altijd makkelijk als je reserve in de kofferbak hebt liggenquote:Op woensdag 16 november 2005 07:37 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Ook maar weer richting school vertrekt. Nu nog mijn portie enthousiasme uit de koffer van mijn auto halen en ik kan er weer tegenaan![]()
Ach ja. Ik ben het ermee eens.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Info omtrent opheffing regel: 'niet mogen klagen over Fok!'ik ben de weg écht kwijt hoor..
Dus je mag wel klagen over fok, maar niet over de traagheid, niet over bans, niet over het crewbeleid, maar verder laten we alles openquote:Op woensdag 16 november 2005 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Info omtrent opheffing regel: 'niet mogen klagen over Fok!'ik ben de weg écht kwijt hoor..
Dat slaat nergens op en dat weet jij ook welquote:Op woensdag 16 november 2005 10:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus je mag wel klagen over fok, maar niet over de traagheid, niet over bans, niet over het crewbeleid, maar verder laten we alles open
Weet je? Ik vind die bekendmaking een opkrikpost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |