quote:Op maandag 14 november 2005 18:07 schreef Kimske het volgende:
ik post hier niezzo veel meer, want ik vind BB niezzo veel meerMaar here i'am!
[afbeelding]
Hello nurse...quote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef CartWOman het volgende:
Foto gevonden, uploaden gelukt.![]()
[afbeelding]
Wat is je haar lang!!!quote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef CartWOman het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef CartWOman het volgende:
[afbeelding]
Die bedoel ik ...quote:Op maandag 14 november 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat is je haar lang!!!
Ik sla hem op naast die beha foto die ik nog van je heb.
quote:Op maandag 14 november 2005 21:50 schreef Sanne het volgende:
Ik sla hem op naast die beha foto die ik nog van je heb.
Deze quote ik maar even als oudjes onder mekaar. Dankjewel.quote:Op maandag 14 november 2005 21:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh CartWOman, je bent naast dat je lief bent ook heel mooi
![]()
Filedump ligt plat, lieverd. Zie de OP die ik net heb aangepast.quote:Op maandag 14 november 2005 22:19 schreef luciano het volgende:
???????????? , waarom zijn MIJN ge-uploade foto'ss niet meer zichtbaar , maar alleen een leeg vlak met rood kruisje !!!!! ?????
[afbeelding]
Nee, maar ik zal er es over denken, want ik heb ze écht.quote:Op maandag 14 november 2005 22:08 schreef luciano het volgende:
Heb je geen foto van je "beroemde en beruchte laarsjes" waarmee ik al wat schopjes heb gehad nu ?![]()
OP = Openingspostquote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef luciano het volgende:
Ik schaam me kapot , ik weet het , nu komen de verwijten als , oldbie , blah blahh blahhh , maar helaas ben ik niet een echte puternerd , dus hier komt ie , zuchtttttttt , what the fuk is : ik heb ze net in de OP gezet" !! ??
< onderduik mode >< onderduik mode >
De 'mededeling' in de OpeningsPost. Newbie.quote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef luciano het volgende:
Ik schaam me kapot , ik weet het , nu komen de verwijten als , oldbie , blah blahh blahhh , maar helaas ben ik niet een echte puternerd , dus hier komt ie , zuchtttttttt , what the fuk is : ik heb ze net in de OP gezet" !! ??
< onderduik mode >< onderduik mode >
Ik had een veel strenger iemand verwacht....quote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef CartWOman het volgende:
[afbeelding]
hehehe.. dat zei laatst ookal iemand... maar of ik daar nou zo blij mee moet zijn...quote:Op maandag 14 november 2005 23:44 schreef Falco het volgende:
Maurisco heeft wel iets weg van Peter van der Vorst
[afbeelding]
tuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:41 schreef Sanne1805 het volgende:
mag ik ook meedoen?
Als 1805 je geboortejaar is lijkt een polletje mij op zijn plaats.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:41 schreef Sanne1805 het volgende:
mag ik ook meedoen?
quote:
sinterklaas! er loopt spuug langs je mond...quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
wow......
APK: Laat dat polletje maar zitten hoor.. dit is duidelijk een aanwinst
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:48 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
sinterklaas! er loopt spuug langs je mond...
Van mij mag zo'n spamtrutje gewoon in B&H blijven hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
wow......
Dat heb ik ook.... Hij lijkt wel een beetje op die man van RTL-Shop op de duitse RTL...quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:48 schreef Falco het volgende:
Echt heel bizar, maar Versabommie komt me bekend voor, maar waarvan waarvan!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.... Hij lijkt wel een beetje op die man van RTL-Shop op de duitse RTL...![]()
Ja ik zit dus na te denken, maar de geboortedatum zegt niks. Ik ken op familie na echt niemand die rond 1972 geboren is. Misschien is Versabommie wel eens op TV geweest ofzo? En dat ik hem daarvan herkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.... Hij lijkt wel een beetje op die man van RTL-Shop op de duitse RTL...![]()
Zou zomaar kunnen kloppen, kep me lederhosen aan en ik heb hier een enorme lading nederlandsche fietsen, jawohl!quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nah ik ga heel zuinig met mijn stemmen om hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je niet aan het Servival spel meedoet.![]()
quote:Heee Mike, ik heb hier een amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazing discovery!
nee joh, die eerste foto da's dollen ...staat in het 1e smoelentopic!quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:24 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit één en dezelfde persoonOp de eerste foto herken ik Versabommie dus ergens van, maar die tweede dus niet
.
doe eens normaal!quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:41 schreef Bocaj het volgende:
Zoek de verschillen.
Rechts is Walter Freiwald van RTLShop.de... Die man is trouwens cult in Germania...
[afbeelding] [afbeelding]
Ik zag het wel.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:56 schreef marbe het volgende:
Foutje
Echt geleuf me, photobucket.com heeft me sinds het begin van bb nog niet teleurgesteld...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:02 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zag het wel.
We zijn weer gebanned Geen Imageshack dus...![]()
Even elders hosten.
Ist alles doch nur spass, Bommiequote:
kweet het, vriend!quote:
SSSSSSSSSSSSSSST!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 14 november 2005 18:27 schreef Bocaj het volgende:
Deel 1: Smoelenboek bb-forumers.![]()
-Toevoeging CW-
De users die filedump gebruiken: die foto's uit het eerste deel doen het niet, dus als je ze evt. later wil plaatsen, graag! En Day staat er niet bij want die heeft haar foto weggehaald.
thnx babe!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSST!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hey Bommie: leuke foto!!!!!
Nais!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:28 schreef APK het volgende:
Effe kijken of mijn reet ook nog stemmen trekt bij de personen die het fotoboek niet kunnen vinden.![]()
[afbeelding]
Krijg je compliment, ben je boos... Mannen!quote:
Jij lijkt op mijn vriend!!quote:Op woensdag 16 november 2005 01:28 schreef APK het volgende:
Effe kijken of mijn reet ook nog stemmen trekt bij de personen die het fotoboek niet kunnen vinden.![]()
[afbeelding]
Maar ik zit lekker niet onder de plak, whehehe.quote:
Ach, hij vindt het wel lekker, hoor!quote:Op woensdag 16 november 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik zit lekker niet onder de plak, whehehe.
Heeeeeeey!quote:
Jij bent veel te veel met Joost bezig, APK.quote:
Val niet op kerels maar volgens mijn vrouw ben je niet lelijk (ze heeft -11)quote:Op woensdag 16 november 2005 01:28 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 november 2005 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
Val niet op kerels maar volgens mijn vrouw ben je niet lelijk (ze heeft -11)
LOL, zou die het door hebben?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ze moet je nog even zoenen, prins Cynix.![]()
Ik vrees van wel... Cynix is gewoon een kikkert, geen prins.quote:
vreemde reet....kvind die van kleintje leuker...quote:Op woensdag 16 november 2005 01:28 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar APK is idd een lekker hapje.
Kijk maar uit, mevrouw heeft mijn post gelezen en is mij boosaardig aan het stalken in mijn fotoboek.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:45 schreef teamlead het volgende:
wow......
Pa jij maar op, of ik gooi mijn huis op jouw hoofd!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:59 schreef Sanne1805 het volgende:
Pas op of ik kom naar je huis!
ik weet niet hoor, maar na je fotoboek gezien te hebben kan ik alleen maar concluderen dat je een soort "stalker-magnet" bent, een hele grote bubs gestoorde vrouwen post daar hele reeksen, wist je dat??quote:Op donderdag 17 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk maar uit, mevrouw heeft mijn post gelezen en is mij boosaardig aan het stalken in mijn fotoboek.![]()
Hé slungel, waar was je nou de hele tijd? Het begint hier een fucking bejaardensoos te worden.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:01 schreef Roache_ het volgende:
Nah, ik laat de pose maar eens gewoon vallen en declameer: APK is een lekker ding, jammer van dat karakter.. Maar wat heb je daaraan in een smoelenboek hey?
APK-Powerrrrrr!quote:Op donderdag 17 november 2005 02:04 schreef Roache_ het volgende:
ik weet niet hoor, maar na je fotoboek gezien te hebben kan ik alleen maar concluderen dat je een soort "stalker-magnet" bent, een hele grote bubs gestoorde vrouwen post daar hele reeksen, wist je dat??
Ik beken beschaamd al ongeveer een week geen BB meer gekeken te hebben en gevoeglijk ook niet zoveel gepost te hebben.... Maar dat bejaardengedoe valt toch wel mee? Er stromen hier mijns inziens voldoende sappen hoor, in dit zien en gezien-worden topic..quote:Op donderdag 17 november 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hé slungel, waar was je nou de hele tijd? Het begint hier een fucking bejaardensoos te worden.![]()
Ik bedoelde eigenlijk de slowchat.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:08 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik beken beschaamd al ongeveer een week geen BB meer gekeken te hebben en gevoeglijk ook niet zoveel gepost te hebben.... Maar dat bejaardengedoe valt toch wel mee? Er stromen hier mijns inziens voldoende sappen hoor, in dit zien en gezien-worden topic..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |