Een nieuwe band gekocht zou raar zijnquote:
Dit schreeuwt om een topic "Tong80 en het mysterie van de videorecorder"quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een nieuwe band gekocht zou raar zijn
We nemen het op voor straks.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:39 schreef tong80 het volgende:
Keuringsdienst van waarden.
'Dag meneer van het taxi-bedrijf ik zit hier met twee varkens, die moeten naar het slachthuis.'
'Niet in mijn auto.'
Ik niet in elk gevalquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef tong80 het volgende:
Ik wil pinnen. 'Dat is 1200 euro 69.'
Niemand anders die kijkt ?
Dat is mijn tekstquote:
we proberen ons er wel door heen te SCHlaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
Hoi Hoolies, ben er weinig, zal de komende dagen wel zo blijven
Snap dat het nu even saaier is in Hools maar het is niet anders![]()
Ik zal mijn leven weer beteren lievie, kijk maar wat vaker naar mijn foto'squote:Op dinsdag 15 november 2005 22:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we proberen ons er wel door heen te SCHlaan![]()
Foto's zijn veel minder leuk dan jouw ongezouten mening hier op het forumquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zal mijn leven weer beteren lievie, kijk maar wat vaker naar mijn foto's![]()
* Bjoro zingt: lang zal hij leven (3x) in de gloria (3x) hieper de piep.... hoeraquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:00 schreef Bananenman het volgende:
Hoi. Ik ben jarig
Maar geen topic. Ik merk het alweer
Dit is ook mijn tekstquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
Hoi Hoolies, ben er weinig, zal de komende dagen wel zo blijven
Snap dat het nu even saaier is in Hools maar het is niet anders![]()
doe dat in het daarvoor bestemde topicquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro zingt: lang zal hij leven (3x) in de gloria (3x) hieper de piep.... hoera
En de mijne.quote:
Welterusten dan maar, denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En de mijne.
* clauwheee is terug van schoonmoeders. Bekaf, ga zo maar gelijk slapies doen denk ik...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
doe dat in het daarvoor bestemde topic![]()
![]()
Omdat hij zo klaagde in HOOLS had ik maar ff 1 geopendquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zag die van ErikT wel, maar bananeman niet
(gelukkig) geen ervaring... ik zal wel eens kijken of ik je goed advies kan gevenquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:50 schreef Bjoro het volgende:
misschien hier iemand die ervaring heeft met dit onderwerp:
Dexia/Legiolease en andere narigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |