Op aanraden van een kennisje ben ik een jaar of 5 geleden begonnen aan Legiolease.
Betaal iets van 150 GULDEN per maand en heb de zgn WINSTVER10DUBBELLAAR.
Nu heb ik me destijds niet geheel verdiept in de kleine lettertjes en ging er vanuit dat het bedrag dat je maandelijks inlegt op 1 of andere manier belegd wordt en dat het op die manier wel goed zou komen.
Maar nu blijkt dat je een grote som geld leent die je maandelijks terug betaalt en dat je meteen geregistreert staat bij het BKR in Tiel hetgeen ook nog eens problemen opleverde met met de aanvraag van mijn hypotheek.
Nu ben ik heus niet zo naief dat als het produkt de naam WINSTVER10DUBBELLAAR heeft dat de winst simpelweg 10 je inzet zal zijn, maar ben wel van ongeveer de helft uitgegaan.
Probeer via de site van RADAR van de Tros een beetje op de hoogte te blijven, maar wordt hier niet echt wijs uit.
De ene zegt dit en de andere houdt het tegenovergestelde voor waarheid aan.
Ik kreeg de keuze om het voor een paar duizend euro af te kopen (maar dat geld heb ik nu ff niet) of het door te laten lopen en maandelijks mijn bijdrage te blijven storten.
Wat is jullie advies of ervaring ?
Is er niet gewoon sprake van dwaling (door de naam van het produkt) en kan ik op die grond van deze "lening" af ?
256 goals ![Column]Hoera, prijs gewonnen!'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005