Dankequote:Op dinsdag 15 november 2005 18:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.riverpast.com/en/prod/screenrecorder/index.php![]()
Welke Piet speelde je?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Vandaag voor de eerste keer Zwarte Piet gespeeld in het Huis van Sinterklaas.
In 1 woord......... GEWELDIG!
Wegwijs Piet, moest de kinderen bij Sinterklaas binnenlaten, eneventueel aan de deur entertainen!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:00 schreef DeTolk het volgende:
Welke Piet speelde je?
Recentie volgt later ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:59 schreef pascalheister het volgende:
video ff aangesloten hier, wat een gedoe zeg
ik waag de gok maar om naar de band van tong te kijken
Ben je van club veranderdquote:
Nee, maar dat ze zoiets maken vind ik leuk. Gaat erg ver, zeker voor Nederlandse begrippen.quote:
Videoband van Tong in de voetbalquiz krexxx van de Kro een aantal jaar terugquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Tong? Waar? Wie?
Videorecorder dus kaput?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef tong80 het volgende:
eergisteren niet kunnen kijken naar Studio voetbal omdat de video alleen beeld had opgenomen.Videoband weggegooid. Wil ik net naar Voetbal Insite kijken met een nieuwe band in de recorder. Weer alleen beeld.Dus ook geen VI verdomme.
heb (nog) geen tv kaart helaas maar het zou een vrij groot filmpje worden denk ik, programma zelf duurt al 50 min.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:39 schreef DeTolk het volgende:
Kan die video van Tong niet online? Ben wel benieuwd naar onze beroemde Fok!er.
Mag je dat dan zo maar online zetten, zonder toestemming van deelnemers/KRO ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb (nog) geen tv kaart helaas maar het zou een vrij groot filmpje worden denk ik, programma zelf duurt al 50 min.
geen idee, maar voor een paar mensen selectief of 100en willekeurig is wel wat anders natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mag je dat dan zo maar online zetten, zonder toestemming van deelnemers/KRO ?
Dat is waarquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geen idee, maar voor een paar mensen selectief of 100en willekeurig is wel wat anders natuurlijk
Nee dat is het niet. Gisteren had ik onder Studio Voetbal het geluid van RTL4.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:57 schreef DeTolk het volgende:
Tong, als je geen geluid hebt, kan het zijn dat je scart-kabel stuk is, er niet goed in zit.
Dan ligt het aan je banden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Gisteren had ik onder Studio Voetbal het geluid van RTL4.
Een nieuwe band gekocht zou raar zijnquote:
Dit schreeuwt om een topic "Tong80 en het mysterie van de videorecorder"quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een nieuwe band gekocht zou raar zijn
We nemen het op voor straks.quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:39 schreef tong80 het volgende:
Keuringsdienst van waarden.
'Dag meneer van het taxi-bedrijf ik zit hier met twee varkens, die moeten naar het slachthuis.'
'Niet in mijn auto.'
Ik niet in elk gevalquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:44 schreef tong80 het volgende:
Ik wil pinnen. 'Dat is 1200 euro 69.'
Niemand anders die kijkt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |