Dat is mijn tekstquote:
we proberen ons er wel door heen te SCHlaanquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
Hoi Hoolies, ben er weinig, zal de komende dagen wel zo blijven
Snap dat het nu even saaier is in Hools maar het is niet anders![]()
Ik zal mijn leven weer beteren lievie, kijk maar wat vaker naar mijn foto'squote:Op dinsdag 15 november 2005 22:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we proberen ons er wel door heen te SCHlaan![]()
Foto's zijn veel minder leuk dan jouw ongezouten mening hier op het forumquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zal mijn leven weer beteren lievie, kijk maar wat vaker naar mijn foto's![]()
* Bjoro zingt: lang zal hij leven (3x) in de gloria (3x) hieper de piep.... hoeraquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:00 schreef Bananenman het volgende:
Hoi. Ik ben jarig
Maar geen topic. Ik merk het alweer
Dit is ook mijn tekstquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:42 schreef SCH het volgende:
Hoi Hoolies, ben er weinig, zal de komende dagen wel zo blijven
Snap dat het nu even saaier is in Hools maar het is niet anders![]()
doe dat in het daarvoor bestemde topicquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
* Bjoro zingt: lang zal hij leven (3x) in de gloria (3x) hieper de piep.... hoera
En de mijne.quote:
Welterusten dan maar, denk ikquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En de mijne.
* clauwheee is terug van schoonmoeders. Bekaf, ga zo maar gelijk slapies doen denk ik...
quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
doe dat in het daarvoor bestemde topic![]()
![]()
Omdat hij zo klaagde in HOOLS had ik maar ff 1 geopendquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zag die van ErikT wel, maar bananeman niet
(gelukkig) geen ervaring... ik zal wel eens kijken of ik je goed advies kan gevenquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:50 schreef Bjoro het volgende:
misschien hier iemand die ervaring heeft met dit onderwerp:
Dexia/Legiolease en andere narigheid
oei sterkte Eilandje ! en probeer tussendoor ook nog een beetje te genieten daarquote:Op woensdag 16 november 2005 00:13 schreef Eilanden het volgende:
Voor bacalaitos? Ik zal eens kijken of ik een goed en makkelijk te maken recept voor je kan vinden!
Moet je wel wat geduld voor hebben, omdat ik zaterdag naar Puerto Rico vertrek, omdat de situatie van mijn schoonvader nog steeds niet echt goed te noemen is...![]()
ik heb alle geduld van de wereld hoor! Zeker als het zo'n rotte situatie betreft...quote:Op woensdag 16 november 2005 00:13 schreef Eilanden het volgende:
Voor bacalaitos? Ik zal eens kijken of ik een goed en makkelijk te maken recept voor je kan vinden!
Moet je wel wat geduld voor hebben, omdat ik zaterdag naar Puerto Rico vertrek, omdat de situatie van mijn schoonvader nog steeds niet echt goed te noemen is...![]()
Same here!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:20 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond maar eens een keer bijtijds naar bed, dus trusten.
Sterkte en alvast een goede reis toegwenst.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Eilanden het volgende:
Grootste problemen blijven de nieren, die werken niet meer en hij kan niet zonder het nierdialyse apparaat.
Dat is allemaal heel vervelend! Veel sterkte ermee!quote:Op woensdag 16 november 2005 00:18 schreef Eilanden het volgende:
Thnx!
Grootste problemen blijven de nieren, die werken niet meer en hij kan niet zonder het nierdialyse apparaat.
Ik weet er inmiddels wel het een en ander van, misschien kan ik nog van dienst zijn. Ik mail morgen wel even.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:50 schreef Bjoro het volgende:
misschien hier iemand die ervaring heeft met dit onderwerp:
Dexia/Legiolease en andere narigheid
gezondheidquote:Op woensdag 16 november 2005 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
kuch
Niet zeiken,bier is bier.quote:Op woensdag 16 november 2005 02:09 schreef rubbereend het volgende:mn heineken is op, en volgens mij is er geen heineken meer uin huis
dan maar aan de gulpener
Avond muppetquote:Op woensdag 16 november 2005 02:14 schreef popolon het volgende:
Avond dames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |