quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hoop dat je last krijgt van een communistisch virusje in je pr0n mailbox.
Ik ben de redelijkheid zelve.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, ik wil jou ook wel even mailen wat de gevolgen kunnen zijn van dit soort treiteretrijen. Ergens ben je ook wel een stuk redelijker toch.
m'n msnadres is een niet meer werkend mailadres dat scheelt al hopen binnenkomende spamquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha een vers mail adres om overal en nergens te gebruiken zodat je bergen spam krijgt
Ja, maar dan wel eerst een ban halen, he?quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:43 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga wel op zoek naar tieten. (in de kroeg zaten ze niet) ..... be right back.
Ik heb filters en allerlei mail adressen geblocked op mijn msn hotmail adres maar toch krijg ik nog aardig wat spam.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:42 schreef du_ke het volgende:
m'n msnadres is een niet meer werkend mailadres dat scheelt al hopen binnenkomende spam.
Daar heb ik een msn en gmail adres voor, om op wazige sites achter te latenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:45 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb filters en allerlei mail adressen geblocked op mijn msn hotmail adres maar toch krijg ik nog aardig wat spam.
Gelukkig is mijn gmail en planet account schoon.
Behalve dan dat we nog een topic schuldig blijven tav de connectie tussen cultuurrelativisme en familiedrama's zoals in Zoetermeer...quote:
Je hebt wel een olifanten geheugenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:52 schreef Ryan3 het volgende:
Behalve dan dat we nog een topic schuldig blijven tav de connectie tussen cultuurrelativisme en familiedrama's zoals in Zoetermeer....
Nu ben ik wel nieuwsgierig. Mijn mailadresquote:Misschien dat du_ke even zij mail aan jou kan forwarden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je hebt wel een olifanten geheugen![]()
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig. Mijn mailadresEven wachten tot du_ke een antwoord heeft, stuur ik het jou ook door...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I´m back.
BSB is iemand die heerljik een discussie op zijn gat kan krijgen. Maar hij geeft wel een inkijk in de andere keuken,quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
Die is toch wel ERG suggestief hoor, ben benieuwd wanneer het eerste FB topic geopened wordt hierover in de trant van 'gekleurde mensen worden gediscrimineerd!'. Kan nooit lang duren met BSB 'back in town'![]()
PAH .. de pieten van sinterklaas zijn zwart als roet, door de ongeveegde schoorstenenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:53 schreef Tijger_m het volgende:
![]()
Die is toch wel ERG suggestief hoor, ben benieuwd wanneer het eerste FB topic geopened wordt hierover in de trant van 'gekleurde mensen worden gediscrimineerd!'. Kan nooit lang duren met BSB 'back in town'![]()
Overigens, wel een leuke SM smilie, daarvoor hulde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |