Goeiemorgenquote:
Kan niet stemmen ben schorquote:
Je bent toch niet 24 uur mee aan het zingen geweest zeker?quote:
Natuurlijk wel kon het gewoon niet geloven dat er mensen valser kunnen zingen als ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je bent toch niet 24 uur mee aan het zingen geweest zeker?
Staat je BMW in de garage ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:19 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen
![]()
Niemand zin vandaag?
Kom op Tjakkkkkkkkaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morguh, lekker ding!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:12 schreef Snaptnix het volgende:
Goedemorgen
Liggen die luiwammessen nu nog al te slapen? Waar blijft de haan.
Zullen we streams ff laten voor wat ze zijn en het fietsenhok induiken, of gaan we hier eerst nog ff wakker worden?quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen we streams ff laten voor wat ze zijn en het fietsenhok induiken, of gaan we hier eerst nog ff wakker worden?
tja , je kan mij er voor wakker maken hoor...tis maar dat je het weet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Laat mij nog maar even rustig wakker worden hoor. Actieveling.
Die kans is vrij klein, met uitzondering van Menno zijn er weinig harde woorden van Big Brother te verwachten deze editie. Ik begrijp niet dat er gesproken wor over de hardste ooit, want het is vele malen softer dan bb1 zelfs. Ik zou zeggen zet de bewoners een dag in het tuinhuisje, en plaats bij de douche een muntsysteem, laat ze zelf vreten verbouwen en ga eens echt back to basic. De bewoners poepen op dit moment gewoon op Hummie omdat ze toch wel elke keer hun zin krijgen. Dit is wel de hardste bb ooit...maar dan hard voor de streamers!quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:44 schreef DDuiveltje het volgende:
Ik vind dat Roel ook een officiele waarschuwing moet krijgen NU !
Zoals Ingrid al zei , zij had al een waarschuwing te pakken gehad als ze nog iet langer was blijven liggen ...
Bedoel je nu op dit moment, of deze BB ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Het is me allemaal nu een beetje te zoetsappig.
inderdaad... allemaal Chan steunen (tenminste tot Rob Exit is)quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:59 schreef PH52 het volgende:
Dat klinkt misschien een beetje raar, maar ik denk dat willen we Rob ooit nog uit dat huis krijgen dat Chankwal de enige hoop is.![]()
![]()
Dit is de hardste sociaalste bb ooitquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein, met uitzondering van Menno zijn er weinig harde woorden van Big Brother te verwachten deze editie. Ik begrijp niet dat er gesproken wor over de hardste ooit, want het is vele malen softer dan bb1 zelfs. Ik zou zeggen zet de bewoners een dag in het tuinhuisje, en plaats bij de douche een muntsysteem, laat ze zelf vreten verbouwen en ga eens echt back to basic. De bewoners poepen op dit moment gewoon op Hummie omdat ze toch wel elke keer hun zin krijgen. Dit is wel de hardste bb ooit...maar dan hard voor de streamers!
Inderdaad. Knallende ruzies willen we zienquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Het is me allemaal nu een beetje te zoetsappig.
Mogguh lieverdquote:
Ja Rob heeft maar 1 been dus die verslijt veel minder stof dan de rest en dat word op deze manier gecompenseerdquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:07 schreef teamlead het volgende:
Hebben die lui iets tegen meubilairOf mogen ze van Rob niet meer op de bank zitten
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:08 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ja Rob heeft maar 1 been dus die verslijt veel minder stof dan de rest en dat word op deze manier gecompenseerd
Het zo zijn als vroeger op de kleuterschool sprookjes werden ook altijd verteld als iedereen op de grond zat dat hoort nu eenmaal zoquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maar het is toch maf dat Rob er nu bij zit als een koning op zijn troon met zijn onderdanen aan zijn voet...Alleen Joost durft de boze koning te weerstaan
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:13 schreef Veulen het volgende:
Mogge mensjes
Zelfs dat is ijdele hoop denk ik. Dido maakt namelijk geen ruzie. Als ze haar zin niet krijgt, of teveel weerwoord dan 'is ze er klaar mee' en loopt ze weg.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:17 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen!![]()
Ik hoop op geruzie tussen Roel en Dido vandaag, want meer durf ik deze dag niet te verwachten. Wordt net zo saai als het weer, ben ik bang...![]()
ruzie tussen Rob en de rest!!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:17 schreef CartWOman het volgende:
Goedenmorgen!![]()
Ik hoop op geruzie tussen Roel en Dido vandaag, want meer durf ik deze dag niet te verwachten. Wordt net zo saai als het weer, ben ik bang...![]()
Ja zwak is dat. Verwend kreng.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zelfs dat is ijdele hoop denk ik. Dido maakt namelijk geen ruzie. Als ze haar zin niet krijgt, of teveel weerwoord dan 'is ze er klaar mee' en loopt ze weg.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!!!!!
Ruzie tussen rob en chantal is een kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:21 schreef Giggio het volgende:
[..]
ruzie tussen Rob en de rest!!
al ben ik al blij met gemopper tussen Rob en Chantal...
Chan nomineert Rob!! let maar ob!
btw: moeten ze morgen weer nomineren en dan pas volgende week weer een exit?
in dit tempo zitten ze de 15de nog met 6 man?
hoop op een onverwachte dubbele-exit... hihi...
Morguh, stommerd!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:23 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen!!!!!
21 km naar Rdam.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:29 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
goedemorgen
![]()
![]()
was weer lekker file weer
0,0 naar stilburg....tis er doodsaai maar iig geen filequote:
Yes, nu met stip op 5 !quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:27 schreef Kleintje het volgende:
ff snel het forum doorspitten voordat ik hier neerstrijk hoor!
Voor degene uit de buurt van Geleen is er chocomelkquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Iemand uit de buurt van Hoogeveen zin in koffie/thee?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
Uit de buurt Gurgeh, niet 300 km verder opquote:
helaas kom ik niet in de buurt maar bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
helaas kom ik niet in de buurt maar bedankt voor het aanbod.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:34 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Voor degene uit de buurt van Geleen is er chocomelk
O ja, toen had je een vriendin op fok....quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zit er ook niemand meer uit Hoogeveen op Fok. Vroeger wel...
Ik zit vlak bij Gouda op het moment.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uit de buurt Gurgeh, niet 300 km verder op
Ik zie het dido steeds zeggen tegen roel en die reageert er altijd als een gebeten hond op dus ik d8 ik ga iemand jennen en wat is makkelijker dan iemand die niet van mijn lengte isquote:
nope, wel heerlijke koffie hierrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:38 schreef flugeltje het volgende:
tilburgers in het topic die mij een chocolademelk willen brengen?
Het is dat ik net heb gestemd. Maar ik heb het opgeslagen in mijn geheugen voor morgen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie het dido steeds zeggen tegen roel en die reageert er altijd als een gebeten hond op dus ik d8 ik ga iemand jennen en wat is makkelijker dan iemand die niet van mijn lengte is![]()
Thee, graag.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:32 schreef Isabeau het volgende:
zaten zeker weer geen pluspunten voor me bij he, scrooge!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Het is dat ik net heb gestemd. Maar ik heb het opgeslagen in mijn geheugen voor morgen!
You bastard!
Hoe laat kom je dan?quote:
Nee, maar ik had er goede redenen voor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
zaten zeker weer geen pluspunten voor me bij he, scrooge!
Hmmm.... neemt ook dit op in haar geheugen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:52 schreef Arcee het volgende:
Ik heb m'n laatste pluspunten gehad toen Rikkert nog in 't huis zat.
Gaat vandaag helaas niet lukken, maar ik houd me aanbevolen.quote:
Toen waren we nog niet eens begonnen....als je zo aan je punten moet komen ....tsssskquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:52 schreef Arcee het volgende:
Ik heb m'n laatste pluspunten gehad toen Rikkert nog in 't huis zat.
Als het daarom gaat... Ik kreeg volkomen onterecht minpunten van Doka omdat ik op vakantie zou gaan tijdens BB.... Ik ga helemaal niet op vakantie....quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Hmmm.... neemt ook dit op in haar geheugen!
Ik gok even dat hij (?) bedoelde die paar dagen cursus die je laatst gehad hebt..quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het daarom gaat... Ik kreeg volkomen onterecht minpunten van Doka omdat ik op vakantie zou gaan tijdens BB.... Ik ga helemaal niet op vakantie....
Van de hiėrarchie in het huis?quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:01 schreef Peter6000 het volgende:
Zit te overwegen een organigram van de bewoners te gaan maken, maar eigenlijk geen zin
Ik denk het niet.... Heb niet genoeg snipperdagen meer....quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Flugel... dan heb ik wel een gewetensvraag voor je....
Stel je wint nu een reis naar Ibiza... maar dan moet je wel morgen weg en het is voor 2 weken....
Ga je dan?
Weet niet zeker of het organigram heet, maar in ieder geval allemaal hokjes met namen, en dan heel veel pijltjes enzoquote:
In Limbo.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:06 schreef Kleintje het volgende:
Radiohead is ook verdomd goed... damn...
ow...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk het niet.... Heb niet genoeg snipperdagen meer....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |