kan ik me wel voorstellen ja...quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:49 schreef melke het volgende:
Vond gisteravond toch leuker om te kijken hoor!
YEAH! Who da man? Who da man?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan ik me wel voorstellen ja...
Helpt het als de SC-deelnemers een karaokenacht houden?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
YEAH! Who da man? Who da man?
Tommy, ik voel mij helemaal warm van binnen.quote:
Kun je een beetje zingen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
kan ik me wel voorstellen ja...
Helpt het als de SC-deelnemers een karaokenacht houden?![]()
Ahhh een kerstkindjequote:Op dinsdag 15 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
YEAH! Who da man? Who da man?
In vergelijking met de BB-bewoners wel.. .in vergelijking met iemand die wel toon kan houden: neuhquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:53 schreef Wup het volgende:
jullie zijn allemaal zat........
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:53 schreef Wup het volgende:
Nee hoor, dat zijn de natuurlijke gevolgen van te veel streams kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:53 schreef Wup het volgende:
Kun je googlen, kun je ook zelf maken en dan via "wijzig profiel" uploadenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:54 schreef melke het volgende:
Hee, waar vind ik trouwens zo'n plaatje wat jullie links hebben? Hebben jullie dat via google ofzo?
Dan ben jij dus zatquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:55 schreef Wup het volgende:
ow maar dit is echt de eerste keer dat ik er geen touw meer aan kan vastknopen.
Ik heb er 1 voor jequote:Op dinsdag 15 november 2005 01:54 schreef melke het volgende:
Hee, waar vind ik trouwens zo'n plaatje wat jullie links hebben? Hebben jullie dat via google ofzo?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Kun je googlen, kun je ook zelf maken en dan via "wijzig profiel" uploaden
Het is juist de eerste keer dat ik het kan volgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:55 schreef Wup het volgende:
ow maar dit is echt de eerste keer dat ik er geen touw meer aan kan vastknopen.
Nee hoor, chantal is al een paar jaar geleden weer opgestaan uit de doodquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:55 schreef Sanne1805 het volgende:
Diepe rust in huis....
IEDEREEN IS DOOD!! ja hier ook...
Geen druppel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:53 schreef Wup het volgende:
even uit mijn hoofd: maximaal 60x60 pixels.. maar dat wordt vemeld als je wilt uploadenquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:56 schreef melke het volgende:
[..]
Oke dankje, moet het nog een speciaal formaat hebben of maakt dat niet uit?
You're welcomequote:Op dinsdag 15 november 2005 01:56 schreef melke het volgende:
[..]
Zeg! Hoe lelijk denk je dat ik ben! Bedankt heee
psstt... je hoeft er niet op te lijken hoor.. ik draag normaal ook geen mijter...quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:56 schreef melke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:56 schreef melke het volgende:
[..]
En ik deel normaal ook geen handtekeningen uitquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
psstt... je hoeft er niet op te lijken hoor.. ik draag normaal ook geen mijter...
Maximaal een megabytje of 12.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:56 schreef melke het volgende:
Oke dankje, moet het nog een speciaal formaat hebben of maakt dat niet uit?
Nee die is alleen voor speciale gelegenheden. Dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
psstt... je hoeft er niet op te lijken hoor.. ik draag normaal ook geen mijter...
En ik ben ook geen drugsverslaafd stel, dat gedoemd is jong te sterven.quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2005 01:59 schreef melke het volgende:
[..]
Nee die is alleen voor speciale gelegenheden. Dat snap ik ook wel
Die is wel erg cool!quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:01 schreef teamlead het volgende:
[..]precies.. normaal heb ik een werkmijter
quote:
Een blauwe?quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:01 schreef teamlead het volgende:precies.. normaal heb ik een werkmijter
Je bent wel erg wakker teamleadquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:01 schreef teamlead het volgende:
[..]precies.. normaal heb ik een werkmijter
quote:
Nou ze blčrde wat, ging rechtop zitten, ging verder blčren met de ogen wijd open (kon er weinig van maken). Vervolgens Dido: "Wat is er dan" Roel: "Niks ga maar weer slapen"quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat doet ze? Ik heb de streams al ingeruild voor muziek een poosje terug.
Links boven heb je de optie "wijzig profiel". Als je daar klikt, kom je in je eigen profiel uit. Klik daar op "naar user icon manager", blader daar naar de locatie van je afbeelding, klik uploaden en klaarquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:06 schreef melke het volgende:
Ik snap trouwens geen ene reet van die plaatjes. Krijg hem niet toegevoegd!
Je zal er maar naast liggen, je schrikt je toch helemaal de tyfus.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:07 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nou ze blčrde wat, ging rechtop zitten, ging verder blčren met de ogen wijd open (kon er weinig van maken). Vervolgens Dido: "Wat is er dan" Roel: "Niks ga maar weer slapen"
Het zag er echt even uit als een stuk uit The exorcist ofzo.![]()
Zoiets had ik al in de gaten. Maar als ik naar de manager ga, blijft de pagina blank. Er gebeurt vervolgens noppa, nada. Handigquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Links boven heb je de optie "wijzig profiel". Als je daar klikt, kom je in je eigen profiel uit. Klik daar op "naar user icon manager", blader daar naar de locatie van je afbeelding, klik uploaden en klaar
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:10 schreef melke het volgende:
[..]
Zoiets had ik al in de gaten. Maar als ik naar de manager ga, blijft de pagina blank. Er gebeurt vervolgens noppa, nada. Handig
Vriendinnetje van mij heeft ook wel eens zulke acties in haar slaap. We zijn eens samen op vakantie geweest Midden in de nacht opeens geschreeuw. Pak het zeil pak het zeil! Te tent spoelt weg. Pak het nou snehhel!! Vervolgens ging ze weer slapen. Schrok me een ongeluk. Dag erna wist ze er niets meer van. Het mooie was ook nog dat we in een hotel sliepen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je zal er maar naast liggen, je schrikt je toch helemaal de tyfus.
Jammer voor je, als het echt ambieerde.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:06 schreef teamlead het volgende:
nee.. nikky heeft me vandaag laten weten dat ik geen blauwe mijter krijg...
ik hoop dat flugeltje het wordt dan
Damn heb in bed nog 3 honden uit te laten en ze moeten nog oefenen voor de wedstrijden van morgenquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:11 schreef Anitra het volgende:
Ik krijg het koud, dus ik ga mijn warme bed opzoeken als mijn peuk op is![]()
Kunnen ze dat blokkeren?quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:12 schreef teamlead het volgende:
[..]vaag.... Heb het even geprobeerd, maar dat deel van Fok werkt wel gewoon..
damn.. ik ben nu echt geen newbie meer
Je had gelijk, jij bent precies Tanquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:11 schreef Anitra het volgende:
Ik krijg het koud, dus ik ga mijn warme bed opzoeken als mijn peuk op is![]()
Ik had het wel heel graag gedaan ja, maar aan de andere kant betrapte ik mezelf ook wel eens op posts die ik met een blauwe mijter toch echt had moeten weghalenquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:12 schreef APK het volgende:
[..]
Jammer voor je, als het echt ambieerde.
Maar volgens mij is fok veel leuker zonder blauwe mijter.
niet dat ik weet hoor.. Gebruik je internet-explorer of firefox?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:13 schreef Anitra het volgende:
[..]
Damn heb in bed nog 3 honden uit te laten en ze moeten nog oefenen voor de wedstrijden van morgen
Explorerquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
niet dat ik weet hoor.. Gebruik je internet-explorer of firefox?
APK.. spring gerust bij als jij een idee hebt he...
Iedereen die niet in het oldbie forum kan, blijft een newbie.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:12 schreef teamlead het volgende:
damn.. ik ben nu echt geen newbie meer
Mijn vriendje mag niet aan mijn honden komenquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat lijkt me een gezonde reden om te zorgen dat je geen vrijgezel bent
Nieuwe users kunnen geloof ik momenteel geen avatar uploaden. Je kunt wel gewoon een 'webicon' gebruiken door in het betreffende veld in jouw profiel een URL naar een plaatje te plakken.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Iedereen die niet in het oldbie forum kan, blijft een newbie.
(ik hoor daar overigens ook bij, ik heb geen idee welke user id's dat wel kunnen, maar het zullen de eerste 1000 wel zijn ofzo)
Eerste 5000.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
(ik hoor daar overigens ook bij, ik heb geen idee welke user id's dat wel kunnen, maar het zullen de eerste 1000 wel zijn ofzo)
maar om ze uit te laten is hij toch vast wel geschikt? Als niet moet je toch echt een ander vriendje zoeken hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:17 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn vriendje mag niet aan mijn honden komen
Die nintendo is van mij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nieuwe users kunnen geloof ik momenteel geen avatar uploaden. Je kunt wel gewoon een 'webicon' gebruiken door in het betreffende veld in jouw profiel een URL naar een plaatje te plakken.
Of is dat te technisch
Ja te technisch. Leg eens wat duidelijker uitquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nieuwe users kunnen geloof ik momenteel geen avatar uploaden. Je kunt wel gewoon een 'webicon' gebruiken door in het betreffende veld in jouw profiel een URL naar een plaatje te plakken.
Of is dat te technisch
quote:
ik zeg niets...quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Shit, ik zit in de 7000nogwat. Was ik net te laat.
Maar ik kom er wel overheen.
User id 100297, ja maar net aan hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
damn.. nog steeds een newbie dus
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
User id 100297, ja maar net aan hoor.
Uitlaten kan hij heel goedquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar om ze uit te laten is hij toch vast wel geschikt? Als niet moet je toch echt een ander vriendje zoeken hoor
Ik moet bekennen dat ik ook geen idee heb waar hij het over heeft hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:19 schreef melke het volgende:
[..]
Ja te technisch. Leg eens wat duidelijker uit![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Uitlaten kan hij heel goedDat mocht hij altijd savonds doen met mijn echte hond.
@pc eend, had Tanja ook een elektrieke deken dan?![]()
Nu ga ik echt naar boven![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:24 schreef melke het volgende:
Jaaaaaa het kuiken!!! Pfff ik ben te goed met computers!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:19 schreef melke het volgende:
[..]
Kan dat ook dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezig!!
nu nog een foto van jezelf en we zijn echt blij
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:25 schreef M-en-A het volgende:
APK..... gefeliciteerd met je verjaardag.
Zover ik het tot nu toe kan beoordelen is een foto van jezelf plaatsen vragen om problemen op dit forumquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk.. als het al niet als avatar lukt, gewoon hier uploaden
er zijn helaas idd altijd lompe figuren hier ja... Daarom is het ook niet verplichtquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:30 schreef melke het volgende:
[..]
Zover ik het tot nu toe kan beoordelen is een foto van jezelf plaatsen vragen om problemen op dit forum
Heb jij het gedaan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
er zijn helaas idd altijd lompe figuren hier ja... Daarom is het ook niet verplicht
quote:
Ja, net als die afzichtelijke reclame voor het BBBlog boven dit subforum.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, net als die afzichtelijke reclame voor het BBBlog boven dit subforum.
Is het nou de bedoeling dat ik ga kijken?quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:34 schreef teamlead het volgende:
[..]ja... ik sta er tussen...
de 7e foto op de eerste pagina(post van sanne)
Volgens mij is het al gelukt.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:19 schreef melke het volgende:
[..]
neuh.. je mist niks hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:37 schreef melke het volgende:
[..]
Is het nou de bedoeling dat ik ga kijken?
Daar ga ik dan maar van uitquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Uitlaten kan hij heel goedDat mocht hij altijd savonds doen met mijn echte hond.
@pc eend, had Tanja ook een elektrieke deken dan?![]()
Nu ga ik echt naar boven![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:46 schreef style het volgende:
En natuurlijk krijg je verjaardagpunten.
Zo'n big deal is het nou ook weer niet dat ik voor het eerst punten van Coos heb gekregen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
APK van harte gefeliciteerdMaak er een leuke dag van (dan hebben wij het ook
)
Nee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:50 schreef melke het volgende:
Ben je jarig APK?
Ik begin je milde reactie's en gedrag van de laatste paar dagen steeds beter begrijpen, de leeftijd gaat parten spelenquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Zo'n big deal is het nou ook weer niet dat ik voor het eerst punten van Coos heb gekregen.
Ok, ik had de s vergeten. Normaal gesproken word je slimmer als je ouder wordt hoorquote:
Ik betrap mij zelf op het willen volgen van Roel en Dido, maar dat komt door hun verleden in het huis.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
Even onverwachts on-topic
Waarom blijven de streams nou altijd iedere nacht bij Roel en Dido hangen? Ik snap dat ze de eerste paar nachten nog wel wat verwachtten, maar ze zouden het nu toch op zijn minst een beetje af kunnen wisselen per nacht.
omdat er gister nog in zijn profiel stond 15-11.......... nu dus niet meer, en gister heeft hij ergens getikt...... ik ben morgen jarigquote:
Empathie naar de medemens, dat heb ik van Peter6.0 geleerd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik begin je milde reactie's en gedrag van de laatste paar dagen steeds beter begrijpen, de leeftijd gaat parten spelen![]()
Een kwartiertje terug stond er ook nog 15-11quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
omdat er gister nog in zijn profiel stond 15-11.......... nu dus niet meer, en gister heeft hij ergens getikt...... ik ben morgen jarig![]()
Het was wel lief van je hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
omdat er gister nog in zijn profiel stond 15-11.......... nu dus niet meer, en gister heeft hij ergens getikt...... ik ben morgen jarig![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:57 schreef style het volgende:
[..]
Een kwartiertje terug stond er ook nog 15-11![]()
Gaat dat niet tegen de regels inquote:
De regels van het SC topicquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat dat niet tegen de regels in![]()
Of vraag ik dat nou aan de verkeerde![]()
![]()
![]()
Ja duhquote:
En ik trap er nog in ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja duh
Zeggen dat bent en zo verjaardagspunten bij elkaar verzamelen![]()
Zie jij verjaardagspuntenquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:04 schreef PC eend het volgende:
Zeggen dat bent en zo verjaardagspunten bij elkaar verzamelen![]()
Ik vrees dat je niet de enige bentquote:
Jammer hoor, het heeft me maanden gekost om aan je te wennen en nu verander je in een sukkeltjequote:Op dinsdag 15 november 2005 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Empathie naar de medemens, dat heb ik van Peter6.0 geleerd.
Waar blijft versie 6.01 trouwens?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Zie jij verjaardagspunten
Ik zie slechts een eerlijke jongeman die een misverstand uit de weg helpt.
Ik ben volgende week pas jarigquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:09 schreef melke het volgende:
PC eend jij moet eigenlijk mijn plaatje hebben!
Meer empathie. Joost bv, die is het volgende slachtoffer.quote:
Wat moet ik wetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:08 schreef M-en-A het volgende:
moet jij toch weten eendje, hoe het hier werkt....... ik als newbie weet het niet
Dankje, maar ik vind hem veel te lief, past niet bij mijn imagequote:
Ben jij dan bad to the bone?quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dankje, maar ik vind hem veel te lief, past niet bij mijn image![]()
Man man man, het is een maanden van te voren opgezet complot, wat ik je bromquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:17 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel veel verjaardagen deze week![]()
![]()
![]()
Hartelijk gefeliciteerd APK![]()
En pc eend volgende week, en vrijdag: De uitzending van vrijdagavond 18 november
Ik ben heel liefquote:
Gert's verjaardag is overigens waarheid.quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:17 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel veel verjaardagen deze week![]()
![]()
![]()
Hartelijk gefeliciteerd APK![]()
En pc eend volgende week, en vrijdag: De uitzending van vrijdagavond 18 november
Dit niet vergeten overigens!quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:36 schreef Ripley het volgende:
Als je een beetje lief voor ons bent gaat ie op 17 november weer open
Chantal en Ingrid durven dat wel. Lieske weet ik niet. Die is nogal geschrokken van de reactie van Dido.quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:37 schreef Morwen het volgende:
Zouden ze Dido durven nomineren? Volgens mij kunnen ze dan beter dekking gaan zoeken tegen de liters gal die ze gaat spuien over iedereen![]()
Maar goed, ze is wel erg irritant nu, dus zij mag er ook wel uit.
He, je hebt een plaatje Melke![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:40 schreef melke het volgende:
[..]
Chantal en Ingrid durven dat wel. Lieske weet ik niet. Die is nogal geschrokken van de reactie van Dido.
Plaatje ja, maar moet een puppie hebben, geen kuiken.. Vind er alleen geen
Hijs leuk hehquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:46 schreef melke het volgende:
Jaaa kijk eens! Mag ik hem gebruiken?
Ik ga hem proberen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:55 schreef Morwen het volgende:
Deze is beter, denk ik of alhoewel. Nouja, kijk zelf maar wat je doet.
[afbeelding]
Is het trouwens de moeite om de streams aan te doen?
Alstuquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ga hem proberen.
Edit: Hij is inderdaad beter. Dankjewel!
Weet niet of het de moeite waard is. Heb ze niet aanstaan
Ben ik ff blij dat ik niet slaap danquote:Op dinsdag 15 november 2005 04:02 schreef melke het volgende:
Dat doet inderdaad iedere normale Nederlander nu he..
jajaquote:Op dinsdag 15 november 2005 04:05 schreef doka het volgende:
tja
Was zeker leuk, ik heb me prima vermaakt op wat irritaties over mensen die niet meededen dan naquote:Op dinsdag 15 november 2005 04:10 schreef melke het volgende:
Karaoke ja! Ik heb er wel mee moeten lachen. Zeker gistermorgen. 7 uur, het Pizza lied keihard door Ingrid en Joost
Heb ik weerquote:
Hoi broertjequote:Op dinsdag 15 november 2005 04:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik weer
Nou dan ga ik ook maar![]()
Als iedereen lurkt word het een dode bedoeningquote:
same here.... bah..quote:
Als je die al wel hebt dan moet je zorgen dat je hem binnen zetquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:04 schreef Sassefras het volgende:
[..]
same here.... bah..
maar ja je moet wel werken om goed te kunnen leven, of je moet een geldboom in de tuin hebben...
maar ja, die heb ik niet.
Morguh Isa,quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Diepe rust in BB.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Diepe rust in BB.
Hun stembandjes moeten wel even rusten hčquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:09 schreef versabommie het volgende:
Morguh Isa,
Ja tis echt niet om aan te zien. Zit hier op m'n werk en dan zie je dat luie zootje liggen...pffff
Moet dat??? Ik vond Chantal gisteren wel op een aangename manier fluisteren. Kunnen we dat niet een weekje houden zo? aaah toe nou?quote:Op dinsdag 15 november 2005 09:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hun stembandjes moeten wel even rusten hč![]()
Volgende opdracht 24 uur deathmetal karaokenquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet dat??? Ik vond Chantal gisteren wel op een aangename manier fluisteren. Kunnen we dat niet een weekje houden zo? aaah toe nou?
Mat Gruntles van die idols dudequote:Op dinsdag 15 november 2005 09:15 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Volgende opdracht 24 uur deathmetal karaoken![]()
Mogguhquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen.
Toch snap ik dat niet van Chantal's stem. Normaal ratelt ze ook de hele dag door, en nu heeft ze een een tijdje moeten zingen en is haar stem gesloopt?
Ook maar een warme choco met slagroom dan?quote:
Goeiemorgenquote:
Kan niet stemmen ben schorquote:
Je bent toch niet 24 uur mee aan het zingen geweest zeker?quote:
Natuurlijk wel kon het gewoon niet geloven dat er mensen valser kunnen zingen als ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je bent toch niet 24 uur mee aan het zingen geweest zeker?
Staat je BMW in de garage ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:19 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen
![]()
Niemand zin vandaag?
Kom op Tjakkkkkkkkaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morguh, lekker ding!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:12 schreef Snaptnix het volgende:
Goedemorgen
Liggen die luiwammessen nu nog al te slapen? Waar blijft de haan.
Zullen we streams ff laten voor wat ze zijn en het fietsenhok induiken, of gaan we hier eerst nog ff wakker worden?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen we streams ff laten voor wat ze zijn en het fietsenhok induiken, of gaan we hier eerst nog ff wakker worden?
tja , je kan mij er voor wakker maken hoor...tis maar dat je het weet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Laat mij nog maar even rustig wakker worden hoor. Actieveling.
Die kans is vrij klein, met uitzondering van Menno zijn er weinig harde woorden van Big Brother te verwachten deze editie. Ik begrijp niet dat er gesproken wor over de hardste ooit, want het is vele malen softer dan bb1 zelfs. Ik zou zeggen zet de bewoners een dag in het tuinhuisje, en plaats bij de douche een muntsysteem, laat ze zelf vreten verbouwen en ga eens echt back to basic. De bewoners poepen op dit moment gewoon op Hummie omdat ze toch wel elke keer hun zin krijgen. Dit is wel de hardste bb ooit...maar dan hard voor de streamers!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:44 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik vind dat Roel ook een officiele waarschuwing moet krijgen NU !
Zoals Ingrid al zei , zij had al een waarschuwing te pakken gehad als ze nog iet langer was blijven liggen ...
Bedoel je nu op dit moment, of deze BB ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Het is me allemaal nu een beetje te zoetsappig.
inderdaad... allemaal Chan steunen (tenminste tot Rob Exit is)quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:59 schreef PH52 het volgende:
Dat klinkt misschien een beetje raar, maar ik denk dat willen we Rob ooit nog uit dat huis krijgen dat Chankwal de enige hoop is.![]()
![]()
Dit is de hardste sociaalste bb ooitquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein, met uitzondering van Menno zijn er weinig harde woorden van Big Brother te verwachten deze editie. Ik begrijp niet dat er gesproken wor over de hardste ooit, want het is vele malen softer dan bb1 zelfs. Ik zou zeggen zet de bewoners een dag in het tuinhuisje, en plaats bij de douche een muntsysteem, laat ze zelf vreten verbouwen en ga eens echt back to basic. De bewoners poepen op dit moment gewoon op Hummie omdat ze toch wel elke keer hun zin krijgen. Dit is wel de hardste bb ooit...maar dan hard voor de streamers!
Inderdaad. Knallende ruzies willen we zienquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Het is me allemaal nu een beetje te zoetsappig.
Mogguh lieverdquote:
Ja Rob heeft maar 1 been dus die verslijt veel minder stof dan de rest en dat word op deze manier gecompenseerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:07 schreef teamlead het volgende:
Hebben die lui iets tegen meubilairOf mogen ze van Rob niet meer op de bank zitten
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:08 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ja Rob heeft maar 1 been dus die verslijt veel minder stof dan de rest en dat word op deze manier gecompenseerd
Het zo zijn als vroeger op de kleuterschool sprookjes werden ook altijd verteld als iedereen op de grond zat dat hoort nu eenmaal zoquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar het is toch maf dat Rob er nu bij zit als een koning op zijn troon met zijn onderdanen aan zijn voet...Alleen Joost durft de boze koning te weerstaan
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:13 schreef Veulen het volgende:
Mogge mensjes
Zelfs dat is ijdele hoop denk ik. Dido maakt namelijk geen ruzie. Als ze haar zin niet krijgt, of teveel weerwoord dan 'is ze er klaar mee' en loopt ze weg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:17 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen!![]()
Ik hoop op geruzie tussen Roel en Dido vandaag, want meer durf ik deze dag niet te verwachten. Wordt net zo saai als het weer, ben ik bang...![]()
ruzie tussen Rob en de rest!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:17 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen!![]()
Ik hoop op geruzie tussen Roel en Dido vandaag, want meer durf ik deze dag niet te verwachten. Wordt net zo saai als het weer, ben ik bang...![]()
Ja zwak is dat. Verwend kreng.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zelfs dat is ijdele hoop denk ik. Dido maakt namelijk geen ruzie. Als ze haar zin niet krijgt, of teveel weerwoord dan 'is ze er klaar mee' en loopt ze weg.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!!!!!
Ruzie tussen rob en chantal is een kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:21 schreef Giggio het volgende:
[..]
ruzie tussen Rob en de rest!!
al ben ik al blij met gemopper tussen Rob en Chantal...
Chan nomineert Rob!! let maar ob!
btw: moeten ze morgen weer nomineren en dan pas volgende week weer een exit?
in dit tempo zitten ze de 15de nog met 6 man?
hoop op een onverwachte dubbele-exit... hihi...
Morguh, stommerd!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!!!!!
21 km naar Rdam.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:29 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
goedemorgen
![]()
![]()
was weer lekker file weer
0,0 naar stilburg....tis er doodsaai maar iig geen filequote:
Yes, nu met stip op 5 !quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:27 schreef Kleintje het volgende:
ff snel het forum doorspitten voordat ik hier neerstrijk hoor!
Voor degene uit de buurt van Geleen is er chocomelkquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Iemand uit de buurt van Hoogeveen zin in koffie/thee?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Uit de buurt Gurgeh, niet 300 km verder opquote:
helaas kom ik niet in de buurt maar bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
helaas kom ik niet in de buurt maar bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:34 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Voor degene uit de buurt van Geleen is er chocomelk
O ja, toen had je een vriendin op fok....quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zit er ook niemand meer uit Hoogeveen op Fok. Vroeger wel...
Ik zit vlak bij Gouda op het moment.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uit de buurt Gurgeh, niet 300 km verder op
Ik zie het dido steeds zeggen tegen roel en die reageert er altijd als een gebeten hond op dus ik d8 ik ga iemand jennen en wat is makkelijker dan iemand die niet van mijn lengte isquote:
nope, wel heerlijke koffie hierrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:38 schreef flugeltje het volgende:
tilburgers in het topic die mij een chocolademelk willen brengen?
Het is dat ik net heb gestemd. Maar ik heb het opgeslagen in mijn geheugen voor morgen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie het dido steeds zeggen tegen roel en die reageert er altijd als een gebeten hond op dus ik d8 ik ga iemand jennen en wat is makkelijker dan iemand die niet van mijn lengte is![]()
Thee, graag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
zaten zeker weer geen pluspunten voor me bij he, scrooge!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het is dat ik net heb gestemd. Maar ik heb het opgeslagen in mijn geheugen voor morgen!
You bastard!
Hoe laat kom je dan?quote:
Nee, maar ik had er goede redenen voor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
zaten zeker weer geen pluspunten voor me bij he, scrooge!
Hmmm.... neemt ook dit op in haar geheugen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:52 schreef Arcee het volgende:
Ik heb m'n laatste pluspunten gehad toen Rikkert nog in 't huis zat.
Gaat vandaag helaas niet lukken, maar ik houd me aanbevolen.quote:
Toen waren we nog niet eens begonnen....als je zo aan je punten moet komen ....tsssskquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:52 schreef Arcee het volgende:
Ik heb m'n laatste pluspunten gehad toen Rikkert nog in 't huis zat.
Als het daarom gaat... Ik kreeg volkomen onterecht minpunten van Doka omdat ik op vakantie zou gaan tijdens BB.... Ik ga helemaal niet op vakantie....quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm.... neemt ook dit op in haar geheugen!
Ik gok even dat hij (?) bedoelde die paar dagen cursus die je laatst gehad hebt..quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het daarom gaat... Ik kreeg volkomen onterecht minpunten van Doka omdat ik op vakantie zou gaan tijdens BB.... Ik ga helemaal niet op vakantie....
Van de hiėrarchie in het huis?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:01 schreef Peter6000 het volgende:
Zit te overwegen een organigram van de bewoners te gaan maken, maar eigenlijk geen zin
Ik denk het niet.... Heb niet genoeg snipperdagen meer....quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Flugel... dan heb ik wel een gewetensvraag voor je....
Stel je wint nu een reis naar Ibiza... maar dan moet je wel morgen weg en het is voor 2 weken....
Ga je dan?
Weet niet zeker of het organigram heet, maar in ieder geval allemaal hokjes met namen, en dan heel veel pijltjes enzoquote:
In Limbo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:06 schreef Kleintje het volgende:
Radiohead is ook verdomd goed... damn...
ow...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk het niet.... Heb niet genoeg snipperdagen meer....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |