De tieten dus, niet het blonde haarquote:
Dan moet m'n man vanavond eerst even kijken; ik heb wel een foto maar geen idee hoe 'm online te krijgen.quote:
quote:Op maandag 14 november 2005 13:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat standpunt respecteer ik wel, mijn foto´s staan ook alleen maar in OO en A61.
Maar ik vind dan ook dat je je mond moet houden over anderen die dat wel durven, en jouw opmerking hierboven vond ik dus niet kunnen.
Ben je toevallig familie van Frank en/of Ronald de Boer?quote:Op maandag 14 november 2005 13:48 schreef Foreverblue het volgende:
Dan ook maar een kiekje van mij... niet schrikken he![]()
[afbeelding]
Is daar zoveel commentaar op dan?quote:Op maandag 14 november 2005 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Na dit smoelenboek bekeken te hebben, snap ik echt niet dat iedereen hier zo'n commentaar heeft op het uiterlijk van bijvoorbeeld Chantal of Natte Lie...................................
Hahaha gelukkig ben je niet de eerste die dat vraagt... maar neequote:Op maandag 14 november 2005 14:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ben je toevallig familie van Frank en/of Ronald de Boer?![]()
![]()
Hou dan ook gewoon je commentaar voor je....quote:Op maandag 14 november 2005 13:22 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ha, deze reactie had ik zeker verwacht! Maar van mij geen foto, niet omdat ik er slecht uit zou zien, maar omdat het idee van een internetforum naar mijn mening juist is dat je heerlijk anoniem je mening kunt spuien. Ik ben er dan ook pertinent op tegen dat er van mij foto's op het internet circuleren.
Ik zit net even te kijken, maar jij post inderdaad nooit in OOquote:Op maandag 14 november 2005 14:17 schreef MissX het volgende:
Wat is OO en A61 als jullie foto's daar staan, ga ik daar wel ff kijken
Hai lekker dingquote:Op maandag 14 november 2005 14:47 schreef Springsteen27 het volgende:
Tsja, voor wat het waard is...hier ook mijn foto!
[afbeelding]
Je doet iig je naam eer aan met een blauw shirt aanquote:Op maandag 14 november 2005 13:48 schreef Foreverblue het volgende:
Dan ook maar een kiekje van mij... niet schrikken he![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |