Het ging niet louter om filebestrijding volgens mij, zelfs niet in de eerste plaats.quote:Op maandag 3 april 2006 13:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als uit onderzoek blijkt dat het alleen maar tot meer files leidt dan ben ik niet dramatisch bezig hoor slechts pragmatisch.
Of houd je graag dingen in stand die niet werken?
Wat strenger controleren? Op snelheid? In de file zal de snelheid ook niet erg hoog zijn lijkt me.quote:Op maandag 3 april 2006 13:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daarom zal er ook extra voorlichting gegeven moeten worden en misschien wel strenger gecontroleerd moeten worden.
Ja het stokpaardje milieu werd er natuurlijk zo snel mogelijk bijgehaald. Als jij gelooft dat de overheid daadwerkelijk om het milieu geeft moet je het zelf weten. Ik vind je dan naïef.quote:Op maandag 3 april 2006 13:32 schreef SCH het volgende:
Het ging niet louter om filebestrijding volgens mij, zelfs niet in de eerste plaats.
Ja of aanpassen want bij de eerder genoemde A13 was deluchtkwaliteit wel verbeterd. Misschien gaat er nu wat foutquote:Op maandag 3 april 2006 13:27 schreef Jalu het volgende:
[..]
En wat als dan nog steeds hetzelfde beeld blijkt? Dan wel afschaffen die flauwekul?
[..]
Had het over een vergelijking ten opzichte van de standaard van 120...quote:Ach, zo dus. Als 80 km/h nog meer files blijkt te veroorzaken moeten we de maximumsnelheid nog maar lager maken, tot het moment dat een file niet meer aan die definitie voldoet omdat de maximumsnelheid nog maar 30 km/h is. Tja, het is een manier om je gelijk te halen...
[..]
Misschien maar ik wacht liever een officieel onderzoek van Rijkswaterstaat af. Waarbij niet alleen het aantal files wordt meegenomen maar ook de gemiddelde lengte, de doorstroming en de milieuvervuiling.quote:Met een averechts effect.
Zoals gezegd ik wacht liever een onderzoek af dat meer onderzoekt dan alleen het aantal files. ook lengte, oplossingssnelheid, doorstroming en milieubelasting.quote:Op maandag 3 april 2006 13:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe kan je een regel beter implementeren als die regels al goed zijn ingevoerd? Wanneer ga je nou eens toegeven dat die 80 km regel niet werkt? De cijfers spreken voor zich, de praktijk spreekt voor zich en nu moeten we langer door blijven kutten omdat "het op den duur misschien wel gaat werken"?
Dat is inderdaad van belang. Dat jij daar geen ruk om geeft kan me niet zoveel schelen.quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef MrX1982 het volgende:
Het stokpaardje het milieu is weer van stal gehaald.
Er is helemaal niet gekeken naar het aantal files, maar naar de filedruk, dat is heel wat anders:quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zoals gezegd ik wacht liever een onderzoek af dat meer onderzoekt dan alleen het aantal files. ook lengte, oplossingssnelheid, doorstroming en milieubelasting.
80 kilometer zones zorgen voor meer filesquote:De filedruk op de Nederlandse snelwegen nam het eerste kwartaal van dit jaar flink toe.
Ach dat jij het woord milieu onder je ctrl+v hebt staan verbaast me niets. Je draagt enkel bij aan de degeneratie van het woord milieu.quote:Op maandag 3 april 2006 13:40 schreef du_ke het volgende:
Dat is inderdaad van belang. Dat jij daar geen ruk om geeft kan me niet zoveel schelen.
quote:Op maandag 3 april 2006 13:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja het stokpaardje milieu werd er natuurlijk zo snel mogelijk bijgehaald. Als jij gelooft dat de overheid daadwerkelijk om het milieu geeft moet je het zelf weten. Ik vind je dan naïef.
De schatkist. Mooi verpakt in de bekende milieu retoriek.quote:Op maandag 3 april 2006 13:57 schreef SCH het volgende:Deze maatregelen zijn er vooral voor het milieu, waar anders voor?
Oh gos, gaan we op die toerquote:Op maandag 3 april 2006 13:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De schatkist. Mooi verpakt in de bekende milieu retoriek.
Een overheid streeft een ding na en dat is geld. De rest staat in dienst van dat doel.
Het pakt slecht uit, dus we verlengen de proef?quote:Op maandag 3 april 2006 13:58 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat er geprobeerd moet worden de zones uit te breiden en zeker een jaar te wachten.
Je reinste onzin.quote:Op maandag 3 april 2006 13:59 schreef MrX1982 het volgende:
Een overheid streeft een ding na en dat is geld. De rest staat in dienst van dat doel.
Het moet nog wennen dus geven we het de tijd en breiden we het uitquote:Op maandag 3 april 2006 14:00 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Het pakt slecht uit, dus we verlengen de proef?
Waarom zeg je dat niet tegen MrX en al die andere hardrij-fanaten?quote:Op maandag 3 april 2006 14:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Duke, doe eens googlen op Tunnelvisie en kijk dan eens in de spiegel
wat is er nou weer mis met hardrijdenquote:Op maandag 3 april 2006 14:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat niet tegen MrX en al die andere hardrij-fanaten?![]()
My god man, ben ik blij dat jij niet de minister van verkeer benquote:Op maandag 3 april 2006 14:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Het moet nog wennen dus geven we het de tijd en breiden we het uit
Je bent zo schattig links, als het in de praktijk keer op keer niet werkt, dan gewoon nog een keer proberen...quote:Op maandag 3 april 2006 13:58 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat er geprobeerd moet worden de zones uit te breiden en zeker een jaar te wachten.
Oh als de overheid zo begaan is met het milieu waarom sluiten ze die gore havens bij Rotterdam niet? Ben je daar weleens geweest en heb je weleens geroken hoe het daar stinkt?quote:Op maandag 3 april 2006 13:59 schreef SCH het volgende:
Oh gos, gaan we op die toer![]()
Daar haak ik bij af hoor, dat vind ik zo ontzettend sneu en slachtofferig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |