niet gepost hoor![]()
haha.. voetjebalquote:Op woensdag 16 november 2005 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rekken is niet met een T
Trinidad en Tobago
hehehequote:Op woensdag 16 november 2005 18:45 schreef Jaguarized het volgende:
@fles: Quote dan niet zo snel klojo.![]()
ja en jij vliegt er ook afquote:Op woensdag 16 november 2005 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gat-ver-damme.. m&m's op een blote kut![]()
en twee dezelfde plaatjes in 1 post mag ook niet, sorry fles.. het kan écht niet meer geaccepteerd wordenquote:Op woensdag 16 november 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en jij vliegt er ook af
een plaatje van kots uit een geel mannetje posten
Doe jij dan die chick in die badkuip.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en jij vliegt er ook af
een plaatje van kots uit een geel mannetje posten
Mea culpaquote:Op woensdag 16 november 2005 18:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en twee dezelfde plaatjes in 1 post mag ook niet, sorry fles.. het kan écht niet meer geaccepteerd worden![]()
da's Yvonne toch? Dáárom mag het niet geplaatst worden, echt niet omdat ze over zichzelf heen schijt hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doe jij dan die chick in die badkuip.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |