Ach, hij vindt het wel lekker, hoor!quote:Op woensdag 16 november 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Maar ik zit lekker niet onder de plak, whehehe.
Heeeeeeey!quote:
Jij bent veel te veel met Joost bezig, APK.quote:
Val niet op kerels maar volgens mijn vrouw ben je niet lelijk (ze heeft -11)quote:Op woensdag 16 november 2005 01:28 schreef APK het volgende:
Effe kijken of mijn reet ook nog stemmen trekt bij de personen die het fotoboek niet kunnen vinden.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 november 2005 02:45 schreef KRIBBET het volgende:
Val niet op kerels maar volgens mijn vrouw ben je niet lelijk (ze heeft -11)
LOL, zou die het door hebben?quote:Op woensdag 16 november 2005 12:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ze moet je nog even zoenen, prins Cynix.![]()
Ik vrees van wel... Cynix is gewoon een kikkert, geen prins.quote:
vreemde reet....kvind die van kleintje leuker...quote:Op woensdag 16 november 2005 01:28 schreef APK het volgende:
Effe kijken of mijn reet ook nog stemmen trekt bij de personen die het fotoboek niet kunnen vinden.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar APK is idd een lekker hapje.
Kijk maar uit, mevrouw heeft mijn post gelezen en is mij boosaardig aan het stalken in mijn fotoboek.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:45 schreef teamlead het volgende:
wow......
APK: Laat dat polletje maar zitten hoor.. dit is duidelijk een aanwinst
Pa jij maar op, of ik gooi mijn huis op jouw hoofd!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:59 schreef Sanne1805 het volgende:
Pas op of ik kom naar je huis!
ik weet niet hoor, maar na je fotoboek gezien te hebben kan ik alleen maar concluderen dat je een soort "stalker-magnet" bent, een hele grote bubs gestoorde vrouwen post daar hele reeksen, wist je dat??quote:Op donderdag 17 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk maar uit, mevrouw heeft mijn post gelezen en is mij boosaardig aan het stalken in mijn fotoboek.![]()
Hé slungel, waar was je nou de hele tijd? Het begint hier een fucking bejaardensoos te worden.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:01 schreef Roache_ het volgende:
Nah, ik laat de pose maar eens gewoon vallen en declameer: APK is een lekker ding, jammer van dat karakter.. Maar wat heb je daaraan in een smoelenboek hey?
APK-Powerrrrrr!quote:Op donderdag 17 november 2005 02:04 schreef Roache_ het volgende:
ik weet niet hoor, maar na je fotoboek gezien te hebben kan ik alleen maar concluderen dat je een soort "stalker-magnet" bent, een hele grote bubs gestoorde vrouwen post daar hele reeksen, wist je dat??
Ik beken beschaamd al ongeveer een week geen BB meer gekeken te hebben en gevoeglijk ook niet zoveel gepost te hebben.... Maar dat bejaardengedoe valt toch wel mee? Er stromen hier mijns inziens voldoende sappen hoor, in dit zien en gezien-worden topic..quote:Op donderdag 17 november 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hé slungel, waar was je nou de hele tijd? Het begint hier een fucking bejaardensoos te worden.![]()
Ik bedoelde eigenlijk de slowchat.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:08 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik beken beschaamd al ongeveer een week geen BB meer gekeken te hebben en gevoeglijk ook niet zoveel gepost te hebben.... Maar dat bejaardengedoe valt toch wel mee? Er stromen hier mijns inziens voldoende sappen hoor, in dit zien en gezien-worden topic..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |