OP = Openingspostquote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef luciano het volgende:
Ik schaam me kapot , ik weet het , nu komen de verwijten als , oldbie , blah blahh blahhh , maar helaas ben ik niet een echte puternerd , dus hier komt ie , zuchtttttttt , what the fuk is : ik heb ze net in de OP gezet" !! ??
< onderduik mode >< onderduik mode >
De 'mededeling' in de OpeningsPost. Newbie.quote:Op maandag 14 november 2005 22:25 schreef luciano het volgende:
Ik schaam me kapot , ik weet het , nu komen de verwijten als , oldbie , blah blahh blahhh , maar helaas ben ik niet een echte puternerd , dus hier komt ie , zuchtttttttt , what the fuk is : ik heb ze net in de OP gezet" !! ??
< onderduik mode >< onderduik mode >
Ik had een veel strenger iemand verwacht....quote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef CartWOman het volgende:
Foto gevonden, uploaden gelukt.![]()
[afbeelding]
hehehe.. dat zei laatst ookal iemand... maar of ik daar nou zo blij mee moet zijn...quote:Op maandag 14 november 2005 23:44 schreef Falco het volgende:
Maurisco heeft wel iets weg van Peter van der Vorst
quote:Op maandag 14 november 2005 21:38 schreef CartWOman het volgende:
Foto gevonden, uploaden gelukt.![]()
[afbeelding]
tuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2005 02:41 schreef Sanne1805 het volgende:
mag ik ook meedoen?
Als 1805 je geboortejaar is lijkt een polletje mij op zijn plaats.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:41 schreef Sanne1805 het volgende:
mag ik ook meedoen?
quote:
sinterklaas! er loopt spuug langs je mond...quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
wow......
APK: Laat dat polletje maar zitten hoor.. dit is duidelijk een aanwinst
quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:48 schreef Sanne1805 het volgende:
[..]
sinterklaas! er loopt spuug langs je mond...
Van mij mag zo'n spamtrutje gewoon in B&H blijven hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2005 02:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
wow......
APK: Laat dat polletje maar zitten hoor.. dit is duidelijk een aanwinst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |