quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:46 schreef style het volgende:
En natuurlijk krijg je verjaardagpunten.
Zo'n big deal is het nou ook weer niet dat ik voor het eerst punten van Coos heb gekregen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
APK van harte gefeliciteerdMaak er een leuke dag van (dan hebben wij het ook
)
Nee.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:50 schreef melke het volgende:
Ben je jarig APK?
Ik begin je milde reactie's en gedrag van de laatste paar dagen steeds beter begrijpen, de leeftijd gaat parten spelenquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
Zo'n big deal is het nou ook weer niet dat ik voor het eerst punten van Coos heb gekregen.
Ok, ik had de s vergeten. Normaal gesproken word je slimmer als je ouder wordt hoorquote:
Ik betrap mij zelf op het willen volgen van Roel en Dido, maar dat komt door hun verleden in het huis.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:50 schreef Lamon het volgende:
Even onverwachts on-topic
Waarom blijven de streams nou altijd iedere nacht bij Roel en Dido hangen? Ik snap dat ze de eerste paar nachten nog wel wat verwachtten, maar ze zouden het nu toch op zijn minst een beetje af kunnen wisselen per nacht.
omdat er gister nog in zijn profiel stond 15-11.......... nu dus niet meer, en gister heeft hij ergens getikt...... ik ben morgen jarigquote:
Empathie naar de medemens, dat heb ik van Peter6.0 geleerd.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik begin je milde reactie's en gedrag van de laatste paar dagen steeds beter begrijpen, de leeftijd gaat parten spelen![]()
Een kwartiertje terug stond er ook nog 15-11quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
omdat er gister nog in zijn profiel stond 15-11.......... nu dus niet meer, en gister heeft hij ergens getikt...... ik ben morgen jarig![]()
Het was wel lief van je hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
omdat er gister nog in zijn profiel stond 15-11.......... nu dus niet meer, en gister heeft hij ergens getikt...... ik ben morgen jarig![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:57 schreef style het volgende:
[..]
Een kwartiertje terug stond er ook nog 15-11![]()
Gaat dat niet tegen de regels inquote:
De regels van het SC topicquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat dat niet tegen de regels in![]()
Of vraag ik dat nou aan de verkeerde![]()
![]()
![]()
Ja duhquote:
En ik trap er nog in ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja duh
Zeggen dat bent en zo verjaardagspunten bij elkaar verzamelen![]()
Zie jij verjaardagspuntenquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:04 schreef PC eend het volgende:
Zeggen dat bent en zo verjaardagspunten bij elkaar verzamelen![]()
Ik vrees dat je niet de enige bentquote:
Jammer hoor, het heeft me maanden gekost om aan je te wennen en nu verander je in een sukkeltjequote:Op dinsdag 15 november 2005 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Empathie naar de medemens, dat heb ik van Peter6.0 geleerd.
Waar blijft versie 6.01 trouwens?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:06 schreef APK het volgende:
[..]
Zie jij verjaardagspunten
Ik zie slechts een eerlijke jongeman die een misverstand uit de weg helpt.
Ik ben volgende week pas jarigquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:09 schreef melke het volgende:
PC eend jij moet eigenlijk mijn plaatje hebben!
Meer empathie. Joost bv, die is het volgende slachtoffer.quote:
Wat moet ik wetenquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:08 schreef M-en-A het volgende:
moet jij toch weten eendje, hoe het hier werkt....... ik als newbie weet het niet
Dankje, maar ik vind hem veel te lief, past niet bij mijn imagequote:
Ben jij dan bad to the bone?quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dankje, maar ik vind hem veel te lief, past niet bij mijn image![]()
Man man man, het is een maanden van te voren opgezet complot, wat ik je bromquote:Op dinsdag 15 november 2005 03:17 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel veel verjaardagen deze week![]()
![]()
![]()
Hartelijk gefeliciteerd APK![]()
En pc eend volgende week, en vrijdag: De uitzending van vrijdagavond 18 november
Ik ben heel liefquote:
Gert's verjaardag is overigens waarheid.quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:17 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel veel verjaardagen deze week![]()
![]()
![]()
Hartelijk gefeliciteerd APK![]()
En pc eend volgende week, en vrijdag: De uitzending van vrijdagavond 18 november
Dit niet vergeten overigens!quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:36 schreef Ripley het volgende:
Als je een beetje lief voor ons bent gaat ie op 17 november weer open
Chantal en Ingrid durven dat wel. Lieske weet ik niet. Die is nogal geschrokken van de reactie van Dido.quote:Op dinsdag 15 november 2005 03:37 schreef Morwen het volgende:
Zouden ze Dido durven nomineren? Volgens mij kunnen ze dan beter dekking gaan zoeken tegen de liters gal die ze gaat spuien over iedereen![]()
Maar goed, ze is wel erg irritant nu, dus zij mag er ook wel uit.
He, je hebt een plaatje Melke![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |