hier schijnt de zon weer eensquote:Op woensdag 16 november 2005 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:Begint het hier ineens ff te gieten en te stormen
die bui was net bij mijquote:Op woensdag 16 november 2005 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:Begint het hier ineens ff te gieten en te stormen
Hoiquote:
Lekkerquote:
ik moet toch nog werken tussendoorquote:Op woensdag 16 november 2005 14:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Lekker. Saai, ik ga maar weer iets anders doen.... Misschien tot later
.
Inda's uitleg begreep ik, dus ik negeer jou ffquote:Op woensdag 16 november 2005 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
maar het kan ook zijn dat het iets te maken heeft met de "bewuste zelfmoord" mentaliteit van lemmingen
Ik meende het hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 14:43 schreef leonieke het volgende:
Inda's uitleg begreep ik, dus ik negeer jou ff![]()
bedankt voor het typenquote:Op woensdag 16 november 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
een goeie lemming is bijvoorbeeld als indah een topic opent van "jah ik rij daar met m'n scooter op het fietspad, rijden er 3 van die mongolen voor me, toeter ik ook nog uitgebreid, probeer ik er heel voorzichtig langs te gaan, door het gras, komt er zo'n idioot ineens naar links bla bla bla..."
en dat ik dan een topic open "dus ik reed rustig met wat vrienden op het fietspad, komt er ineens zo'n teringidioot op een scooter aan johbegint van honderd meter af al als een dolle te toeteren nou JAAAA
Dus wij fietsen gewoon door, probeert die achterlijke er door het gras voorbij te komen
" etc
You get the point
ik heb het vorige maand voor elkaar gekregen dat na een lemming van mij het oorspronkelijke topic gesloten werdquote:Op woensdag 16 november 2005 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik meende het hoor![]()
Als je een lemming opent, dan WEET je dat je een van de kortste wegen naar een slotje bewandelt
maar goed, dan negeer ik jou verder ook wel
Jah wist ik veel dat je het had op een slotjequote:Op woensdag 16 november 2005 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik meende het hoor![]()
Als je een lemming opent, dan WEET je dat je een van de kortste wegen naar een slotje bewandelt
maar goed, dan negeer ik jou verder ook wel
Nu begrijp ik het helemaalquote:Op woensdag 16 november 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
goeie uitleg
Woeiquote:
Geen regen bij mij hoorquote:Op woensdag 16 november 2005 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
het is originele Cold November Rain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |